Bilder på ditt senaste inköp (2023) [inga produktbilder]

Permalänk

En JAS 39 Gripen rc modell. (Mjölkpaket för skala)

Permalänk
Medlem

Delar till saaben och en ny lyft, skönt att slippa vingliga pallbockar, och lite högre höjd också.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Var tvungen att köpa en liten sten från stenmässan i göteborg. Så himla fina grejor där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Var tvungen att köpa en liten sten från stenmässan i göteborg. Så himla fina grejor där!
<Uppladdad bildlänk>

Kan få lite mer info, vad är det vi ser =)?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Kan få lite mer info, vad är det vi ser =)?

Tjejgissar jag på lila agat.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Ah men loool!

Beställer en cykel till sonen. Går sedan in på Sweclockers (såklart) och hittar Dogge med cykeln på förstasidan.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Genelec 8350 med GLM-kit. Förhoppningsvis mina endgame högtalare till datorn!

Sålde mitt 3070 innan priset dök och bytte upp mig till ett MSI 4070Ti Suprim X

AVA högtryckstvätt Master P60 X-Large, toknöjd med vinklingsbar sladdvinda och justerbart munstycke. 5 års garanti som går att förlänga till 20 om man utför service knäcker Nilfisk/Husqvarna och många andra aktörer som bara erbjuder 1-2 år.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av bandit_n1:

En JAS 39 Gripen rc modell. (Mjölkpaket för skala)<Uppladdad bildlänk>

Oooh nice! Jet?

Lite inspiration för de som inte sett:

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Kan få lite mer info, vad är det vi ser =)?

Slipad Ametist?

Permalänk
Skrivet av anders190:

Oooh nice! Jet?

Lite inspiration för de som inte sett:
https://www.youtube.com/watch?v=fKuSMUqDIa8

Nej, det är en EDF. En jet hade varit tufft men för mycket pengar och meck imo.

Permalänk
Medlem

Inte den bästa bilden på själva lägenheten men det är i alla fall det bästa, vilken utsikt! Flyttade in igår!

Permalänk
Medlem

Nyaste är till vänster, en räknare till 500,- på Banggood, tog ca 2 veckor att nå mitt hem.
Visar sig att vara riktig noggrann, lika så noga som min ordinarie jag köpte 2-3 mån sen på amazon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Kan få lite mer info, vad är det vi ser =)?

Skrivet av ELF:

Tjejgissar jag på lila agat.

Polerad ametist.
Skall agera lugnande enligt knäppa människor!

Permalänk
Medlem

Mojäng vet jag inte men jag hämtade bilen idag efter en lackbehandling på Ditec, mycket nöjd med den, skulle gjort en dag ett men nu blev det några månader senare. 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av bandit_n1:

Nej, det är en EDF. En jet hade varit tufft men för mycket pengar och meck imo.

Fortfarande coolt! Och så mycket smidigare.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Jag får vara den första som faktiskt lägger upp en bild på en cykel då.

Skarpögda läsare kanske minns att jag för ett par månader sedan köpte en annan cykel, men efter att ha misshandlat den på alla sätt och vis under vintern, samt lärt mig ett och annat om vad jag gillar och inte gillar på en cykel, fick det bli en ny fin sådan lagom till säsongsstart.

Detta är en Commencal Meta HT Öhlins Edition, och jag tror jag är lite lite kär i den.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem

Bytte chassi nyligen och den nya Define R7 har en USB-C port i fronten. Hade helt glömt att detta moderkort (X570 från lanseringsdagen) inte har intern 19-pins USB-C header vilket gjorde att jag behövde en lösning. Adaptern köptes först men hade glömt bort hur stort mitt 4090 var och denna täckte USB3-headern jag skulle använda. Hittar tillslut en passande förlängningskabel och har äntligen kunnat montera ihop och använda även denna port. Nu är det fortfarande bara USB 3.1 eller vad det nu var men slippa iallafall en adapter på chassit och slippa byta kabel underlättar lite.

Testar med en Asus TUF Gaming A1 med en 2TB NVMe. Fungerar!

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Relativt 2,5 vecka sen, båt inför fiskesäsongen!

🎣🎣🎣

Visa signatur

Okunning och vill lära mig, Hjälp! ;)

Permalänk
Medlem

Blev ett par Klipsch RP-400M. Spelat 3 låtar, löjligt nöjd redan nu

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Efter en hel del velande bestämde jag mig äntligen för att köpa en elcykel och börja cykla till jobbet istället för att ta bilen. Strax över 3mil tor så det ska väl gå bara man kommer in i det ordentligt.
Föll på en Trek fx+2.

Stavning
Permalänk
Medlem

Försöka ta A-kort i år. en BMW F800ST -07

Permalänk
Medlem

Det fick bli en ny ht mtb. Kollade först på en Canyon, men helt plötsligt dök denna mer prisvärda cykel upp på kampanj så då blev man ju tvungen att slå till
Lite tillbehör också.

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Blev ett 4070 FE på releasedagen, det fick ersätta mitt 3070 som sonen fick för att uppgradera.
Så nu är min dator både tystare och svalare

Permalänk
Medlem

Kom idag

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Skrivet av EMM386:

Det fick bli en ny ht mtb. Kollade först på en Canyon, men helt plötsligt dök denna mer prisvärda cykel upp på kampanj så då blev man ju tvungen att slå till
Lite tillbehör också.

Snyggt! Vad är det för modell?

Visa signatur

NES.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

<Uppladdad bildlänk>

Jag får vara den första som faktiskt lägger upp en bild på en cykel då.

Skarpögda läsare kanske minns att jag för ett par månader sedan köpte en annan cykel, men efter att ha misshandlat den på alla sätt och vis under vintern, samt lärt mig ett och annat om vad jag gillar och inte gillar på en cykel, fick det bli en ny fin sådan lagom till säsongsstart.

Detta är en Commencal Meta HT Öhlins Edition, och jag tror jag är lite lite kär i den.

Snygg cykel min kom i Februari, bild från premiär åket!

Senaste inköp.

Permalänk

Indian Challenger Limited Edition

Blev en challenger års modell 2021. Har också lagt en beställning på jekill & Hyde 4.0 slashcut med modeswitch avgassystemet. Mkt nöjd

Permalänk
Medlem
Skrivet av dr. Dunkel:

Snyggt! Vad är det för modell?

Det är en Cannondale ht scalpel carbon 4 🙂

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Skaffade ett nytt tangentbord, ett Akko 3084B med silver-brytare(snabba, linjära). Hade ett Ducky One 3 SF innan men saknade F-raden.

Det svarta är Akko:

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Här hemma blev det lite komplettering till kontoret/"mancave"
2st extraskärmar - 32" 4K på höger, 24" FHD på vänster på högkant.
Perfekt med Chromecast 4K för att streama lite, men även grymt med fler skärmar när man jobbar hemma... så nu har man 1 skärm i vardera upplösning, 1080p - 1440p & 4k

Sedan en ny skänk som man letat länge efter att få tag på.

Sist och minst är en Sleeved Corsair 12VHPWR kabel för att slippa adaptern som följer med 4000-serie.

Visa signatur