Permalänk

/Bytes: Steam deck 256GB

Tjena!

Köpte en steam deck här på forumet för ett par veckor sedan i hopp om att frugan skulle börja spela lite (så jag kan spela mer). Så blev det inte och jag får erkänna mig besegrad. Jag spelar bara på PC så den blir bara liggandes. Fungerat perfekt de enstaka timmar jag använt den.

256GB, med en utbytt baksida, docking station, icke-påsatt Dbrand skin. Liten spricka på fronten som ej påverkar funktion, se bild. Någon av paddlarna på baksidan är lite trög, men inte träffat på ett spel där de används ännu och går säkert att fixa för den händige. Gamla baksidan och verktyg följer med.
- Budstart 2300sek

Kan även tänka mig ett byte, då f2f i Sthlm. Kanske några hörlurar, någon garmin klocka eller en iPad eller liknande, testa mig!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att sälja docka / skin separat?

Permalänk
Skrivet av Minzert:

Kan du tänka dig att sälja docka / skin separat?

Nej tyvärr inte

Permalänk

Hej! Har ett par Sony WH1000 (mark 1 eller 2) liggandes, sparsamt använda. Skulle kunna skjuta in lite pengar imellan också.

Permalänk
Skrivet av Sushifisk:

Hej! Har ett par Sony WH1000 (mark 1 eller 2) liggandes, sparsamt använda. Skulle kunna skjuta in lite pengar imellan också.

Tjena! Kan du kika exakt vilken modell? Och hur mycket pengar emellan tänker du?

Permalänk
Skrivet av MattyKCookie:

Tjena! Kan du kika exakt vilken modell? Och hur mycket pengar emellan tänker du?

skickade dm!

Permalänk

Finns fortfarande kvar!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 400 kr Hämtar gärna ikväll eller imorgon.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Jag är konstig. Är du?
----
http://posera.nu/

Permalänk
Skrivet av Freakie:

2 400 kr Hämtar gärna ikväll eller imorgon.

Noterat, vi kan avsluta imorgon om inga fler bud trillar in.

Permalänk

Annonsen är avslutad