Permalänk
Medlem

En ny Community swedishgame.se

Hej på er alla. Nu är den på väg upp!

Här har ni Discord länken: Discord

Jo själv blir man kickad på varenda Community servrar för att jag tycker om andra saker som inte andra kanske tycker om.
Blir ner trampad i skiten hela tiden så min psykiska hälsa må inte så bra just nu allt går i botten.
2 saker vill jag ha en bra Community som respektera andra spelare och andra personer som har olika intressen.
kan självklart så kan jag hjälpa till med att starta en Community.
Jag har en server som bara står just nu haft både CS-GO och Minecraft serven för några månader sen.

Om du vill hjälpa mig o starta en Community som hjälper andra som har samma problem som jag att alla blir ju kickad hela tiden olika Community. så har du kommit rätt jag vill verkligen få en bra Community.

Jag har en Domen som namnet på är. swedishgame.se Den finns inget just nu och är inte så bra på göra hemsida MM.
Om du vill hjälpa till o starta en Community så är detta min DC just nu men kommer göra en NY DC om en en Community

SG.SE Discord Server
Namn på DC: (𝔾𝕠ℙ𝕣𝕠) RayVonAsuz#9368

Jag har allt tid i värden att starta en en Community och ha en bra grupp.
Varit staff på en GTA RP server för något år sen den hette MG-RP som va ganska stor men jag själv gick i vägen för min dåliga hälsa.

swedishgame.se

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Välkommen till swedishgame.se snart uppnar portarna till den nya Community.
Den har ej någon ålders gräns.
Ni som är över 18 kommer få en rang i DC där ni kan va med på olika tävlingar och MM.

SwedishGame

Våran regler är:
1. Vårdat Språk.
Använd ett vårdat språk genom att inte använda grova svordomar, könsord eller rasistiska ord

2. Inget Spam, Caps Eller Flöde
Skicka inte samma meddelande om och om igen i samma eller flera kanaler, uppmana inte heller till spam genom att skriva #s och annat, skriv inte meddelanden med endast caps om det inte är nödvändigt för konversationen och skriv inte långa meddelanden avsedda för att fylla chatten.

3. Visa Respekt För ALLA
Oavsett vem det är, vad den har för bakgrund eller vad den har gjort tidigare gäller det att visa respekt för den. Det innebär att du ska bete dig schysst och respektfullt mot alla och inte göra dig rolig på deras bekostnad.

4. Ingen Politik
Politik kan vara ett väldigt känsligt område så för att undvika konflikter tolererar noll politik

5. Ge Inte Ut Personlig Information
Internet kan vara ett farligt ställe, du kan inte veta vem som sitter på andra sidan skärmen. Så för att skydda dig som individ vill inte att du ger ut någon personlig information till andra. Ge inte heller ut andras personliga information

6. Inga Opassande Bilder/Meddelanden
Prata inte om känsliga ämnen och skicka inte bilder som kan anses äckliga eller aggressiva

7. Inga Spoilers
Berätta inte spoilers från relativt nya serier/filmer utan att använda otroligt hemigt meddelande spoiler funktionen och berätta vilket ämne spoilern är. Du gör spoilers genom att skriva något som händer i antman spoiler för antman

8. Lyssna På Staff teamet! är A och O.
Våra moderatorer vet bäst och vill det bästa för servern. Se därför till att lyssna och respektera dem. Om du har några frågor om deras resonemang får du självklart fråga, men gör det isåfall artigt och käfta inte emot dem.

9. Respektera Discord TOS
Att bryta mot discords regler är helt oacceptabelt och kan leda till en direkt ban.
Ni borde ha redan läst det eftersom varje konto är tvunget att läsa igenom de när det skapas, men har ni ej gjort det eller helt enkelt vill läsa igenom de igen så finns de här: https://discordapp.com/terms

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.