Permalänk
Medlem

Jag byte precis till Halebop 250/250 efter ett år låst hos Ownit 500/500. Jag byter varje år för att få gratismånader, och denna gång var Halebop billigast totalt sett. Funkat bra hittills förutom att de inte startade igång det på startdagen, men det fixades snabbt via kundtjänst. Bra hastigheter och svarstider dessa dagar. Synd för Ownit att de helt enkelt inte kunna ge mig nya gratismånader för att behålla mig som kund.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waliant:

Jag byte precis till Halebop 250/250 efter ett år låst hos Ownit 500/500. Jag byter varje år för att få gratismånader, och denna gång var Halebop billigast totalt sett. Funkat bra hittills förutom att de inte startade igång det på startdagen, men det fixades snabbt via kundtjänst. Bra hastigheter och svarstider dessa dagar. Synd för Ownit att de helt enkelt inte kunna ge mig nya gratismånader för att behålla mig som kund.

Hur har du upplevt Halebop hittills? Har du CGNat eller Publik IP?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leiri:

Hur har du upplevt Halebop hittills? Har du CGNat eller Publik IP?

Det har flutit på fint än så länge vad jag märkt. Hastigheter i linje med vad jag betalar för samt bra ping.

CGNat vet jag inte vad det är och har inget publikt IP. Absolut ingen superuser på nätverk, mer vanlig användare med lite högre kunskapsnivå.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''