För mycket bumpning av artiklar just nu.

Permalänk
Medlem

Jag kollar väldigt sällan framsidan, är 98% på forumdelen och under aktiva trådar pga detta bumpade av trådar

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Lagers:

Så i princip säger du att vi som är mest aktiva och följer sweclockers varje dag ska använda artikelarkivet istället för framsidan?

Det är okej att vi missar trådar som lyfts från forumet, men inte okej för de som besöker Sweclockers mer sällan att få skrolla lite extra för att inte missa något? Då vet jag hur du tänker.

Synd också att förslag på lösningar som gör alla glada inte tas i beaktning.

Jag läser och tar till mig av synpunkterna. I dagsläget är det såhär det är och just i detta nu kan vi inte göra något annat än att peka folk som vill ha publiceringar i kronologisk ordning att besöka artikelarkivet.

I framtiden kan det komma att se annorlunda ut. SweClockers är under konstant utveckling och feedback som detta är värdefull för att ta beslut om vad som ska ske på utvecklingsfronten i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

Så i princip säger du att vi som är mest aktiva och följer sweclockers varje dag ska använda artikelarkivet istället för framsidan?

Det är okej att vi missar trådar som lyfts från forumet, men inte okej för de som besöker Sweclockers mer sällan att få skrolla lite extra för att inte missa något? Då vet jag hur du tänker.

Synd också att förslag på lösningar som gör alla glada inte tas i beaktning.

Tydlig "my way or the highway". Bemödade sig endast att svara en person som höll med, övriga andra föll för döva öron. Håller du inte med har du bara fel och får köpa det.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Jag har noterat detta själv under en ganska lång tid, och detta är MYCKET irriterande. Blir ofta att man läser 1-2 nyheter/artiklar och sedan ser man kanske två man redan läst under det och tror att man "läst ifatt". Men i själva verket kan det vara flera nyheter under som man missar. Detta gör att man letar sig till andra ställen för nyheter tyvärr. Mycket tråkig utveckling för oss som varit här ganska länge.

Oftast så är det genom att jag ser nyheter jag missat när jag kollar på senast aktiva trådar i forumet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Kan vi inte vara helt ärliga här, herrar?

Varför ha en logisk följd på en sida vars publik är 99% män som har byggt upp hela sin kunskap och intelligens genom att följa en logisk följd?

Bättre vore randomiserade händelser som triggar känslor (fördummande) hos dessa män och får dem att byta sida!

Jag tar stor stolthet i att konsultera Sweclockers i dessa frågor, då jag jobbar åt deras konkurrenter i smyg!

Min åsikt:
Bumpa mindre
Låt användare ställa in bump-slider (1 till 5) 5 är mest bump 1 är minst.
Bumpa mer och låt mig vinna

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag kollar väldigt sällan framsidan, är 98% på forumdelen och under aktiva trådar pga detta bumpade av trådar

Aha nu gav du ägarna en funderare.
Varför bumpar vi inte forumet också.

Nej tycker så klart som många andra, flytta upp trådar som "ansvariga" tycker är mer läsvänliga, är rent vansinnigt.

Visa signatur

MSI 890FXA-GD70 -l- AMD Phenom II X6 1055T~3.75GHz -l- 4GB (2x2GB) DDR3 Corsair XMS3 -l- Sparkle GeForce GTX 470~CC 721MHz MC 1750MHz

Permalänk
Medlem

Grabbar, innan ni blir irriterade tänk på det finns värre saker än att bli behandlade som 12 åriga flickor som behöver hjälp att välja rätt barbiedocka att leka med.

Är det inte skönt att få hjälp av någon som förstår och ser er och ert behov av trygghet?

Big Daddy Sweclockers!

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

1. Jag besöker sidan och läser på framsidan, min sista nyhet jag läste var att "X går i konkurs"
2. Kommer in 5 dagar senare och börjar gå bakåt i nyhetsflödet, efter 6 nyheter så kommer "X går i konkurs"
3. Jag kommer sluta bläddra för det är ju den jag sett senast, vilket kan resultera i att jag missar kanske ca 6-10 nyheter

Håller med till 100%, så funkar jag (och antagligen många andra) med. Omni är ett annat exempel, när man bläddrat till ner till en nyhet man känner igen vet man att "ahh, här var jag senast" och så slutar man bläddra.

Bumpningar har antagligen gjort att jag missat mer nyheter än (åter)upptäckt nyheter, för dom faktiska nyheterna drunknar i "gammal skåpmat" (eller i "lyfta diskussioner/omröstningar" som antagligen bara handlar om att generera klick och sälja vidare.)

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Jag läser och tar till mig av synpunkterna. I dagsläget är det såhär det är och just i detta nu kan vi inte göra något annat än att peka folk som vill ha publiceringar i kronologisk ordning att besöka artikelarkivet.

När man kommer med förslag och synpunkter i feedbacktrådarna så får man ofta inte svar i form av "Jag förstår dig, men håller inte med", "Intressant förslag, ska vi skriva upp" utan mest en attityd av "Vi tycker såhär", "det går inte att lösa", "Vi vet bäst hur vi ska göra".
Så jag hoppas du skriver upp det här nu som en punkt till nästa års planering av vad som ska göras, du ser att många håller med mig om bumpade trådar så behovet finns att göra något åt det. Med viljan så går det att lösa en liten knapp som styr på framsidan utan några större problem utan att vänta till Jan 2025 för nästa planeringsmöte.

Citat:

I framtiden kan det komma att se annorlunda ut. SweClockers är under konstant utveckling och feedback som detta är värdefull för att ta beslut om vad som ska ske på utvecklingsfronten i framtiden.

Ska först innan jag skriver svar på denna punkt poängtera att jag vet att ni driver företaget som ni vill och vet inte hur det ser ut i verkligheten på Geeks. Och är allmänt riktad till Geeks, inte direkt till dig Enviro

Det känns som SweC mer och mer drivs som ett jättestort företag där det ska vara bestämde saker som ska göras, och man måste gå igenom en stort organ för att kunna ta beslut. SweC blir mer och mer opersonlig och backar bort från sina kunder/läsare istället för tvärtom som jag anser att SweC skulle behöva. Ska tillägga att Moderskapet ihop med FZ är helt tvärtom. (bra jobbat där!)

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Lol, jag har aldrig ens tänkt på att dom bumpat, trodde jag blivit fucking dement bara eftersom jag läser nyheterna tills jag hittar en som jag inte läst. Nu känner jag mig irriterad dock och i läge att posta rejält i gubbgnäll.

Permalänk
Medlem

Själv skrollar jag första sidan tills jag ser en artikel jag sett förut.
Om det är en bumpad artikel spelar ingen roll, då tar det slut där. Har nog med grejer att försöka hinna läsa/kolla på/göra per dag, så tänker inte leta efter artiklar att läsa.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Själv skrollar jag första sidan tills jag ser en artikel jag sett förut.
Om det är en bumpad artikel spelar ingen roll, då tar det slut där. Har nog med grejer att försöka hinna läsa/kolla på/göra per dag, så tänker inte leta efter artiklar att läsa.

Exakt så jag gör också.

Permalänk
Medlem

Jag får känslan "ni förstår inte att ni behöver det här".

Markkontakt osv.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

Det är kul att det testas med nytt, men håller med att jag har börjat störa mig på detta. Går säkert att komma fram till en elegantare lösning. alert(`Du har väl inte missat: {$artikel1234}`);

Permalänk
Medlem

Lösningen med att lägga om sitt bokmärke till artikelarkivet fungerar fint. Tack!

Lite drygt svar från redaktionen, men gillar lösningen.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Lol, jag har aldrig ens tänkt på att dom bumpat, trodde jag blivit fucking dement bara eftersom jag läser nyheterna tills jag hittar en som jag inte läst. Nu känner jag mig irriterad dock och i läge att posta rejält i gubbgnäll.

Gubbgnäll = Bevarandet av den moderna världens fundament: Logik.

Visa signatur

Chassis: Fractal Design Define R4 CPU-cooling: NH-D14 with Arctic MX-6 paste CPU: Ryzen 5 3600XT MOTHERBOARD: Gigabyte X570 Aorus Elite MEMORY: 2x KF3600C16D4/16GX
GFX: EVGA GeForce RTX 3060 XC 12GB
PSU: Seasonic Focus GX 750W
HDD: Samsung 980 Pro 2TB
MONITOR: Acer predator XB273U

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jazz 1-up:

Lösningen med att lägga om sitt bokmärke till artikelarkivet fungerar fint. Tack!

Som komplement kan detta userscript vara till nytta också, om man haft för vana att klicka på länkar (primärt logon) för att komma till nyhetslistningen:

// ==UserScript== // @name Arkivclockers // @namespace http://sweclockers.com/arkivclockers // @version 0.1 // @description Länka till arkivet istället för framsidan för kronolopgisk listning // @author You // @match https://www.sweclockers.com/* // @require https://code.jquery.com/jquery-3.7.1.slim.min.js // @run-at document-start // ==/UserScript== (function() { 'use strict'; $(document).ready(function() { $("a").each(function() { if (this.href == '/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com') { $(this).attr("href", 'https://www.sweclockers.com/arkiv'); } }); }); })();

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Swec var som bäst då det publicerades 2 nyheter per vecka - och då ordentliga sådana. Är så oerhört trött på dagligt spam om småsaker som "intressanta" forumtrådar eller nån liten läcka om ett obskyrt grafikkort eller youtube video.

Permalänk
Medlem

Givetvis kommer detta bli en överrepresenterad tråd för folk som inte gillar bumpningen, eller iaf vill ha ett bättre alternativ än arkivet.

Av det jag läst kan jag bara stämma in till 99%, ge mig ett alternativ iaf att få ett kronologiskt flöde. (Och som komms ihåg mellan besöken på hemsidan!)

På något vis kan jag mer acceptera enstaka fall av bumpningar där man direkt fattar att där är en sponsor som är involverade för det är hur ni får in pengar. Men det ska ju helst bara vara någon gång i veckan, inte schemalgt som det är idag...

Har precis som som många andra typ slutat använda förstasidan för att jag mest stör mig. Följda trådar + aktiva trådar är det som huvudsakligen kollas.
Men jag gissar att ni kan få ut bättre data från er statisk från hemsidan än av de av oss som gnäller här.

Men det som jag nog tycker är tråkigast med tråden hittils är svaren från swec. I långt ignorerandes alla som inte höll med och man svarade på de verkligen fåtaliga som inte är missnöjda.
Här sjönk mitt förtroende en bra bit.
Bara säg att ni tjänar mer pengar på detta viset och att det behövs för att driva sidan om det nu är fallet. Det inger iaf en respekt tillskillnad från hur det skötts hittils.

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Som komplement kan detta userscript vara till nytta också, om man haft för vana att klicka på länkar (primärt logon) för att komma till nyhetslistningen:

// ==UserScript== // @name Arkivclockers // @namespace http://sweclockers.com/arkivclockers // @version 0.1 // @description Länka till arkivet istället för framsidan för kronolopgisk listning // @author You // @match https://www.sweclockers.com/* // @require https://code.jquery.com/jquery-3.7.1.slim.min.js // @run-at document-start // ==/UserScript== (function() { 'use strict'; $(document).ready(function() { $("a").each(function() { if (this.href == '/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com') { $(this).attr("href", 'https://www.sweclockers.com/arkiv'); } }); }); })();

Grymt! Problemet är helt löst.

Nu kanske man skulle vilja kunna filtrera bort community poster så som "Helgsnack" och "Veckans fråga" från arkivet. Men det är en annan fråga.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Lagers:

När man kommer med förslag och synpunkter i feedbacktrådarna så får man ofta inte svar i form av "Jag förstår dig, men håller inte med", "Intressant förslag, ska vi skriva upp" utan mest en attityd av "Vi tycker såhär", "det går inte att lösa", "Vi vet bäst hur vi ska göra".
Så jag hoppas du skriver upp det här nu som en punkt till nästa års planering av vad som ska göras, du ser att många håller med mig om bumpade trådar så behovet finns att göra något åt det. Med viljan så går det att lösa en liten knapp som styr på framsidan utan några större problem utan att vänta till Jan 2025 för nästa planeringsmöte.
Ska först innan jag skriver svar på denna punkt poängtera att jag vet att ni driver företaget som ni vill och vet inte hur det ser ut i verkligheten på Geeks. Och är allmänt riktad till Geeks, inte direkt till dig Enviro

Det känns som SweC mer och mer drivs som ett jättestort företag där det ska vara bestämde saker som ska göras, och man måste gå igenom en stort organ för att kunna ta beslut. SweC blir mer och mer opersonlig och backar bort från sina kunder/läsare istället för tvärtom som jag anser att SweC skulle behöva. Ska tillägga att Moderskapet ihop med FZ är helt tvärtom. (bra jobbat där!)

Nu känns det lite som att det börjar handla om lite andra saker här i tråden. Men gällande bumparna så vill jag dela med mig om hur vi tänker om dem, inte att säga "såhär är det och vi kommer inte göra något åt det någonsin". Det är ett bra förslag med kronologiskt flöde, men som det har påpekats finns det redan i form av artikelarkivet.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av evil penguin:

Som komplement kan detta userscript vara till nytta också, om man haft för vana att klicka på länkar (primärt logon) för att komma till nyhetslistningen:

// ==UserScript== // @name Arkivclockers // @namespace http://sweclockers.com/arkivclockers // @version 0.1 // @description Länka till arkivet istället för framsidan för kronolopgisk listning // @author You // @match https://www.sweclockers.com/* // @require https://code.jquery.com/jquery-3.7.1.slim.min.js // @run-at document-start // ==/UserScript== (function() { 'use strict'; $(document).ready(function() { $("a").each(function() { if (this.href == '/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com/' || this.href == 'https://www.sweclockers.com') { $(this).attr("href", 'https://www.sweclockers.com/arkiv'); } }); }); })();

Snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Nu känns det lite som att det börjar handla om lite andra saker här i tråden. Men gällande bumparna så vill jag dela med mig om hur vi tänker om dem, inte att säga "såhär är det och vi kommer inte göra något åt det någonsin". Det är ett bra förslag med kronologiskt flöde, men som det har påpekats finns det redan i form av artikelarkivet.

Går det då att låta läsare välja? T ex Techspot har en handfull (bumpade) nyheter i blickfånget på startsidan och under det kan man välja spår av 'senaste nyheterna', eller 'mest lästa' (mest bumpade..). Typ så?

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk

Tycker bumpningen funkar rätt bra i dagsläget sällandet är något totalt inaktuellt.

Var skillnad när den först dök upp för nåra år sen när den kunde återuppliva en tråd som varit död i typ ett halvår eller längre...

Sidomeny med

Gårdagens mest aktiva tråd.
Veckans mest aktiva tråd.

Hade nog kunnat vara intressant.

Dock misstänker jag att det nog ev kan bli samma trådar varje gång iom att det finns bamsetrådar som får typ hundratals inlägg i veckan och mer publicitet bara ökar deras övertag.

Men med nått filter eller nått att trådstart inte ska vara äldre än 7 dagar eller något för att sålla ut bamsetrådarna som alla redan vet om typ.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Vapo:

Går det då att låta läsare välja? T ex Techspot har en handfull (bumpade) nyheter i blickfånget på startsidan och under det kan man välja spår av 'senaste nyheterna', eller 'mest lästa' (mest bumpade..). Typ så?

Nä, inte just nu. Det är bara vanliga förstasidan och Artikelarkiv som är tillgängliga.

Skrivet av Rouge of Darkness:

Tycker bumpningen funkar rätt bra i dagsläget sällandet är något totalt inaktuellt.

Var skillnad när den först dök upp för nåra år sen när den kunde återuppliva en tråd som varit död i typ ett halvår eller längre...

Sidomeny med

Gårdagens mest aktiva tråd.
Veckans mest aktiva tråd.

Hade nog kunnat vara intressant.

Dock misstänker jag att det nog ev kan bli samma trådar varje gång iom att det finns bamsetrådar som får typ hundratals inlägg i veckan.

Ja, lite mer varierande alternativ under aktiva trådar hade ändå varit rätt fett. Typ dagens, veckans, månadens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Nu känns det lite som att det börjar handla om lite andra saker här i tråden. Men gällande bumparna så vill jag dela med mig om hur vi tänker om dem, inte att säga "såhär är det och vi kommer inte göra något åt det någonsin". Det är ett bra förslag med kronologiskt flöde, men som det har påpekats finns det redan i form av artikelarkivet.

Förlåt om jag svävade runt lite där, har en tendens att göra det.
Bra att du tycker att kronologiskt flöde är bra! Enligt dig förut i tråden är inte artikelarkivet likadant eftersom det fattas en del forumtrådar.

Eftersom denna tråd blev mycket större än jag trodde och många har svarat i den så tror jag detta är något ni borde titta på, denna tråd har mer kommenterar än alla nyhetsartiklar (utan en) det senaste dygnet (räknat från ca 9.00 imorse och bakåt ett dygn) och då är den om AI i grafikkort bumpad. Denna har även 56 gilla, och då har den inte ens legat som en nyhet någon gång.
Så detta med bumpning är av intresse att titta på tycker jag.

Att sortera databaser på olika sätt är en grund på hemsidor, och erbjuds nästan överallt. Och borde inte vara så komplicerat att genomföra. Jag själv har programmerat PHP och hade en sida för 100pers och där kunde man sortera efter fem olika kolumner. Eklund är så mycket duktigare än jag så jag tror att en sådan funktion skulle inte ta många timmar att fixa, lägg inställningen i en cookie för de inloggade bara. Det med Cachen är kanske en fråga som kanske kan vara svårare men vet inte hur sådant fungerar.

Vi ska inte dra det hur långt som helst, men får hoppas ni kan hitta en lösning där alla blir nöjda.

förtydlade mer än nyhetsartiklar
Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Tar det inte då även en eller några sekunder att scrolla för att se något du missat?

Beror ju på hur långt jag scrollar och hur länge sedan det var jag kollade sist.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Nu bumpar man ju till och med quiz - och förstås utan någon indikation alls att det är ett lyft av en gammal nyhet

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Sötast

Verkar mest vara vi gamla rävar som är trötta på att behandlas som barn oavsett i vilken riktning i vardagen som man väljer att titta... kanske där skon klämmer?

Tiktok å shorts är ju ganska modernt, ser ungefär likadant ut på första sidan. Även jag har slutat att använda den sedan ett tag tillbaka. Jag insåg dock inte att artikelarkivet kunde användas som 'helt logisk och normal läsning'.
Dock känns det som att man blivit bortputtad till det lilla bordet då man inte passar med de andra pojkarna längre...

Bara synd att det känns som att klyftan bara växer mellan medlemmarna och ledningen...
Det kanske är en konstig tanke av mig, men det kan ju eventuellt vara av visst värde att värdera och lyssna på de som använder sidan...

En annan idé - merga alla artiklar som är populära, bara släng in olika stycken och rubriker hej svej, sålänge de har fått många views. Det borde bli superklick artiklar med allt det bästa samlat.

Helt ärligt och icke ironiskt dock:
Om man kan lägga cash på att utveckla en funktion för att bumpa trådar, då kan man utveckla en knapp för att disabla den funktion också. Låt användarna åtminstone få välja själv istället för att tvångsmata folk.

Permalänk
Sötast

Bump.