Permalänk
Medlem

SubZero E-Games - LAN i Norrland!

Hej!
Jag och ett gäng kompisar håller på att anordna ett LAN, Expo, Föreläsningar och Turnering i Östersund.
Vi planerar för cirka 1000 uppkopplade datorer på lanet, CS2, FC 24(FIFA) turneringar med 150 000 kr i prispotten samt flertalet teknikbolag med flera på våran expo och föreläsningar inom IT, cybersäkerhet och AI.

Det vi försöker göra speciellt är att alla som har en lan-biljett kan om dom vill också kvala in i CS-turneringen för att möta inbjudna proffslag och vara med att tävla om prispotten.

Vi har inte släppt biljetter än men kommer göra det inom kort.

Vore grymt om vi kunde dra ihop något meet and geek med lite Sweclockersmedlemmar också!

https://subzeroesports.com/

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Häftigt! Hoppas många kommer!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Fasen vad kul att det händer något härhemma, snyggt byggt M och gänget!
Skickade in en voluntär-anmälan direkt, vevat runt med GameZone förut så ger mig gärna in här också..

PS: Klockren implementering av "Light mode" på hemsidan.. hehe

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Hade ju var så satans kul, men 51mil var lite långt för mig

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Hade ju var så satans kul, men 51mil var lite långt för mig

72 för mig T.T :/

Visa signatur

"Resistance is futile."

- Georg Ohm

Permalänk
Medlem

Riktigt schysst jue!

Kollade igenom siten och har väl två funderingar. Inga sovplatser inomhus men möjlighet att tälta utomhus, blir att be till gudarna om bra väder och regnfritt annars blir det verkligen utmanande. Ser också att ni inte explicit förbjuder medhavd alkohol och dessutom tänkt servera alkohol till 18+ (i begränsad mängd) det tror jag kan vara en dålig idé. Även om jag många gånger saknat att kunna ta en bärs på DH så är det en väldigt rimlig regel. Ser inte heller att ni under säkerhet skrivit ut att ni har väktare på plats och det är nog ett måste om ni inte tänker tvär-förbjuda alkohol. Men detta kanske inte alls är första gången detta event körs så ni kanske har erfarenhet av att er "crowd" klarar detta?

Vill verkligen inte vara en debbie-downer men kände också att jag var tvungen att flagga för detta när det fortfarande finns tid att tänka igenom ett varv till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av takeoninja:

Riktigt schysst jue!

Kollade igenom siten och har väl två funderingar. Inga sovplatser inomhus men möjlighet att tälta utomhus, blir att be till gudarna om bra väder och regnfritt annars blir det verkligen utmanande. Ser också att ni inte explicit förbjuder medhavd alkohol och dessutom tänkt servera alkohol till 18+ (i begränsad mängd) det tror jag kan vara en dålig idé. Även om jag många gånger saknat att kunna ta en bärs på DH så är det en väldigt rimlig regel. Ser inte heller att ni under säkerhet skrivit ut att ni har väktare på plats och det är nog ett måste om ni inte tänker tvär-förbjuda alkohol. Men detta kanske inte alls är första gången detta event körs så ni kanske har erfarenhet av att er "crowd" klarar detta?

Vill verkligen inte vara en debbie-downer men kände också att jag var tvungen att flagga för detta när det fortfarande finns tid att tänka igenom ett varv till.

Jättebra feedback!

Det med sovplatserna stämmer, men vi har beställt bra väder!
Jag ska komplettera hemsidan med att medhavd alkohol är förbjuden. Alkoholen serveras i arenans bar och kommer inte med ut på "golvet".
Väktare kommer finnas tillgängliga under hela eventet.

Hoppas det svarar på dina funderingar och tack för feedbacken!

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.