Permalänk
Medlem
Skrivet av kanskekanske:

Finns inget som heter "data" annars snyggt

Ojojojojoj....

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk
Medlem

grymt snygg =9

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Medlem

P12 chassin med lysande blinkande fläktar och skriga chassi-insidor är det värsta jag vet inom dator-design.

Dock det här gillar jag skarpt faktiskt! Snygg första bild på GPUn dessutom!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

P12 chassin med lysande blinkande fläktar och skriga chassi-insidor är det värsta jag vet inom dator-design.

Dock det här gillar jag skarpt faktiskt! Snygg första bild på GPUn dessutom!

Tack:)
Jo jag håller med, Cooler masters gaming-chassin med grön vattenkylning och fler färger på ljusslingor än en amerikansk julafton kan bli lite mycket, speciellt när folk bara kastar in dom i chassit dessutom:D
Ordning ska det vara!

Permalänk
Medlem

Snyggt som snabeln!

Visa signatur

MSI P67A-G45 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3.8GHz | Geforce GTX 1060 6GB DUAL | Corsair HX 750W 80+ | Corsair SSD Force 3 Series 120GB | Samsung SSD 850 EVO 500GB | 1TB Seagate Barracuda 7200rpm | Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 | Fractal Design Define R3, Titanium

Permalänk
Medlem

Snyggaste albumet på länge.

Fem av fem toasters ;-D

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

riktigt snygga blider. 5/5

Permalänk
Medlem

Allt det där utrymmet och hårdvaran, och så bara en skärm :/

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Allt det där utrymmet och hårdvaran, och så bara en skärm :/

Jag Behöver inte köra 'eyefinity', spelar/tittar film på min 50" plasma. dumt å slösa elräkning på eyefinity när man(jag) bara tittar på en skärm då jag arbetar vid datorn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Suiyoubi:

Jag Behöver inte köra 'eyefinity', spelar/tittar film på min 50" plasma. dumt å slösa elräkning på eyefinity när man(jag) bara tittar på en skärm då jag arbetar vid datorn.

Vem har sagt någonting om eyefinity? Räcker med två skärmar för sig, Word på en, Chrome/firefox på andra, exempelvis. Bättre multi-tasking överlag.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Vem har sagt någonting om eyefinity? Räcker med två skärmar för sig, Word på en, Chrome/firefox på andra, exempelvis. Bättre multi-tasking överlag.

Jo, men som sakt inget jag har behov av.
Hade funderingar på det ett tag, eftersom jag producerar musik så kunde det vart gött å ha mixer/VSTs på ena och sequensern på andra, men helt enkelt inte värt det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Suiyoubi:

Chassi:
Corsair Obsidian 650D

Du fick verkligen din dator att se riktigt snygg ut, foto-talang idd, bra jobba *Tummen upp*

Visa signatur

Jag är en tunn liten människa.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunnis:

Du fick verkligen din dator att se riktigt snygg ut, foto-talang idd, bra jobba *Tummen upp*

Tack:) Kul att höra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Suiyoubi:

Jo, men som sakt inget jag har behov av.
Hade funderingar på det ett tag, eftersom jag producerar musik så kunde det vart gött å ha mixer/VSTs på ena och sequensern på andra, men helt enkelt inte värt det.

Jo, jo. Det är väl antagligen en sådan sak man inte vet att man vill ha förrän att man har testat det. Det smärtar mig dock att folk måste trängas på en skärm, eftersom det är så oändligt mycket skönare med en skärm extra eller två. Spela wow i window-mode exempelvis, Skype, chrome och spotify på de andra skärmarna, inget alt+tab eller någonting som stör huvudskärmen. Minecraft på en, minecraftwiki på en annan. Seg levling i wow? TV-serie på andra skärmen. Det är jäkligt skönt.

Men som du säger känner du inte något behov för det, men det smärtar mig ändå.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Jo, jo. Det är väl antagligen en sådan sak man inte vet att man vill ha förrän att man har testat det. Det smärtar mig dock att folk måste trängas på en skärm, eftersom det är så oändligt mycket skönare med en skärm extra eller två. Spela wow i window-mode exempelvis, Skype, chrome och spotify på de andra skärmarna, inget alt+tab eller någonting som stör huvudskärmen. Minecraft på en, minecraftwiki på en annan. Seg levling i wow? TV-serie på andra skärmen. Det är jäkligt skönt.

Men som du säger känner du inte något behov för det, men det smärtar mig ändå.

Jag sejer ju inte att det är dumt eller dålig med två eller flera skärmar, utan att det är upp till var och en att avgöra vart behovet ligger.
Visst, jag ska slänga ut massa pengar på en Lamborghini, men om jag ändå bara ska ha den fram och tillbaka till jobbet så kan jag lika gärna köpa en Nissan sunny.
Men att det "smärtar" dig att jag (en människa som du inte känner) enbart har en bildskärm oroar mig nästan lite.
Var glad över dina 3st(?) skärmar istället för att "smärta" dig över andras brister på saker och ting.

Som sagt, jag argumenterar inte emot att ha flera skärmar, utan påpekar bara att det inte ligger i allas intresse att punga ut 2-3000kr+energiavgift extra för ha "minecraftwiki" Gamefaqs.com på en alternativ skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Suiyoubi:

Jag sejer ju inte att det är dumt eller dålig med två eller flera skärmar, utan att det är upp till var och en att avgöra vart behovet ligger.
Visst, jag ska slänga ut massa pengar på en Lamborghini, men om jag ändå bara ska ha den fram och tillbaka till jobbet så kan jag lika gärna köpa en Nissan sunny.
Men att det "smärtar" dig att jag (en människa som du inte känner) enbart har en bildskärm oroar mig nästan lite.
Var glad över dina 3st(?) skärmar istället för att "smärta" dig över andras brister på saker och ting.

Som sagt, jag argumenterar inte emot att ha flera skärmar, utan påpekar bara att det inte ligger i allas intresse att punga ut 2-3000kr+energiavgift extra för ha "minecraftwiki" Gamefaqs.com på en alternativ skärm.

Jag ber om ursäkt för min ton förut, att jag lät så dömande och påtvingande. Som du säger är det upp till var och en. Om man tar det du säger i en liknelse: Det är som ett kontor, du kan sitta i en liten skrubb och jobba lika bra som i det stora kontoret med det stora skrivbordet.

Jag kan bara tala ur egen erfarenhet, och i min erfarenhet har man väldigt mycket nytta av en extra skärm, särskilt när jag studerar (juridik; lagtext och övriga internetkällor på en, word på en annan). För mig blir det så att ett spel tar upp en hel skärm, och så fort jag vill titta vad folk skriver på skype, eller byta låt på Spotify exempelvis, så måste jag minimera spelet för att göra det.

Som alltid med erfarenheter, är de högst personliga, och jag ber om ursäkt för att få mina tankar att bli upphöjda till generell lag, det har jag ingen rätt att göra.

Ha det bra!
PS. en bra skärm på 20-24" kostar nu för tiden lite drygt 1k, och det tycker jag är en bra deal

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.