jag vill inte se min sökhistorik från min gamla dator på min nya dator

Permalänk
Medlem

jag vill inte se min sökhistorik från min gamla dator på min nya dator

Jag har en ny dator. Problemet är att när jag ska söka på Google i Microsoft Edge så ser jag min gamla sökhistorik från min gamla dator som är 90 procent trasig men som jag använder ibland. Hur blir jag av med detta problem? Jag har Windows 11.

Jag har lyckats lära mig hur jag inte ska se på min nya dator vilka hemsidor jag varit inne på när jag hade min gamla dator. Men jag ser fortfarande min sökhistorik från den gamla datorn på den nya. Jag vill inte bara ta bort sökhistoriken utan jag vill ej längre synka detta.

Jag är okunnig om hur datorer fungerar. Jag vill bara använda internet och Word.

Jag har ej valt att jag vill ha detta problem. När jag installerade den nya datorn var jag tvungen att fylla i min gmail eller Microsoftkonto eller något sådant och då fick jag denna automatiska synkning. När jag köper en ny dator vill jag ej se vilka sökningar jag gjorde förut och vilka hemsidor jag varit inne på förut på min gamla dator.

Jag vill inte heller logga ut från gmail eller ha flera gmail utan jag vill bara stoppa synkningen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I think I'll have myself a beer...