Rensning. Chassi, cpukylare samt defekta moderkort.

Permalänk
Medlem

Rensning. Chassi, cpukylare samt defekta moderkort.

Hejsan. God Jul!

Kolink inspire k1 chassi: monterat grejer i det en gång för att sedan ta ut det omgående. Cpu kylaren passade ej även fast 150mm var gränsen vilket den också var. Skulle inte montera ATX i denna då det blev väldigt trångt. Annars är det ett coolt chassi för priset. Alla tillbehör finns.

Arctic freezer 33 esport one röd: monterad en gång, passade som sagt inte chassit men kylde min överklockade 4770k utan problem.

Moderkort 1155 MSI b75ma-p45: Fungerade fint tills en vacker dag då det slutade posta. CPU fläkt blåser upp precis som alltid till max för att sedan gå tillbaka vilket den alltid gjort även när den postar. Ingen aning om vad som kan vara fel. Testat med en i3 21xx samt en i5 2400 med samma resultat.

Moderkort 1150 MSI z87-g45: I princip samma problem som ovanstående. Alla fläktar går igång men kan inte längre få det att posta. i5 4670k som satt i innan fungerar i annat moderkort.

i5 2400: osäker funktion men fungerar förmodligen utan problem då jag är ganska säker på att moderkortet ovan är problemet.

Chassi: 400kr
Freezer 33: 250kr
Moderkorten: Bud.
i5 2400: 300kr.

Tar bud på allt men jag säljer till vem jag vill och till vilket pris jag vill. Bilder kan fixas efter nyår när jag är tillbaka i Malmö. Avslutar även runt den 3/1. Köpare står för frakt.

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

@henkrik92: Budar 100kr + frakt för båda defekta moderkorten!

Visa signatur

If it works, it works.