Permalänk

Nintendo Switch 2017 (ej OLED)

Tja!

Införskaffade mig detta Switchet i Maj 2023 och var väldigt petig på att det skulle vara en modell som såldes innan de patchade upplåsningsfunktionen. Tänkte att detta skulle ersätta mitt dator behov vilket det dessvärre inte gjorde. Så istället för att ligga och skräpa kanske det finns en lycklig köpare där ute som har mer nytta för det än jag själv.

Konsollen fungerar utan problem och är inte bannat (testade innan jag valde att låsa upp det).

Joyconsen är uppgraderade till ett par som skall eliminera drifting. Provat dem själv en gång och de fungerar som de ska
Har även ett vagt minne av att förra ägaren uppgraderade batteriet i joyconsen så dem håller längre (vet dock inte om detta är sant eftersom detta är min första Switch).

När jag låste upp Switchen glömde jag att ta en backup och har försökt ett par gånger att återställa den till orginal utan att lyckas. Därför säljs det "upplåst" och köparen kommer behöva lösa en bootloader själv (min gick sönder, skickar dock med den till säljaren ifall personen är händig och kanske kan laga den själv. Annars är dem rätt billiga, runt 50kr på wish).

Finns en liten repa/spricka vid powerknappen och har funnits där sedan den förra köparens ägo.
Skärmen är gott skick. Ingen märkbar repa.
Högtalarna är ej sprängda och fungerar som dem ska.

Så tänker att vi kör ett bud som löper ut Söndagen den 11/2-2024 Budet börjar på 1000:-

Köparen står för frakten!

Vid ev. frågor eller önskemål är det bara att slå mig ett meddelande!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 050 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 250 kr 1250kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 337 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Gratulerar till @skånepojk_90 till vinsten av budgivningen! Jag kontaktar dig via PM.

Permalänk
Medlem

Ajdå här var man för sen att buda, kom just på att de skulle ta slut idag. Grattis @skånepojk_90

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wheezymoon:

Ajdå här var man för sen att buda, kom just på att de skulle ta slut idag. Grattis @skånepojk_90

Tack, räknade med duell