Oöppnad ASUS TUF Gaming 1000W Gold PSU

Permalänk
Medlem

Oöppnad ASUS TUF Gaming 1000W Gold PSU

Yo boys.

Jag beställde en ny gamingrigg byggt av Inets datorbyggartjänst kvällen innan Inets SweC-stream gick av stapeln. Tanken var att finlira lite grejer under streamen, Inet sa under streamen att vi kunde göra returer på tidigare köp och ändå få SweC-deals. Här kommer dock skrällen: det gäller tydligen inte om man har fått ihop en specialbyggd rigg genom datorbyggartjänsten.

Så nu kickar jag iväg delarna på budgivning, och jag håller dem till samma pris som jag la ut. Om de inte plockas upp av någon annan innan öppet köp går ut så skickar jag tillbaks dem till Inet.
För att göra det smidigt har jag slagit upp olika annonser för varje del.
Deadline 18 December

  • Allting är oöppnat och kvitto finns självfallet.

  • Jag föredrar att varor upphämtas framför att skickas för enkelhetens skull. (Trollhättan)
    Förutsätter att köpare står för frakt om det behöver skickas.

  • Tar gärna emot Bitcoin som betalning.

  • Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Oöppnad ASUS TUF Gaming 1000W Gold
https://www.inet.se/produkt/6905738/asus-tuf-gaming-1000w-gol...

Nypris 2 190;-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 1 099 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av burkfane:

1 200 kr + frakt

Är du fortfarande intresserad?

Permalänk
Medlem

Tänkte avsluta annonserna/budgivning och skicka iväg grejerna på Onsdag.

Permalänk
Skrivet av shirai:

Tänkte avsluta annonserna/budgivning och skicka iväg grejerna på Onsdag.

För trevlighetens skull så kan jag meddela att jag drar mig ur (även om jag inte leder budgivningen) då en annan medlem sålde ett till mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av shirai:

Är du fortfarande intresserad?

Ja, köper gärna det.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem

Bjuder 1250kr + frakt om det finns kvar och budgivningen inte är slut

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPR518:

Bjuder 1250kr + frakt om det finns kvar och budgivningen inte är slut

Jag var precis påväg att gå på avslut på budgivning. Jag kan låta budgivning gå till senast imorgon kväll då denna är det enda kvar att låsas innan jag avslutar alla annonserna.

Permalänk
Medlem

Det mesta kommer hämtas, så kan även denna gå lokalt i trollhättan eller Lidköping så jag slipper frakta så väger det tungt, jag prioriterar alltså upphämtning över pris om det finns möjlighet för det.

Permalänk
Medlem

Blir svårt för mig att hämta den då jag bor i stockholm blir långt att åka. Har du även kvar ram minnet så vill jag gärna buda på den med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPR518:

Blir svårt för mig att hämta den då jag bor i stockholm blir långt att åka. Har du även kvar ram minnet så vill jag gärna buda på den med.

Ingen fara, högst bud gäller.

Låste in ramminnet för 1.100:- genom blocket igår så den är tyvärr redan såld.

Får jag inga fler bud under dagen så skickar jag psun till dig imorgon

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av burkfane:

1 300 kr + frakt

Jag drar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG | Nätdel: Corsair RM750X 750W | Moderkort: Asus TUF GAMING B650-PLUS WIFI ATX AM5 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | RAM: Kingston FURY Beast 32 GB DDR5-6000 CL36 | GPU: ASUS TUF Gaming Radeon™ RX 7800 XT OC Edition 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPR518:

Bjuder 1250kr + frakt om det finns kvar och budgivningen inte är slut

Ska vi ta och låsa in detta?

Skickar dig ett PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad