Permalänk
Medlem

Asus 2080ti (DEFEKT)

Hallå hallå!
Hade hopp om att fixa med kortet och kanske lära mig något men har blivit pappa och då blev det inte av. Tänka sig.
Så som rubriken lyder så är kortet defekt. Program kraschar så fort man påfrestar det. Har testat med furmark och farcry 5's test. Kraschar typ direkt.
Personen jag köpte av beskrev det som att vram är dåligt. Ganska känt problem på 20-seriens kort har jag fattat det som.
Så köp om du känner dig duktig och vet vad du gör. Jag vill inte lura någon. Kanske går det att få ett fungerande kort med undervolt eller så men garanterar inget. Förra ägaren skrev att han kunde använda kortet på något sätt men vem vet om det är sant eller ej.
Är något oklart så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Kan skickas mot förskottsbetalning

Läs hela annonsen här

Permalänk
Administrativ avgift
Nytt bud: 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Har kortet varit öppnat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whin3:

Har kortet varit öppnat?

Kortet saknar plombering som sitter på en av skruvarna på Asus kort, så kan nog utgå från det.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Behöver någon mer reservdelar så har jag ett identiskt kort där kärnan gett upp.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whin3:

Har kortet varit öppnat?

Om jag letar i minnesbanken så har jag för mig att den förra ägaren öppnat kortet. Jag minns inte helt hundra men skulle utgå från det

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Kan hämta på onsdag fm.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Jag drar mig ur. Mvh

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Kul med intresse! Jag avslutar ikväll tänkte jag

Permalänk
Medlem

Skitsamma, är tillbaka igen 😂 för sugen.

750 plus frakt står kvar

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Vägarna förbi Stockholm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Vägarna förbi Stockholm?

Tyvärr inte inom någon nära framtid 🙂

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad