Permalänk

Telia Smart WiFi Vision- app

Hei,
Ny på forumet. Takk for deres erfaringer med F1 routeren. Jeg jobber hjemme hos Telia- kunder (oppkobling av blant annet F1 routere, og telia- boks gen 2).

Det finnes en app til F1. "Telia Smart WiFi Vision". "Bruker noen av dere den appen? Jeg vet ikke om den fungerer i det hele tatt. Hvis den funker, er den da nyttig? Jeg vet hva den SKAL kunne brukes til, men jeg vet ikke om det i praksis bare er en tulle-app.

Med "Telia Smart WiFi Vision" kan man
1. Skifte SSID/ nettverksnavnet.
2 endre passord
3 få en oversikt over hvordan F1 fordeler frekvensene på en "sømløs" måte.

Er det slik i praksis?

Alle erfaringer taes imot med 🙏

Permalänk
Medlem

Nej, kan inte se någon vettig användning i den appen för en installatör/tekniker då allt borde gå att se i webbinterfacet?
För att inte tala om appens reviews..

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2, Corsair RM1000 1000W, Ryzen 9 3950X @ 3.49GHz, 32GB, MSI GTX 1080 Ti Sea Hawk X 11GB, 6TB HDD, 970 EVO Plus

Permalänk
Skrivet av xallrons:

Nej, kan inte se någon vettig användning i den appen för en installatör/tekniker då allt borde gå att se i webbinterfacet?
För att inte tala om appens reviews..

Jeg ser alt på min laptop på ICX (produkter, linking og SAM (signaler, tilkoblede enheter osv).

Lurer på om appen er nyttig for vanlig brukere? De jeg er hjemme hos. Har kun opplevd 1 kunde som fikk den til å funke som beskrevet, i en dag, så var den nede igjen. Det var i juni i fjor. Har selvfølgelig lest de dårlige anmeldelsene. Tenkte kanskje appen har blitt mer stabil i løpet av 6.mnd.