Permalänk
Medlem

Framöver skulle jag välja razer enbart pga sin pedistal-laddare. Orkar inte plugga in musen i sladden när det väl behövs. Riktigt bortskämt problem men det är sanningen

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

enbart pga sin pedistal-laddare. Orkar inte plugga in musen i sladden när det väl behövs. Riktigt bortskämt problem men det är sanningen

Håller med när det gäller trådlöst, stöd för detta är ett måste. Alternativt Qi laddning eller Powerplay-musmatta.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | Palit Geforce RTX 3080 GamingPro | Gigabyte Aorus X570S PRO AX | Noctua NH-U12S |
Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR4 @ 3600Mhz | Fractal Design Define R4 | Seasonic Focus GX-1000 80+ Gold |
Dell S3220DGF 1440p @ 165hz | Sennheiser HD 58X | Edifier S530D

Permalänk
Medlem

Kör en Logitech G203 Lightsync. Ogillar trådlösa saker i allmänhet så när jag såg att inet hade den på rea för 249 kr så köpte jag en direkt. Sen såg jag att Amazon har den för 256 kr så köpte en extra bara för att ha hemma.
Ligger bra i handen även för mig med dasslock till händer (kunde såklart varit större men är inte obehaglig att använda vilket är allt jag önskar) och har bra precision och klick. Enda jag har att klaga på är väl sidoknapparna som sitter lite för långt bak, lite svårt för mig att använda ibland med mina händer men är en vanesak.

Visa signatur

Spel/multimedia burk: ASUS Prime B660-Plus D4. PNY CS2140 M.2 NVMe Gen 4 500GB. Kingston Fury 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz. Intel Core i3 12100F 3.3 GHz 12MB. DeepCool AG400. PowerColor Radeon RX 6600 8GB Fighter. DeepCool PK650D 650W. Kolink Observatory HF Mesh. Skärm: Samsung 65" Q77C 4K QLED. Ljud: Yamaha 5.1 förstärkare. XTZ 93:22 frontar, Eltax Monitor III bak. Audio Technica ATH-M50x

Permalänk
Testpilot
Skrivet av comp50:

Är ute efter trådbunden mus. Varför har vissa möss hål i dem och andra inte? Förhåndrar hålen i mössen att svett bildas?

Vilken rekommenderar ni och varför? Har ni andra förslag?

Logitech G502 Hero 399kr

Razer Deathadder V3 749kr

HyperX Pulsefire Haste 279kr
HyperX Pulsefire Haste 2 Wired Gaming Mouse 485kr
ZON - Home of Victory mouse2 Heaton 399kr.

Logitech G502, Razer Deathadder (Essential / V3), Razer Basilisk och NZXT Lift 2 är alla rimligt prissatta möss som jag själv gillar och aktivt använder/kan tänka mig använda.

Överlag är möss såpass kompetenta idag att det är svårt att köpa något regelrätt dåligt. Haft två stycken Deltaco WM90 som satt riktigt bra i min hand.. Var de på papper lika bra som exempelvis en G502 Hero? Mest troligen inte. Men jag är inget esport pro, behöver därmed inte 8K Hz polling rate och en sensor som spårar på nanometer.

I slutändan säger jag köp den datormus som passar din hand bäst. Den som känns rätt vikt- och form-mässigt, som samtidigt fyller dina funktionskrav. Ingen av de etablerade märkena gör dåliga produkter idag (generellt sett). När du hittat något du tycker är skönt kan du kolla upp recensioner, se om det finns några saker att ha i åtanke som du kanske inte skulle uppskatta över en längre tids användning.

Skriva på telefon kan ge roliga felstavningar.. Fixat.
Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana X | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Medlem

Personerna som rekommenderar endast en mus har fel. De flesta möss som kör felfri sensor (PMW3360, PMW3366, AM010, PMW3310, PWM3389 etc) och inte har problem i firmware (angle snapping, accel, latency) fungerar perfekt. Så frågran är bara vikt, form etc.

Kör du högre eller lägre sense? Lägre brukar föredra lättare möss.
Kör du claw, palm eller hybrid? Claw brukar föredra mindre samt rundade möss medans palm föredrar de feta från tex logitech, hybrid brukar före dra de med formen från intellimouse explorer/razer deathadder/steelseries

Stick till en power eller elgiganten butik och prova på de för att känna av vad som känns mest bekvämt.
Titta på https://sensor.fyi/mice/ för referns på vilka som är ok. Sidan ar inte 100% up to date då det har kommit ut nya sensorer, om du vill ha nöjeskänslan av att ha the bleeding edge tech, se till att musen har en av följande sensorer:
Focus Pro 30k (Razer) / 30000 cpi / 750 ips / 70g
PixArt PAW 3395 / 26000 cpi / 650 ips / 50g
Marksman 26k (Corsair) / 26000 cpi / 650 ips / 50g
Focus+ (Razer) / 20000 cpi / 650 ips / 50g

Jag har använt en CM mastermouse med en 3389 sesnor tills att matte ytan på baksidan har blivit högblank från min hand och ser ingen anledning att uppgradera.

Permalänk

Själv gillar jag Xtrfy mössen, men smaken är ju som baken.

Permalänk
Medlem

Den här tråden har ju urartat i trådlösa möss, tråd vs trådlös har ju absolut ingen betydelse sen länge i latency.
Strålning använder du mikrovågsugn, eller mobiltelefon?

Men är man urgamet när man tycker att att Logitech MX master fyller alla krav?
lagom tung och stabil är kvalitet och håller en evighet?
Lagom många knappar och resten sköts på tangentbordet?
Action Quake tiden hade ju möss 2 knappar undantaget hade 3.

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Zowie mössen är riktigt bra. Finns i olika storlekar och varianter. Tror den jag kör med heter EC-2.

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Ren prestanda mässigt, EGG OP1 8K. Har till och med ett rätt bra pris, särkilt sett till vad du får. Om du inte ska bli e-sport proffs är det viktigare att fråga sig vad för form du gillar och vill ha samt vilka typer av spel du spelar.

G502 är en hyfsat ergonomisk mus med många knappar, och det finns massor av kloner av dem som också fungerar bra. Jag skulle gå till en butik och pröva möss om du faktiskt är osäker vad för form du gillar. Stöd gärna som lokala fysiska butik och köp de där. Det är tack vara de du kan klämma och känna innan du köper! Det är inte att underskatta även om de kan vara några hundralappar dyrare, om ens det.

Permalänk
Medlem

Tack alla för att ni tog tid att svara!!!

Trodde inte det skulle bli så här många svar. Tack igen!

Måste tillägga att jag nu har beslutsångest 😂 nu när jag har så många val.

Tror jag kommer hålla det simpelt och inte överspendera på någon egenskap som jag inte vet varför jag skulle behöva ha det.

399kr känns normalt för en mus, knappast att man hittar något billigare om man inte endast vill kunna vänster och högerklicka. Tror därför det kan bli logitech g502 hero som ligger på 399kr

Tack igen för alla svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av nasder:

Jag är en sucker för 502 Hero från logitech, väldigt skön att hålla i och jag har aldrig haft problem med den.

Samma här. Det är ju förvisso delvis en vanesak, men just den modellen passar min hand bäst.

Skrivet av FX9:

Har haft 2 st G502 Hero.

Den första började dubbelklicka när man trycker på "back" knappen (en av knapparna som sitter vid tummen)

Klassiskt problem med Logitech-möss. Som jag kommer ihåg det började det någon gång när första Master-modellen kom ut. När Logitech (och andra tillverkare) började göra mössen mer och mer strömsnåla så gick de inte över till switchar för lägre ström eller spänning eller vad det nu är (en elnörd kommer säkert att skriva vad det är) för att spara några öre. Därför börjar mössen dubbelklicka efter ett tag.

Jag har nu köpt senaste modellen av G502 med optiska brytare, och går den sönder tänker jag fan börja bygga mina egna möss.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem

Körde Zowie EC1 väldigt länge, bytte till trådlöst från Logitech för en mer clean look på skrivbordet men kopplade in Zowien på kul för någon vecka sen och kände direkt hur överlägsen den var i precision och känsla

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

Tack alla för att ni tog tid att svara!!!

Trodde inte det skulle bli så här många svar. Tack igen!

Måste tillägga att jag nu har beslutsångest 😂 nu när jag har så många val.

Tror jag kommer hålla det simpelt och inte överspendera på någon egenskap som jag inte vet varför jag skulle behöva ha det.

399kr känns normalt för en mus, knappast att man hittar något billigare om man inte endast vill kunna vänster och högerklicka. Tror därför det kan bli logitech g502 hero som ligger på 399kr

Tack igen för alla svar

Det är lite så jag rullar. Jag köper möss billigt på rea för att testa hur de känns. Jag köpte min första G502 på rea, den funkar än, köpte två till på en annan rea och bytte bara för skoj skull och lite smuts. Så jag har 3 fungerande G502 möss som backup. Gillar man G502 så är ett plus att de dyker upp på rea ganska ofta känns det som.

Det enda jag saknar med min glorious mus är mjukvaran från logitech som kan automagiskt ändra profil för musen beroende på vilket program/spel man använder.

Permalänk

Det finns bara ett alternativ och det är Razer Dethadder, den bästa av dom alla! Jag har kört med den sen den kom, testat lite olika då och då, Logitech och Steelseries mm, men har alltid gått tillbaka till den.

PS. Men detta gäller såklart bara mig, vi alla har olika storlekar på händerna, olika grepp och olika preferenser, så jag rekommenderar dig att försöka testa så många du kan i butiker/hos polare mm för att känna vilken du tycker är bäst.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

399kr känns normalt för en mus, knappast att man hittar något billigare om man inte endast vill kunna vänster och högerklicka. Tror därför det kan bli logitech g502 hero som ligger på 399kr

Då logitech och dom flesta andra mus tillverkarna använder sig av brytare som ej är till för så låg volt/ström som dagens möss kör med så har dom inte på långa vägar den livstid som tillverkaren har satt.
Och missade klick/klick släpper/dubbelklick istället för ett klick är vanligt på vanliga G502 tyvärr då det är en av dom bättre mössen som jag använt förutom detta massiva problem som dom har vetat om i 5+ år nu men skiter fullständigt i då vi kunder inte verkar veta om det och bara köper en ny mus när dom börjar krångla.

G502 X har däremot optiska brytare som INTE har detta problem

Skrivet av Phod:

Klassiskt problem med Logitech-möss. Som jag kommer ihåg det började det någon gång när första Master-modellen kom ut. När Logitech (och andra tillverkare) började göra mössen mer och mer strömsnåla så gick de inte över till switchar för lägre ström eller spänning eller vad det nu är (en elnörd kommer säkert att skriva vad det är) för att spara några öre. Därför börjar mössen dubbelklicka efter ett tag.

Inte elnörd men vill inte ha skit produkter som även kostar en del nörd
Info om detta problem i denna alldeles för få visningar/inlägg tråden!
#18812067

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

Är ute efter trådbunden mus. Varför har vissa möss hål i dem och andra inte? Förhåndrar hålen i mössen att svett bildas?

Vilken rekommenderar ni och varför? Har ni andra förslag?

Logitech G502 Hero 399kr

Razer Deathadder V3 749kr

HyperX Pulsefire Haste 279kr
HyperX Pulsefire Haste 2 Wired Gaming Mouse 485kr
ZON - Home of Victory mouse2 Heaton 399kr.

Problemet är ju att olika möss passar olika personer, det jag kan säga är följande,
av alla möss jag testat, hade en jäkla dille på det under ett par år, jag bytte mus var varannan vecka) till jag ramlade in på ett kickstarter projekt från swiftpoint, Z från swiftpoint är den absolut bästa mus jag använt, den är svindyr men var så bra att jag beställde en till då jag inte ville så utan om något skulle hända. detta har dock visat sig vara onödigt då dom håller väldigt bra,
nu köpte jag nyligen version 2 av samma mus men har inte hunnit testa den än. (öppnade precis min andra v1 då jag satte ut den första till servern, så det tar emot att direkt gå på den nya)

fördelarna med deras mus är väldigt bra kontroll, du kan byta knappar/lägga till ta bort knappar, och dessa kan både dras och klickas på, du kan byta undersida så man kan välja att köra den som vanlig mus,som jojstick eller det jag föredrar dvs mitt i mellan, du har en tydlig skärm på den för inställningar. det släpper inte några rester från dom som andra gör, programvaran är skitsmidig att ställa in och du har väldigt mycket valmöjligheter (om man vill) passformen är kanon för min del då jag gillar att ha stöd för lillfinger.

https://www.swiftpoint.com/products/gaming-mice-swiftpoint-z2

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

Samma här. Det är ju förvisso delvis en vanesak, men just den modellen passar min hand bäst.

Klassiskt problem med Logitech-möss. Som jag kommer ihåg det började det någon gång när första Master-modellen kom ut. När Logitech (och andra tillverkare) började göra mössen mer och mer strömsnåla så gick de inte över till switchar för lägre ström eller spänning eller vad det nu är (en elnörd kommer säkert att skriva vad det är) för att spara några öre. Därför börjar mössen dubbelklicka efter ett tag.

Jag har nu köpt senaste modellen av G502 med optiska brytare, och går den sönder tänker jag fan börja bygga mina egna möss.

Notera att jag aldrig haft några problem med höger och vänster knapp...jag misstänker att de andra knapparna har sämre brytare (men är långt ifrån säker)

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk

Om du inte redan inhandlat en så.

Detta kommer från personliga erfarenheter kring möss då jag har en tendens att byta.
Jag har kört G502 Hero både trådlöst och kabel som är trevlig, Corsairs motsvarighet trådlös tyckte jag inte om. (De är nog trevligare för större händer)
G502 Pro X var inte min grejj, kändes en aning tyngre/större/klumpigare? Svårt å beskriva.
Logitechs G Pro och Superlight (första rev) väldigt sköna framförallt pga vikten och helst om man gillar den simpla formen.
Xtrfy M4 trådlös, väldigt skön form och jag kunde byta "plattan" för handflatan vilket var trevligt som attans!
Xtrfy M8 var liten, påminde om Logitech G Pro och gillade jag starkt!
Jag har inte kört Razer, men det ska finnas några utvalda som är väldigt bra.

Ord stavning
Visa signatur

Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: ASUS ROG Strix B450-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 | RAM: G.Skill Trident Z RGB 3600Mhz 2x8GB

Permalänk
Medlem

Jag köpte på mig ett lager med Razer Deathadder v2 när de var på rea för ett tag sedan, och det är den enda musen jag verkligen gillar nuförtiden. Passar min hand perfekt, och den har inga problem med knappar som dubbelklickar osv som många tillverkare har stora problem med. Razer har rejäla reor emellanåt när priserna kan gå ned till hälften, särskilt under Black Friday.

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem

Tror starkt på den kommande ATK X1 Pro max
runt 1000lappen

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lellebror:

Jag har haft svårt att hitta en bekväm mus då jag har relativt stora händer. Intellimouse 3.0 var nästan lagom stor men den är ju ganska förlegad numera. Har testat Steelseries Rival 3 vilken var ganska okej dock lite liten. Samma med Mionix Avior Pro fortfarande lite för liten för att det skall vara bekvämt att spela med den längre stunder. Nu har jag precis skaffat en Mad catz Rat 8+adv vilken jag inte riktigt har vant mig vid ännu men den är justerbar på sjukt många olika sätt så det skall nog bli bra. Men för vanligt slösurfande så funderar jag på en rullmus men dom är så s***ns dyra. Det är inte lätt med datormöss helt enkelt.

Brukade också använda Intellimouse 3.0 under dom åren den fanns att köpa. Bunkrade till och med upp med 3 stycken när dom slutade säljas.
Av all möss jag provat är deathadder den närmaste i formfaktor men jag tror den är något mindre.
Den brukar gå att köpa för 400:- om man letar lite.
Det ända är ju att man måste ha deras mjukvara installerat.

Permalänk
Medlem

Den mus som passar bäst i din hand är troligen den bästa. Vad det gäller prestanda känns det som dom flesta moderna möss mellan 500:- till 1000:- är rätt lika. Den stora skillnaden ligger i programvaran som kommer med.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Logitech G502 har jag haft nu i drygt 3(?)år och är fortfarande mer än nöjd. Finns den kvar när det är dags för ny köper jag nog samma igen faktiskt. Spelar både FPS relativt seriöst och MMOs mer casual. Till FPS gillar jag den skarpt då de extra knapparna är placerade väldigt ergonomiskt och lättåtkomligt, vilket är bra i trängda situationer. Polling-rate är också hög och jag har av någon anledning haft mindre problem med att hår fastnar undertill och joxar till sensorn. Den har också fler knappar än man tror, det är min första mus där man kan trycka scroll-hjulet åt sidorna och aktivera knappar, vilket jag gillar skarpt. De är också väldigt bra designade så det händer nästan aldrig att man trycker scrollen åt sidan när man inte vill det. Ett annat plus är vikterna som medföljer. Då kan man både ändra vikten och tyngdpunkten efter tycke och smak!

Logitechs mjukvara är dock onödigt komplicerad att sätta upp, men när man väl tagit sig igenom det så flyter det på ganska bra.

Permalänk

Microsoft eller Logitech.

Visa signatur

Gigabyte b550m aorus pro, AMD 5600X, Thermalright peerless assassin 120 se, 2x16GB Corsair, Asus RX 6600 , M.2 Kingston KC3000+WD Black SN750 SE, SSD Intel, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Medlem

Jag vet att du inte vill ha trådlöst och inte vill ge för mycket pengar. Jag var precis likadan. En massa förutfattade meningar efter hur den gamla tidens trådlösa fungerade.

Men för några månader sen slog jag till på den här nedan. Den ligger normalt på 18-900 men jag fick tag på den för halva priset. 54g lätt, bra batteritid, snabb respons, glider på musmattan som en isbit på en varm plåt. Jag har helt enkelt ändrat mina åsikter om trådlösa (iaf den här) helt och hållet.

Får du chansen att testa den så tycker jag att du ska göra det. Och om du ser den igen på erbjudande så kan jag verkligen rekommendera den.

https://www.inet.se/produkt/6103123/asus-rog-harpe-ace-aim-la...

Permalänk

Finns ingen annan skön mus än Zowie som passar mina stora händer så för mig blev valet ZA-11,
har provat de flesta på marknaden, hatar verkligen Asymmetriska möss.

+ Finns i många storlekar samt höjder.
+ Går att få i Symmetrisk design
+ Ingen irriterande programvara
+ Brytare och byggkvalitet måste hålla hög klass, inget att anmärka på efter flera års frekvent användande

Permalänk

Jag slår ett slag för ZON Home of Victory Mouse2, köpt för 99:-(kommer säkert komma ner till 99:- snart igen), underbar mus med underbar sensor. Den har samma sensor (Pixart PMW3389) som Roccat Burst Pro, som för övrigt också är en grymt bra mus för pengarna, men långt ifrån allt ligger i sensorn. Mycket beror ju på storleken på handen och hur du är van att hålla musen osv osv. Kan inte uttala mig om handsvett då mina händer är torra som fnöske 😂

Permalänk
Medlem

För mig skulle säja Logitech all the way.

Främst för deras kvalitet och hållbarhet. Jag har aldrig haft en Logitech mus som har gått sönder i "förtid".
Har några gamla möss kvar som är 10år+ och fortfarande fungerar felfritt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

Är ute efter trådbunden mus. Varför har vissa möss hål i dem och andra inte? Förhåndrar hålen i mössen att svett bildas?

Vilken rekommenderar ni och varför? Har ni andra förslag?

Logitech G502 Hero 399kr

Razer Deathadder V3 749kr

HyperX Pulsefire Haste 279kr
HyperX Pulsefire Haste 2 Wired Gaming Mouse 485kr
ZON - Home of Victory mouse2 Heaton 399kr.

Rekommenderar dig att testa innan köp då storlek på mus->hand->vilken typ av grepp du använder helt avgör vilken mus du vill ha.
Lycka till!

Visa signatur

Ryzen 3600x | Asus strix b450 -f gaming | G.Skill Flare X DDR4-3200 C14 32gb | Msi 3060 Ti | MP Force510 480gb | 250gb samsung evo | Seagate 1tb | Phantek P400s | Corsair RM650x | LG ultragear 27gl850

Permalänk

Razer Deathadder V3 är den bästa för fps no competition, köpte min för 499 kr tror jag det var. Bra deal, den ärbättre än den trådlösa till och med.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none