[AVSLUTAD] MSI 1070 Gaming X, i5 4670K, 2x4GB Corsair Vengeance 1600MHz Low Profile, Asus Z87-A

Permalänk
Medlem

[AVSLUTAD] MSI 1070 Gaming X, i5 4670K, 2x4GB Corsair Vengeance 1600MHz Low Profile, Asus Z87-A

Hejsan!

Tänkte passa på och sälja några av mina begagnade datorkomponenter i dess befintliga skick såhär när det börjar bli vår. Har inte märkt av några defekter alls med de produkter som jag listar här nedanför.

1. MSI GeForce GTX 1070 Gaming X
Pris: 3000:- eller bud
Inköpt juli 2016. Kvitto finns.

2. Intel Core i5 4670K
Pris: kom med bud
Inköpt i december 2013. Kvitto i form av orderbekräftelse finns.

3. 2x4GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz CL9 Low Profile
Pris: kom med bud
Inköpt i december 2013. Kvitto i form av orderbekräftelse finns.

4. Asus Z87-A
Pris: kom med bud
Inköpt i december 2013. Kvitto i form av orderbekräftelse finns.

Prylarna finns att hämta i Nacka, Stockholm. Förbehåller givetvis mig rätten att sälja till vem jag vill och till vilket pris jag vill.

MVH
Marcus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan! har du vägarna förbi kalmar eller växjö? Tar du emot blocketpaketet? Finns marknadsreferenser?

Permalänk
Medlem

@seraj5: Nej, inga vägar förbi Kalmar eller Växjö inom överskådlig framtid. Ser helst att köparen hämtar. Har sålt några enstaka prylar här på Sweclockers, senast min skärm BenQ XL2411Z, men tagit bort annonserna efter försäljning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HULTAS:

@seraj5: Nej, inga vägar förbi Kalmar eller Växjö inom överskådlig framtid. Ser helst att köparen hämtar. Har sålt några enstaka prylar här på Sweclockers, senast min skärm BenQ XL2411Z, men tagit bort annonserna efter försäljning.

3000krförgamingx. Angblocketpaketet då?

Permalänk
Medlem

Vad skulle vara ett rimligt pris för allt utom grafikkortet? Vet inte riktigt va ddessa ligger på.

Permalänk
Medlem

@m1ken: Jadu, säg det. Någonstans kring 1500-2000 kanske?

Permalänk
Medlem

@seraj5: Har aldrig använt mig av Blocketpaketet förut, men det verkar väl som en bra lösning? Förutsätter att köparen står för kostnad för frakt och tjänsten Blocketpaketet.

Permalänk

4200 för allt hämtar

Permalänk
Medlem

4500:- för allt

Permalänk
Medlem

3200 + Frakt för GTX 1070

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

Buden är noterade. Föredrar såklart om köparen köper allt på en gång så att det enbart behövs en försäljning.

Kan tänka mig att skicka men ser helst att ni hämtar på plats. Skriv gärna om ni kan betala med Swish också, skulle underlätta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HULTAS:

Buden är noterade. Föredrar såklart om köparen köper allt på en gång så att det enbart behövs en försäljning.

Kan tänka mig att skicka men ser helst att ni hämtar på plats. Skriv gärna om ni kan betala med Swish också, skulle underlätta.

Kan hämta på plats och betala med Swish

Permalänk

Bjuder 4600 hämtar på plats (swish)

Permalänk
Medlem

@samer: Låter bra. Vi kör på det. Pausar budgivningen tillsvidare.

Permalänk
Medlem

Försäljningen gick bra, alla prylar är sålda. Tack för visat intresse