Samsung uppges lägga ned Galaxy Note

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Det ryktas att kommande Z Fold 3 kan komma med en inbyggd tillhörande S/Pen, likt det till dagens Note serie.
https://swedroid.se/rykte-galaxy-z-fold-3-slapps-i-juni-har-k...
Så på sikt kanske Note serien emigrerar in i Z Fold? Vem vet....fast då talar vi (i dagsläget iaf) om en helt annan prisbild tyvärr.
Fast en hybrid variant av dessa 2 serier skulle definitivt få mig intressad.

Jo visst, men personligen är jag inte intresserad av nån Fold. Och ja prisbilden skulle definitivt vara högre än vad jag tycker nån telefon är värd

Jag hoppas såklart att nedläggningen av Note bara är lösa spekulationer och inget mer. Det känns inte logiskt att ta bort den från deras lineup.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Körde note från 2 till 4.
Blev typ idiotförklarad när man hade köpt note 2, och ingen fattade varför man skulle ha en stor skärm.
Pennan var en gimmick dock, och jag tappade bort pennan till min note 3 för den klickade inte fast så bra i chassit och åkte ur när man minst anade det. Inget jag saknade dock.

Det coola var ju att båda telefonerna stödjer OTG-kabel och man kunde koppla in xbox kontrollern, eller hårddisk eller tangentbord och mus (och faktiskt få muspekare då)

De här som verkligen ifrågasatte varför man köpt en sådan telefon satt senare med iphone 7+ etc där telefonerna i stort sett vara lika stor, men skärmen var något mindre på iphone.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Jo visst, men personligen är jag inte intresserad av nån Fold. Och ja prisbilden skulle definitivt vara högre än vad jag tycker nån telefon är värd

Jag hoppas såklart att nedläggningen av Note bara är lösa spekulationer och inget mer. Det känns inte logiskt att ta bort den från deras lineup.

Jag hoppas som du att serien blir kvar, vilket jag tror. Än i alla fall.
Är intresserad av en fold den dagen den tål att användas som en vanlig telefon, utan att skärmen är alltför känslig. Gillar som sagt Microsofts tappning av det hela, ska bli intressant att se hur en eventuell duo 2 gör sig.
På sikt får vi se vad som händer

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X