Ny PSU för 2600k+980ti+6 HDD

Permalänk

Ny PSU för 2600k+980ti+6 HDD

Mitt nätagg beslutade sig för att explodera idag, så nu är jag oförutsett i behöv av ett nytt.

Om någon kan vara snabb och rekommendera så skulle det uppskattas, Jag behöver följande kontakter:
-2st 8pin GPU
-1st 8pin CPU
-6st HDD kontakter (totalt, går bra att ha upp till 4 på en sladd)
-2st molex

Det är för datorn i sign, så minst 650W, helst med 80+ gold eller bättre.

Snabba svar uppskattas!

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem

Jag gillar https://www.inet.se/produkt/6900004/evga-gq-650w efter att ha installerat den i två system. Den ska ha alla kablar du behöver men jag har ingen koll på hur många % japanska kondensatorer som är där i. Har själv en XFX Pro 650w som ska vara som en toyota supra och som för min del fungerat alldeles prima i två år nu men vet inte om den fortfarande säljs (hittade inte på inet).

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Skrivet av firstofmay:

Jag gillar https://www.inet.se/produkt/6900004/evga-gq-650w efter att ha installerat den i två system. Den ska ha alla kablar du behöver men jag har ingen koll på hur många % japanska kondensatorer som är där i. Har själv en XFX Pro 650w som ska vara som en toyota supra och som för min del fungerat alldeles prima i två år nu men vet inte om den fortfarande säljs (hittade inte på inet).

Tackar, tar en titt. Misstänker att det var en kondensator på min 'nuvarande' PSU som gick, hörde fräsande när jag tryckte på start innan det small

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av danielmw2:

Tackar, tar en titt. Misstänker att det var en kondensator på min 'nuvarande' PSU som gick, hörde fräsande när jag tryckte på start innan det small

Sånt som händer. Hoppas det löser sig för dig!

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Skrivet av firstofmay:

Sånt som händer. Hoppas det löser sig för dig!

Tack, gick upp till 750W, vill ha de extra kontakterna för framtida uppgraderingar!

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |