Permalänk

fundera på det bara egentligen, varför har ni 500gb hdd i varje dator? är det inte lite onödigt mycket? :S
dock kostar ju inte en disk så mkt idag men..

men schysst färgkombination like it

Permalänk
Medlem.

Diskarna var billiga. sen så tar ju dagens spel mer med.

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Prie
Diskarna var billiga. sen så tar ju dagens spel mer med.

det är ju förvisso sant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Kan nog bli snyggt men förstår inte varför man vill sitta nere på stna och spela när man kan göra det hemma med sin egen dator?

jag va hemma i göteborg ni i veckorna som var spenderade tid på olika internett cafes, Perfekt att fördriva tid på. Jag har en bra burk att spela på hemma. Men man kommer inte alltid åt den, sen kanske man vill ut och få lite variation ibland,

Lycka till med eran satsning,

Btw vad kör ni för uppkoppling ?

Visa signatur

Intel Core 2 QUAD Q9550 2.83GHz. Noctua NH-U12P. ASUS MAXIMUS II FORMULA. Corsair Dominator 4gb. Sapphire HD4870X2. ANTEC P182B. Thermaltake 850W.

Permalänk
Avstängd

ser proffsigt ut bra jobbat en 9

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

Mycket läckert!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Riktigt skoj!

Det verkar som vettiga priser och snygg och trevlig inredning, ni har verkligen lyckats bra, hoppas ni kan klämma ut några kronor från banken också så att dom stödjer er lite. Sverige hade varit bättre om det fanns mer folk som engagerade sig och gjorde sånt här.

Lycka till!

Visa signatur

/Ralekk

Permalänk
Medlem

Riktigt najs men "bara" 12 spel datorer? Aja iaf 9p ser riktigt bra ut! lycka till!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thowsen
och till opA , det går inte få så jäkla mycket finare med alla spärrar på swec [/B]

Du har inte kollat igenom så många album på SweC va ?

Vilka spärrar.. beror på vilken upplösning du har på kameran seda är allt fixat.

Permalänk
Medlem.

Vi har 100/40 it hälsingland. okej alla vet att teknik parken suger, och är helt värdelösa. när dom har problem är det ofta kunderna som löser det. patetiskt.... men tyvär så kan vi inte ta nå annat här, och "bara" 12 spel datorer ? datorerna är bättre en dom mesta jag sett på ett it café och dyrare vi är ny startade så man kan ju inte slå på med 20st direkt. och vi bor ju inte precis i sthlm där det bor 2 miljoner. rullar det på så köper vi naturligt vis in mer spel maskiner,

Tackar för alla roliga kommentarer

Visa signatur

3x24"LED - 2x670gtx OC 4GB - 120GB SSD - 3TB - 3820 i7 - 16GB L9 - x79 - 850AX - H100 - Fractal Define R3

90" Kingstone - Z2 - 7.1 QLN Custom - HarmanKardon Avr 355 - HTPC - E8600 4Ghz - 8Gb - 4Tb - 4870x3 - 690W - Antec Kuhler 620 - Antec 900

Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Medlem

mysigt ställe

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

trevligt ställe. Hade jag bott där hade jag lätt hängt där

Permalänk

Man blir riktigt sugen på att göra nått liknande själv, fast det är än så länge en omöjlighet! 10 Poäng!

Permalänk
Avstängd

Eftersom jag är hantverkare måste jag påstå att detta är gräsligt.. men med tanke på eran inriktning så kan jag godkänna det.

Bra med datorer som inte flaskar i spelen, de flesta netcafér har dåliga maskiner.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

ok drabbas ni inte av spel maskin skatten som de belagt alla datorer på it-cafe med? 2000kr per maskin och månad har jag för mig. men det drabbar så klart inte ideella(verksamhet utan vinst syfte) verksamhet föreningar med mera. hur som tycker jag det va fult och taskigt att man bela it cafe med så hög skatt många som fick stänga

Visa signatur

64 X2 7750be @ 3.61ghz 6gig ddr2/kingston DDR2 800mhz
asus radeon eah 4850 512Mram
Asus m3n-h/hdmi socket a kylare på nordbryggan

Permalänk

Hoppas fler tar initiativ och bygger ett eget cafe av sorten nu.

Permalänk
Medlem

fyf*n vad sweet:D 10p

Permalänk

varför säger du att det är en "wow" logga när det bara står warcraft?

eller ska ni lägga till "world of"?

annars mycket snyggt, dock får ni bara 6 poäng sålänge som du inte rättar till wow loggan. (hatar folk som spelar wow och säger warcraft om det, warcraft är ju ett helt annat spel)

Permalänk

Snyggt ställe ^^

Permalänk
Medlem

WOW! ser ut att kunna bli riktigt nice! Lycka till!!!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk
Medlem

så fort ni öppnar så har ni en given besökare stolt söderhamnare

Permalänk

vad kostade rättigheterna till att låta måla logotyperna på väggen? ™

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
vad kostade rättigheterna till att låta måla logotyperna på väggen? ™

Går under GratisReklam som i stort sett alla uppskattar, även trångsynta företag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
varför säger du att det är en "wow" logga när det bara står warcraft?

eller ska ni lägga till "world of"?

annars mycket snyggt, dock får ni bara 6 poäng sålänge som du inte rättar till wow loggan. (hatar folk som spelar wow och säger warcraft om det, warcraft är ju ett helt annat spel)

Det står war logga inte wow logga.....

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat!

Ser mycket bra ut, mysigt och så

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Kan nog bli snyggt men förstår inte varför man vill sitta nere på stna och spela när man kan göra det hemma med sin egen dator?

Du kommer då alltid med såna där extra smarta kommentarer som är genomtänkta. Du vet att det finns fler än ditt sätt att tänka på. Men du ger nog bort många skratt om dagen tack vare det, så lite positivt är det ju! Jag har skrattat flera gånger i alla fall åt vissa saker du skrivit annars.

1. För man har ingen egen speldator.
2a. Man vill vara social.
2b. Man vill lira mot polarna och vara social.
3a. Omväxling förnöjer.
3b. Det finns flera ställen än den där sönderslitna fotöljen/datorstolen att sitta på.
4a. Verkligheten is out there.
4b. Vi lever inte i en cybervärld.

osv osv

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Tänk bara på att bokföra allting... Missar ni ett enda kvitto kommer skattemyndigheten och knackar på dörren.

Sad but true...

Permalänk

varför sitta på cafe när man kan sitta hemma i vent?

Visa signatur

Primo Victoria.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matlo
Riktigt coolt och snygg, gillar dock inte att ni har det så avskärmat på alla, det är ju trots allt lan känsla man ska få när man sätter sig tillsammans med polare på it Café, det är vad jag tycker iallafall.

Utan skärmarna ser ju folk om man "drar en bäver"
http://www.youtube.com/watch?v=dv_yzdM1Tfs

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lollol7
Utan skärmarna ser ju folk om man "drar en bäver"
http://www.youtube.com/watch?v=dv_yzdM1Tfs

HAHAHA så klockren är den asså!