Permalänk
Medlem

360mm radiator, mm,

Håller på att flyttstäda och hittade lite vattenkylningsgrejer som nån kanske behöver/vill ha, säljer allt tillsammans, har inte funktionstestat grejerna men dom funkade när dom åkte in i förrådet för ett gäng år sedan, men jag lämnar ingen funktionsgaranti, då jag inte har möjlighet/tid att testa grejerna.

Följande grejer är det som finns:

- EKWB D5 PWM (vattenpump)
- 360mm Fractal design radiator (Alphacool - koppar)
- CPU-block med pump Fractal design (Alphacool Finns monterings grejer för X79 & AM3) finns andra att köpa ex AM4
- EKWB Res X3 110
- EK ASUS C6H RGB Monoblock (Monoblock till Asus Crosshair VI moderkort)

Finns i Umeå, att hämta, eller skickas mot att köparen betalar frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

EKWB D5 PWM

300+frakt

Permalänk
Medlem

Orkar du mäta tjockleken på radiatorn? Såg att du säljer allt tillsammans, jag kommer nog på något med resten är tjockleken 45 minst ger jag mig in i budgivning på 400+ frakt

Permalänk
Medlem

100kr + frakt för X3 res.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Orkar du mäta tjockleken på radiatorn? Såg att du säljer allt tillsammans, jag kommer nog på något med resten är tjockleken 45 minst ger jag mig in i budgivning på 400+ frakt

Radiatorn är 30mm tjock.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drivknuten:

Radiatorn är 30mm tjock.

Tack för info! Måste dessvärre avstå då. Fortsatt trevlig helg!

Permalänk

Skulle du vilja ta ett par foto på portarna i radiatorn samt bedömma om den är fin eller inte?
Mvh Lars

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]