Permalänk
Medlem

HBO höjer priset

Någon mer som fått mejlet nedan? Står inget om att vi som skulle ha 50% rabatt på livstid kommer få behålla det erbjudandet.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Fått det mailet jag med! Vilka jävla skitskallar. Ska ringa in när jag orkar.

Visa signatur

iNTEL i9-9900K@5,1GHz - RTX 3070 - 32Gb 3Ghz DDR4

Permalänk
Medlem

Fick det precis och har samma undran.

Permalänk
Medlem

Ja, jag fick samma mejl och förväntar mig väl att det fortfarande ska vara 50% rabatt.

Permalänk
Medlem

Samma här.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Ni får gärna uppdatera här när ni vet om nya priset 99kr inkluderar 50% rabatt. Märkligt.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Man blir ju en aning besviken... Fick mailet jag med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Någon mer som fått mejlet nedan? Står inget om att vi som skulle ha 50% rabatt på livstid kommer få behålla det erbjudandet.

<Uppladdad bildlänk>

Ja, kampanjerbjudandet med 50 % rabatt livet ut gäller så länge din registrering för HBO Max är aktiv och du fortsätter att uppfylla villkoren för kampanjerbjudandet. Rabatten på 50 % gäller för det nya abonnemangspriset som börjar gälla på ditt första faktureringsdatum den 14 juli 2023 eller senare.

Verkar som man behåller rabatten på 50% men priset rabatten grundas på är 99 ist för 89?

Permalänk

Grundkostnaden ökar, 50 % rabatt borde ligga kvar så kostnaden går upp 5 kr för oss.

Ser inte att de skulle skicka ut olika mail till de som har rabatten. Men det märker vi snart.

Permalänk
Medlem

Eftersom de säger att dagens pris är 89:- och vi har hälften av det så vet man inte än om de håller 50% av 99:- eller inte.

De vill nog inte skylta med det på ett mass-mail där de flesta betalar 89:- och sedan står det att en del betalar hälften av det...

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk

Om det är så att det blir dyrare ( vilket jag tolkar det som ) så kommer jag avsluta det så fort det bara går.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

@larsohlsson: Återkom gärna när du ringt.
Själv hoppas jag det innebär att det nya priset blir 99kr/2, dvs 49.50 kr / månad.

Visa signatur

Gammal och gnällig

Permalänk
Medlem

Aaah nu läste jag frågor och svar och tolkar det som fortsatt 50% rabatt för alla som hoppade på for life kampanjen.

Höll på brinna upp här när jag trodde dom skulle gå ifrån det löftet…

Förståeligt att de höjer priserna en aning men att bryta det löftet hade ju varit katastrofalt för deras kundlojalitet.

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av mastrovious:

Aaah nu läste jag frågor och svar och tolkar det som fortsatt 50% rabatt för alla som hoppade på for life kampanjen.

Höll på brinna upp här när jag trodde dom skulle gå ifrån det löftet…

Förståeligt att de höjer priserna en aning men att bryta det löftet hade ju varit katastrofalt för deras kundlojalitet.

Räkna med att det händer när HBO Max blir bara Max...

Permalänk
Discokungen
Skrivet av mastrovious:

Aaah nu läste jag frågor och svar och tolkar det som fortsatt 50% rabatt för alla som hoppade på for life kampanjen.

Höll på brinna upp här när jag trodde dom skulle gå ifrån det löftet…

Förståeligt att de höjer priserna en aning men att bryta det löftet hade ju varit katastrofalt för deras kundlojalitet.

De har dessutom inte gjort om det till "Max" här i Sverige än så vi vet inte hur de tänker där. Men jag håller med, går de ifrån det löftet är det riktigt illa för deras förtroende.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Skrivet av mastrovious:

Aaah nu läste jag frågor och svar och tolkar det som fortsatt 50% rabatt för alla som hoppade på for life kampanjen.

Höll på brinna upp här när jag trodde dom skulle gå ifrån det löftet…

Förståeligt att de höjer priserna en aning men att bryta det löftet hade ju varit katastrofalt för deras kundlojalitet.

Såg det nu också när jag skulle kika på hur man kontaktar dem. Då är det bara att sitta lugnt i båten

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

Räkna med att det händer när HBO Max blir bara Max...

Skrivet av Flamso:

De har dessutom inte gjort om det till "Max" här i Sverige än så vi vet inte hur de tänker där. Men jag håller med, går de ifrån det löftet är det riktigt illa för deras förtroende.

Absolut att det finns juridiskt utrymme att trolla bort det, det fattade man ju från början men det handlar mer om lojalitet från kunder som kommer fara och flyga om de viker ner sig nu.

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Skrivet av lincoln:

@larsohlsson: Återkom gärna när du ringt.
Själv hoppas jag det innebär att det nya priset blir 99kr/2, dvs 49.50 kr / månad.

Så kan det också vara. De kan skriva det tydligare då. Men de vill kanske hellre att folk blir förbannade och säger upp sina abonnemang.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Står på deras frågor sida:

Kan jag behålla mitt kampanjerbjudande med 50 % rabatt livet ut?
Ja, kampanjerbjudandet med 50 % rabatt livet ut gäller så länge din registrering för HBO Max är aktiv och du fortsätter att uppfylla villkoren för kampanjerbjudandet. Rabatten på 50 % gäller för det nya abonnemangspriset som börjar gälla på ditt första faktureringsdatum den 14 juli 2023 eller senare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FrasseC:

Rabatten på 50 % gäller för det nya abonnemangspriset som börjar gälla på ditt första faktureringsdatum den 14 juli 2023 eller senare.

Perfa. Tack.

Visa signatur

Gammal och gnällig

Permalänk
Medlem
Skrivet av mastrovious:

Absolut att det finns juridiskt utrymme att trolla bort det, det fattade man ju från början men det handlar mer om lojalitet från kunder som kommer fara och flyga om de viker ner sig nu.

Jag förstår! Sen när de blir Max, vilket jag tror snarare handlar om när snarare än om kommer ändå inriktning och utbud blir mer Wahlgrens värld och mindre House of The Dragon om jag fattat det rätt. Då vill jag i alla fall inte ha kvar det oavsett rabatt

Permalänk
Medlem

Jag är en av dom typer som klarar sig väl på torrents och blir det 99kr istället för 49kr för dom som hade livstid så blir det avsluta direkt. Men man får hoppas att så korkade är dom väl inte...

Permalänk
Medlem

Fick också detta mail, trots att jag sa upp abonnemanget för längesedan.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3Dfx Rampage:

Jag är en av dom typer som klarar sig väl på torrents och blir det 99kr istället för 49kr för dom som hade livstid så blir det avsluta direkt. Men man får hoppas att så korkade är dom väl inte...

Du behåller 50%.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Fick nytt mail idag om att dom skickat fel info. Behåller mina 50%.

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Z490 Maximus XII Formula (WI-FI) | ASUS TUF RTX 3090 OC | Asus ROG Swift PG259QNR 360Hz | Corsair Dominator Platinum RGB 32GB / 4000MHz / DDR4 | Samsung 970 EVO Plus SSD 1TB M.2 | Corsair Cooling Hydro H100X / 240mm | Corsair HX1000i | Logitech PRO X Superlight | Fractal Design Meshify S2 | Windows 11 x64 Pro |