Permalänk
Medlem

Behöver byta ut mitt gaming tangentbord

Jag köpte ett HyperX Alloy FPS RGB och nu när jag spelat lite med det så har jag kommit fram till att jag måste byta tangentbord, detta tangentbord registrerar knapptryckning vid väldigt kort nedslag. Så det räcker med att jag toutchar en knapp lite med mina jättehänder så registreras en knapptryckning, detta medför att jag trycker fel hela tiden och det förstör allt när jag spelar... Jag köpte detta tangentbord precis innan jag åkte till filippinerna i 1.5 månad, så nej jag kan inte längre tillbaka det.

Kan någon rekommendera ett bra klassiskt tangentbord? rgb är irellevant

Permalänk
Medlem

Ducky one 2

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon85:

detta tangentbord registrerar knapptryckning vid väldigt kort nedslag. Så det räcker med att jag toutchar en knapp lite med mina jättehänder så registreras en knapptryckning, detta medför att jag trycker fel hela tiden och det förstör allt när jag spelar...

Heh. Det är för att du har köpt ett tangentbord med "Kailh Silver Speed"-brytare med extra kort aktiveringshöjd: 1.1mm istället för det vanliga runt 2 mm.
Cherry och har också "Speed Silver"-brytare. Undvik dem!

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.