Acer predator 300 - i5 9300h - RTX2060

Permalänk
Medlem

Acer predator 300 - i5 9300h - RTX2060

Pga oseriös person som ville byta innan så lägger jag upp annonsen igen.

Jag är intresserad av att byta eller sälja min gaming laptop.

Laptopen är ca 1mån gammal använd MAX 8 timmar, tänkte att jag skulle gå laptop gaming, men det var INTE min grej. Så nu vill jag tillbaka till stationär.

Speccs;

Intel® Core i5-9300H
Nvidia GeForce RTX 2060 6 GB
16 GB RAM DDR4
512 GB M.2 SSD lagring
15,6" Full HD IPS 144 Hz

Det är en Acer Predator Helios 300.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5176710

Önskas mer info så är det bara att höra av sig!

Kom inte med skambud eller skambyten!
Kan tänka mig att lägga 4-5k mellan för stationär+skärm

Kan åka en rimlig gräns (2-3tim bilväg) från Linköping för att göra byte

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det samma laptop som ligger ute på blocket för 500:- mer än du köpte den för (13990:-)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

Är det samma laptop som ligger ute på blocket för 500:- mer än du köpte den för (13990:-)?

Det verkar vara samma ja. Om det är TS uppfattning om vad datorn är värd så tror jag det blir väldigt svårt att bli av med den, beggade lapotops sjunker snabbt i värde och man får nog vara väldigt glad om man kan få 9-10k för den.

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jag tror absolut inte den är värd mer än nypris 😂
Jag är mer intresserad av ett byte än att sälja den, men är någon villig att betala 14.5k så är ingen gladare än jag.

Älskar sweclockers "snillen spekulerar" 🤣🤣

Permalänk
Medlem

Kolla så att du inte missar att du har öppet köp mot nätbutiken.

Visa signatur

MSI Leopard GP66 liquid metal | 11800H @4.5GHz all-c | 3070m @1470MHz/0.7v | 32GB DDR4 3200MHz cl19
Bild: LG C2 42"
Ljud: Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av elwi:

Jag tror absolut inte den är värd mer än nypris 😂
Jag är mer intresserad av ett byte än att sälja den, men är någon villig att betala 14.5k så är ingen gladare än jag.

Älskar sweclockers "snillen spekulerar" 🤣🤣

Varför lägger du ut den för mer än nypris om du inte tror att någon ska betala det för den? Sen är det ju jävligt magstarkt att ens vara villig att sälja den för mer än vad man köpte den för.

Vill du inte ha "Snillen som spekulerar" så kan du ju sälja datorn någon annan stans, här värnar vi om varandra och hjälper personer som inte är så insatta att inte bli blåsta på pengar

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Varför lägger du ut den för mer än nypris om du inte tror att någon ska betala det för den? Sen är det ju jävligt magstarkt att ens vara villig att sälja den för mer än vad man köpte den för.

Vill du inte ha "Snillen som spekulerar" så kan du ju sälja datorn någon annan stans, här värnar vi om varandra och hjälper personer som inte är så insatta att inte bli blåsta på pengar

Blocket är väl inte samma som sweclockers? Japp, järnmage!

Permalänk
Medlem
Skrivet av elwi:

Blocket är väl inte samma som sweclockers? Japp, järnmage!

Om du är villig att blåsa folk på Blocket så är du nog villig att göra det här med. Sen är det ju fan inte okej att blåsa folk öht varken på Blocket eller någon annan stans.

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Om du är villig att blåsa folk på Blocket så är du nog villig att göra det här med. Sen är det ju fan inte okej att blåsa folk öht varken på Blocket eller någon annan stans.

Jag har inte blåst någon? Så du kan lugna ner dig 🤭 jag har så mycket jag skulle kunna säga, men du känns inte riktigt värd tiden, inget illa menat! Men har ett byte imorgon så kommer avsluta denna annonsen, ifall du inte vill fortsätta diskussionen, kan inte lova att jag har tid att underhålla dig med svar speciellt frekvent dock.

😘