Xbox Game Pass får kostnadsfri tillgång till EA Play

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Blobster:

De är för lata för att slanga upp skärmdumpar så de kan behålla sin tjänst. "Empire of sin" verkade intressant men det är bara omslaget man får ta del av.

Du har hört talas om nåt som kallas "Google" va? Youtube, Twitch...
Det finns en hel marknad av gratis innehåll som bara riktar sig till att recensera och presentera nya spel.

Om detta är din största stötesten med Xbox Game Pass så får du nog leta efter större problem i livet, för det där var futtigt.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av dannesthlm:

Lyckades inte heller imorse... Ok då vet jag.

Fungerade för mig, loggade bara in uppe i höger hörn (efter att man klickat på EA play i appen) sedan fick jag logga ut/in på xbox appen igen. Vill minnas att dem ville att jag skulle öppna upp EA-play också för att det skulle fungera.. Då jag hade origin så fick jhag hämta hem den och logga in även där..

lite luddigt kanske.. men klockan var aldeles för mycket när jag höll på med detta då det tog lite tid att betala 2st 12 månaders xbox live med ETH

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Blobster:

De är för lata för att slanga upp skärmdumpar så de kan behålla sin tjänst. "Empire of sin" verkade intressant men det är bara omslaget man får ta del av.

Jag ser skärmdumpar (och trailer) i både appen och via Microsofts webbplats. Var är det du tittar någonstans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Fungerade för mig, loggade bara in uppe i höger hörn (efter att man klickat på EA play i appen) sedan fick jag logga ut/in på xbox appen igen. Vill minnas att dem ville att jag skulle öppna upp EA-play också för att det skulle fungera.. Då jag hade origin så fick jhag hämta hem den och logga in även där..

lite luddigt kanske.. men klockan var aldeles för mycket när jag höll på med detta då det tog lite tid att betala 2st 12 månaders xbox live med ETH

Jo IDAG fungerade det för mig också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Jag ser skärmdumpar (och trailer) i både appen och via Microsofts webbplats. Var är det du tittar någonstans?

Samma här, eller i appen iallafall. Har svårt att tänka mig att hemsidan skulle vara annorlunda.

Skrivet av dannesthlm:

Jo IDAG fungerade det för mig också!

Snyggt! happy gaming!

-------------ramble-------------
Jag går lite i tankarna om man skulle ge sig helt utanför sin comfort-zone!
Spel jag spelat de senaste 10 ish åren är (som jag helhjärtat spelat.. inte bara provat)

Battlefield
Call Of Duty
Skyrim
Apex Legends
PUBG
Valheim
Overwatch

Mycket för att jag streamade förut så har FPS spelen varit mina "go to" istället för att spela allt jag vill och känner för.
jag börjar förstå att jag känner "speltorka" med de titlarna.. Har såklart provat ett gäng spel men tror jag ska ge fler spel ett lite mer helhjärtat försök Man kanske skulle göra några lets-play videos i ultrawide när jag får skärmen utbyttt

we'll see )