Permalänk
Medlem

I5 9600k gtx1070 ti

Kraftfull och Snabb Dator Till Salu!

Specifikationer:

Moderkort: Asus Prime Z390-A
Processor: Intel Core i5 9600K
Grafikkort: MSI GTX 1070 Ti
Nätaggregat: Seasonic Focus 750W
Lagring: Samsung 970 EVO SSD 500 Gb m2 disk
Minne: Corsair 16GB DDR4 (2x8GB)
Chassi: Phanteks Eclipse P350X
Kylning: Be Quiet Dark (luftkylning)
Fläktar: be quiet! SilentWings 3

Beskrivning:

Denna kraftfulla dator är skapad för att leverera en imponerande prestanda och hantera de mest krävande uppgifterna med lätthet. Med en Intel Core i5 9600K-processor, MSI GTX-grafikkort och en Samsung 970 EVO SSD, kommer du att uppleva snabba och smidiga prestanda i alla dina favoritspel och arbetsuppgifter.

Chassit, Phanteks Eclipse P350X, kombinerar stil och funktionalitet med eleganta LED-ljuseffekter och optimal luftflödesdesign. Dessutom säkerställer Be Quiet Dark-kylaren och be quiet! SilentWings 3-fläktarna att din dator förblir tyst och sval även under intensiva sessioner.

Denna dator är perfekt för spelentusiaster och kreativa professionella som söker en pålitlig och kraftfull arbetsstation. Kontakta mig om du är intresserad eller om du har några frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Oj, jag tror du råkade slå in fel URL. Blocket tänkte du nog på.

Skämt å sido: jag tror liksom inte denna typ av "säljande text" flyger här. Dessutom när du säljer en gammal dator. Du kommer inte få ens i närheten av vad du begär är jag rädd för.

Mitt tips är att: ta bort den säljande texten, starta en budgivning och sätt typ en veckas tid.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

3000kr hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Oj, jag tror du råkade slå in fel URL. Blocket tänkte du nog på.

Skämt å sido: jag tror liksom inte denna typ av "säljande text" flyger här. Dessutom när du säljer en gammal dator. Du kommer inte få ens i närheten av vad du begär är jag rädd för.

Mitt tips är att: ta bort den säljande texten, starta en budgivning och sätt typ en veckas tid.

Nejdå, du tänkte rätt...spara 1000 spänn på denna länk

https://www.blocket.se/annons/stockholm/kraftfull_och_snabb_d...

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk
Testpilot

@Ali88 Om du kan tänka dig att stycka datorn erbjuder jag 1 400kr (+frakt) för CPU, RAM och moderkort – alternativt 2 000kr för allt utom chassi/grafikkort

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad