Permalänk

Aoc C27G1 gamingskärm

Hej!

Jag har införskaffat en ny skärm till mitt 4080 och säljer därför min gamla.

https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/datorskarmar/dat...

Specs
Välvd 27", 1920x1080, 144hz, 1ms,

Skärmen är fullt fungerande och kopplades ur för en timme sedan. Kablar ingår i köpet, en strömkabel, DP och HDMI.

Pris 1500 eller bud i kommentarsfältet. Finns att hämta på Kungsholmen, Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag har insett att jag kanske lagt mig för högt i pris. Varan säljs därför för pangpris 1000kr.

Med vänliga hälsningar

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar? Ska till Södertälje i morgon och kanske har möjlighet att ta mig till kungsholmen.

Permalänk
Medlem

Förresten finns det några döda pixlar?

Permalänk

Hej!

Det finns inga döda pixlar eller andra problem med skärmen. Jag har kört med den i under 2år ifall jag minns rätt och det har aldrig varit några problem. Jag har en annan intressent som just nu verkar vilja ha skärmen men jag kan återkomma ifall vederbörande inte dyker upp under morgondagen.

Sorry för sent svar, jobbar nätter och har inte haft stenkoll på luren.

Med vänliga hälsningar
Alexander Lägermark

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagermark:

Hej!

Det finns inga döda pixlar eller andra problem med skärmen. Jag har kört med den i under 2år ifall jag minns rätt och det har aldrig varit några problem. Jag har en annan intressent som just nu verkar vilja ha skärmen men jag kan återkomma ifall vederbörande inte dyker upp under morgondagen.

Sorry för sent svar, jobbar nätter och har inte haft stenkoll på luren.

Med vänliga hälsningar
Alexander Lägermark

Ok, åker hem i morgon men hör av dig.

Permalänk
Medlem

Blev den såld?

Visa signatur

Med vänlig hälsning

Permalänk

Hej nej den finns att hämta! Förlåt för jag inte svarade kom lite grejer emellan.

Den finns på Kungsholmen att hämta för 1000kr. Kan koppla in den också så du ser att det fungerar som det ska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagermark:

Hej nej den finns att hämta! Förlåt för jag inte svarade kom lite grejer emellan.

Den finns på Kungsholmen att hämta för 1000kr. Kan koppla in den också så du ser att det fungerar som det ska.

PM

Visa signatur

Med vänlig hälsning

Permalänk

Annonsen är avslutad