Glorious GMMK Pro med Glorious Panda-switchar, polycarbonate plate, vita keycaps samt svart handledsstöd i trä

Permalänk
Medlem

Glorious GMMK Pro med Glorious Panda-switchar, polycarbonate plate, vita keycaps samt svart handledsstöd i trä

Hej,

Har efter några månader med denna pärla insett att jag föredrar tysta lågprofiltangentbord, så tänkte slänga ut det till försäljning. Samtliga delar bortsett från PC-platen (som köptes nu i april) införskaffades i December 2022 och har sedan dess använts sparsamt. Det är således i toppskick och fritt från repor och andra skavanker. Det enda som går att anmärka på är att en av de medföljande skruvarna till PC-platen gick sönder vid montering, men det är varken något som syns eller märks av.

Det som ingår i paketet är:

1 st Glorious GMMK Pro Barebone i färgen White Ice (silver)
3 paket med Glorious Panda-switchar (36 st i vardera paket) som är smorda i fabrik (prelubed)
1 st Glorious GPBT keycaps i färgen Arctic White (vita)
1 st Glorious Wooden Wrist Rest I färgen Onyx (svart) i storleken TKL (tenkeyless)
1 st Glorious Polycarbonate Switch Plate

I nuläget sitter Glorious Polycarbonate Switch Plate monterat för att ge en lite mjukare känsla och ett fylligare ljud, men standardplattan i aluminium medföljer givetvis vid köp.

Säljs enbart som ett paket med samtliga delar. Tänker mig budstart på 2000 kr. Finns att hämta i Bromma. Kan även skickas mot förskottsbetalning om så önskas. Köparen står i så fall för frakt.

Kvitto finns på samtliga delar.

Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen.

Vänligen,
Niklas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.

Om det är okej att buda på delar så startar jag med:

250 för keycaps
150 för handledsstöd
600 för switcharna.

Tusenlappen jämt

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Proffsmoddare

Hey. I have been considering a custom key oard for a while now as a keyboard noobie, and this might be a good start for me. What are the switches compatible too? I have tried cheelrry red, blue and brown.

Cheers

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Hey. I have been considering a custom key oard for a while now as a keyboard noobie, and this might be a good start for me. What are the switches compatible too? I have tried cheelrry red, blue and brown.

Cheers

Hi! I was in the same position as you eight months ago The pandas are tactile switches, so they’re most comparable to brown switches.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunderil:

Hej.

Om det är okej att buda på delar så startar jag med:

250 för keycaps
150 för handledsstöd
600 för switcharna.

Tusenlappen jämt

Bud noterat Säljer dock helst allt i ett paket, så avvaktar tills vidare med att sälja enstaka delar.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Stormtrooper:

Hi! I was in the same position as you eight months ago The pandas are tactile switches, so they’re most comparable to brown switches.

Then I would like to place a bid for 2000kr and meetup within Stockholm on a weekday

Permalänk
Medlem

Closing the ad tomorrow (Wednesday) at 9 PM. If no more bids are received up until then, the kit is yours for 2000 kr @MetallicAcid.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad