Burning Crusade-tråd (använd denna tillsvidare)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

GAAH! Jag är så otroligt sjukligt spelsugen just nu! Bra att snäll som man är, har man lånat ut den sista tusenlappen på lönen den här månaden. Ännu bättre är att det var till en person som inte kommer betala på 2 månader.. Suck. Tyck synd om mig.

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

5.1-ljud funkar inte längre av någon anledning, får köra i stereo... blä, låter förjävligt. Drar jag spaken "Number of Channels" till max i Sound Options, som den låg på innan jag installerade TBC, så försvinner all ljud fast jag har 5.1. Får dra den ner till två-kanaligt ljud. Någon som har samma problem med expansionen?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Smart pryl, levla mining fort

Jag är den enda på servern som går omkring och minar khorium t ex. Har hitils ca 40 khorium ore, 150 fel iron, 60-70 adamantite och 7st eternite ore. Sen en jävla massa gröna och blåa saker som droppar från dessa veins, sen droppar dom arcane crystals också? Av okänd anledning..

mvh lvl 62 Kniff (som tagit det rejält lugnt på levlingfronten idag, vill ha min fireguard eller lionheart blade fort istället

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Inaktiv

Sylvanas )

Namn/klass/guild?

Jag är Gnome warlock i Faith, nickar Pherry.

Permalänk
Medlem

Vad folk stresslevlar!, Har själv två 60 chars på olika servrar men jag rollade ny char på en ny server istället. Tar det i sin egen takt, lugnt och skönt

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Vad folk stresslevlar!, Har själv två 60 chars på olika servrar men jag rollade ny char på en ny server istället. Tar det i sin egen takt, lugnt och skönt

Håller med dig, vad för realm / char blev de ?:)

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Det blev en bloodelf, (otippat?). Warlock.

Spelar på servern Ghosttown, har för mig den heter så. Plågade mig upp till level 10 igår iallafall!. Och plockade på mig jewelcrafting. Låter nog mina andra 60 chars vara, har ändå inte rört dom på några månader.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk

Heheh. Fanatiska ungar det där. Lvl 70 på en dag? Merde!

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som har en sån där liten röst längs bak i huvudet som skriker åt en att det är så otroligt fel med horde paladins? Jag loggade in i inte mer än 10 minuter och det var dröser med dem överallt, som myggor på en sommarkväll vid vattnet... Sen förstår jag verkligen inte allt stresslevlande... det finns en helt ny kontinent att utforska och lära känna. Visst kom den typ, ett år för sent, men ändå. Lite lugn och ro och uppskatta det hela är väl inte fel?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Nån mer än jag som har en sån där liten röst längs bak i huvudet som skriker åt en att det är så otroligt fel med horde paladins? Jag loggade in i inte mer än 10 minuter och det var dröser med dem överallt, som myggor på en sommarkväll vid vattnet... Sen förstår jag verkligen inte allt stresslevlande... det finns en helt ny kontinent att utforska och lära känna. Visst kom den typ, ett år för sent, men ändå. Lite lugn och ro och uppskatta det hela är väl inte fel?

Vad hade du egentligen förväntat dig?
Men var inte orolig, det kommer tunnas ut vartefter. Jag ser inget fel med blood elf paladins. Dock tycker jag de skulle kallats för blood knight som de kallades tidigare, men det hade kanske låtit knasigt när de ändå är rena paladins från topp till tå.

Tycker det är rätt otroligt att ingen har nämnt någonting om shaman som alliance. Har följt utvecklingen sen dag ett typ, utan att sett mer än ett par få ord nämnts om dem.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Nån mer än jag som har en sån där liten röst längs bak i huvudet som skriker åt en att det är så otroligt fel med horde paladins?

Var det första jag reagerade på när jag såg spec'en på TBC.

Riktigt irriterande !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Vad hade du egentligen förväntat dig?
Men var inte orolig, det kommer tunnas ut vartefter. Jag ser inget fel med blood elf paladins. Dock tycker jag de skulle kallats för blood knight som de kallades tidigare, men det hade kanske låtit knasigt när de ändå är rena paladins från topp till tå.

Tycker det är rätt otroligt att ingen har nämnt någonting om shaman som alliance. Har följt utvecklingen sen dag ett typ, utan att sett mer än ett par få ord nämnts om dem.

Ja det var precis vad jag hade förväntat mig faktiskt ;), men det gör det ju inte mindre sorgligt att se. När det gäller shamanerna så tycker jag faktiskt inte så mycket. Alliance kan gott få ha dem om de vill, bara vi i horde hade sluppit paladins... Hade ju vart betydligt bättre om de vänt på det, kallat dem som du säger Blood knights eller iallafall dark paladins och gett dem mörka krafter istället för att gå runt med gloria.. Tycker det lämnar en sån bitter smak i munnen att se dem. Men men, inget att göra nått åt. Blir dock en BE rouge eller lock för min del när jag orkar skapa ny.

Jag är mest sugen på att utforska outlands ordentligt ^^

Edit**
Hittade nått kul dock (om man inte tar det för seriöst) ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Fick inte mitt BC idag heller, jag förbokade från webhallen för över 1 år sedan. Det är skickat den 12:e säger dom men det har inte kommit fram ännu. Gick och köpte det i butik istället

Permalänk
Medlem

samma för mig...förbokade också på webhallen för hur längesen som helst och de säger att de skickade det den 12:e men jag har fan inte fått nåt. JÄVLA MUPPAR!

Permalänk
Medlem

Är ni inte reggade med konton på webhallens hemsida, då kan ni ju själva se när de skickade era exemplar. Och om de nu är skickade den 12e så är det ju knappast webhallens fel att posten är sega. Aldrig haft något problem själv med leveranser från dem men varje gång man beställer något från internet så vet man ju att posten är lite roliga och det kan gå si och så.

Permalänk
Medlem

Jag säger det samma. Större delen av mina GC-spel kommer därifrån, har säkert gjort en 20-30 beställningar och det har aldrig varit några problem från deras sida. Posten har däremot vart muppar ett par gånger och glömt att skicka ut avier (stavning?) och skickad det till fel utlämningsställen och annat.

Edit**
Märkte precis nått annat rätt underhållande. Sen i måndags natt så har de 3st CS-servrar jag hjälper till att driva varit precis folktomma.. undrar vad det säger

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
*Paladinsblabla*

Jag instämmer. Paladins och Horde går inte ihop det är emot själva Warcraft-historien eller vad man ska säga. Hade varit helt okej dock om vi fick en "mörk" version av Paladins. Men icke sa nicke

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Då blood elves från början var med alliance, sen gick över till horde sidan.
Så är det inte så konstigt med blood elf paladins

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Då blood elves från början var med alliance, sen gick över till horde sidan.
Så är det inte så konstigt med blood elf paladins

Håller med där.. Sen att Blood Elfs faktiskt kan bli Paladiner e mer konstigt..

Permalänk
Medlem

Kazen har ju trots allt en bra poäng där. Blood elves är traitors och smusslat in sig till horde, men magin de lärde sig är kvar sen historien.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Skyll på min broder som jobbar på posten

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan tanka TBC? Fick en 10-dagars trial av en kompis, så man borde ju kunna tanka det någonstans? :S

Visa signatur

mjau

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Kazen har ju trots allt en bra poäng där. Blood elves är traitors och smusslat in sig till horde, men magin de lärde sig är kvar sen historien.

Paladinen i rollspel är en "helig riddare" och får sina "krafter" från gudar varför de tradionellt alltid måste vara "lawfull good" och om de lämnar denna alignment förlorar de också alla sina egenskaper. Deras "krafter" skall alltså snarast ses som "gudomligt ingripande" och inte som magi.

"The paladin is a champion of justice and destroyer of evil, protected and strengthened by an array of divine powers. The epic paladin stands in the forefront of the battle against chaos and evil in the world, shining as a beacon of hope to all who fight the good fight."
-- wiki

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Någon som vet vart man kan tanka TBC? Fick en 10-dagars trial av en kompis, så man borde ju kunna tanka det någonstans? :S

Den är till WoW, inte TBC.

Visa signatur

Besatt.

Permalänk
Medlem

vann skiten med 60dagars pre payed card ... så om nån är sugen så.
måste har originalet tydligen.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Sedan jag installerade BC har jag fått massa "hack" hela tiden i spelet. Hacket kommer kanske med en sekunds mellanrum, någon som har hört något om det?

Har ett Gefoce 6200 med senaste Forceware-drivrutinerna...kanske får köpa nytt grafikkort?

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Paladinen i rollspel är en "helig riddare" och får sina "krafter" från gudar varför de tradionellt alltid måste vara "lawfull good" och om de lämnar denna alignment förlorar de också alla sina egenskaper. Deras "krafter" skall alltså snarast ses som "gudomligt ingripande" och inte som magi.

"The paladin is a champion of justice and destroyer of evil, protected and strengthened by an array of divine powers. The epic paladin stands in the forefront of the battle against chaos and evil in the world, shining as a beacon of hope to all who fight the good fight."
-- wiki

Du glömmer en viktig sak i ditt citat här: D&D är INTE samma sak som WoW.
World of warcraft har sin egan historia och har därför inget med de "traditionella" paldinerna i tex Bulder's Gate lr NWN att göra.

Men jag kan hålla med de flesta här att dom skulle görra paldinerna mer
"onda", det skulle ifs innebära att dom var tvungna att ändra Alliance
Shamaner också.

Hur som helst är det inget vi kan göra åt detta ändå, bara att acceptera.

Visa signatur

i5-4670k - Asus Maximus Hero z87 - Nvidia GTX 780 - Samsung 840 pro 250Gb - Crucial Ballistix 16GB

Permalänk
Medlem

Va lite små tjurig först för att vi horde inte fick Drenaie (stavning) men efter att jag insåg hur fula dom va så är jag glad över att vi fick Blood elfs. (: Älskade Paladin som Alliance förr och började därför göra en ny på horde sidan direkt (har en lvl 60 warrior me men han får vänta).

BTW: När man är klar med Ghostland vart ska man då ta vägen? Eller är det bara dom gammla låg lvl ställena som gäller efter det? Om det är det så tycker jag att det är en dålig stil av Blizzard fasst det är klart man kommer ju lvla en aning snabbare då men det är ju nya quests jag vill ha. (:

Ryuuga
LVL 16
Horde Paladin
Burning blade

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB