Permalänk
Medlem

SOORRYYY, se länk ovan eller Klick på mig

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Finns det någon Sweclockers-klan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Felidae:

Finns det någon Sweclockers-klan?

Nha, det är väl vi i discorden i sådana fall

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk
Medlem

Halloj, har nu börjat lära mig lite mer hur spelmekaniken fungerar och fick också igång Discord. Länken ovan verkar ha passerat, nån som kan bjuda in även mig? Det vore kul att kunna snacka lite när man spelar, fick smaka på det häromdagen med ett par randoms, tyvärr hade jag inte micen själv tillgänglig och hade dessutom glömt min key bind för att öppna stratagems, så körde hela mission utan dessa. Kände mig som en aningen asocial amatör.

BTW, när jag loggade in här i lördags så fick jag en hel drös medaljer, över 100 st. Kunde handla en hel del kul i standard warbond, det var först efteråt som jag började fundera på om det var nåt fel, för utifrån vad normala missions ger så känns det som jag fick väldigt många medaljer. Tidigare bara spelat två sessions och de resulterade i en lyckad mission som sen i båda fallen slutade i att spelet krachade vid en sista dive, så det känns inte som jag borde ackumulerat så mycket, om nåt alls. Nån som varit med om nåt liknande?

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikwid:

BTW, när jag loggade in här i lördags så fick jag en hel drös medaljer, över 100 st. Kunde handla en hel del kul i standard warbond, det var först efteråt som jag började fundera på om det var nåt fel, för utifrån vad normala missions ger så känns det som jag fick väldigt många medaljer. Tidigare bara spelat två sessions och de resulterade i en lyckad mission som sen i båda fallen slutade i att spelet krachade vid en sista dive, så det känns inte som jag borde ackumulerat så mycket, om nåt alls. Nån som varit med om nåt liknande?

Du fick nog din del av alla Major Orders som alla spelare gjort tillsammans

Major Orders är mål som alla spelare tillsammans jobbar emot för att låsa upp nya stratagems och annat i spelet.

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Du fick nog din del av alla Major Orders som alla spelare gjort tillsammans

Major Orders är mål som alla spelare tillsammans jobbar emot för att låsa upp nya stratagems och annat i spelet.

Funderade på om så var fallet, tänkte bara det var en stor andel utifrån mitt lilla bidrag. Men jag klagar inte, det känns dock som att om man spelar en del så låser man upp allt relativt fort. Kollade nu och har spenderat 139 medaljer och har 15 kvar. Fick väl ett par då jag klarade en mission sist, men merparten var från min del av Major Orders. Fick andra tusentals då eller?

Har liksom inga överväldigande stats.

P.S Om nån vill adda in-game så kunde man generera en friend key: 8554-4084

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikwid:

Halloj, har nu börjat lära mig lite mer hur spelmekaniken fungerar och fick också igång Discord. Länken ovan verkar ha passerat, nån som kan bjuda in även mig? ....

Ny länk som skall funka för evigt LÄNK!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikwid:

P.S Om nån vill adda in-game så kunde man generera en friend key: 8554-4084

Jag tror in-game friend keyn bara är aktiv medans du har den öppen ingame, så har jag fattat det som i alla fall
Men det kom en ny discord länk så in där och skriv där när du är online

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

Jag tror in-game friend keyn bara är aktiv medans du har den öppen ingame, så har jag fattat det som i alla fall
Men det kom en ny discord länk så in där och skriv där när du är online

Ah, tack för förtydligadet. Det finns så mycket i det här spelet som inte enkelt framgår utan man måste testa sig fram och ta hjälp av communityn. Vilket på ett sätt är kul, det skapar ett djup och stimulerar interaktion med andra, men vissa grundläggande saker hade gärna fått vara tydligare.

Har joinat discord.

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem

jag och en polare har precis börjat lira så dra iväg ett DM om nån vill hänga på

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s