Permalänk
Medlem

Ultrawide skärm

Söker en ultrawide med följande:

34'' och uppåt
IPS
Minst 144 Hz
1440

Kan hämtas runt Karlskrona annars skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, har en Odyssey G9 240hz 49tum som är för stor för mitt boende. Finns i Örebro, PMa om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krijoh:

Söker en ultrawide med följande:

34'' och uppåt
IPS
Minst 144 Hz
1440

Kan hämtas runt Karlskrona annars skickas.

Läs hela annonsen här

Den här kanske du skall så ett öga på https://www.komplett.se/product/1202603/datorutrustning/bilds...

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

Måste ge min synpunkt på denna. I familjen har vi en 34" ultrawide, helt platt, ips 144hz. I hörnen börjar skärmen se konstig ut, precis som nör man ser på en skärm från fel vinkel. Kan bara tänka för hur 40" skulle vara. Köp curved om du sitter nära skärmen! Särskilt viktigt med ultrawide!

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:
Skrivet av EmilPersson03:

Måste ge min synpunkt på denna. I familjen har vi en 34" ultrawide, helt platt, ips 144hz. I hörnen börjar skärmen se konstig ut, precis som nör man ser på en skärm från fel vinkel. Kan bara tänka för hur 40" skulle vara. Köp curved om du sitter nära skärmen! Särskilt viktigt med ultrawide!

Tack för både tips och råd!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad