Tips på trådlös headset

Permalänk
Medlem

Tips på trådlös headset

Tyvärr verkar min mic till min Logitech G533 att börja glappa och börja låta konstigt.
Detta har väll med att deras "funktion" var att man kan dra miken uppåt så muta den och efter x antal gånger genom åren så har det börja glappa så jag börjar titta lite på alternativ men det är en djungel av olika modeller och priser så man kan bli gråhårig.

Använder headset att spela på datorn och lyssna på musik så vad har ni för rekommendation?
När man kollar runt lite på recensionen så är det alltid någon som inte gillar produkten så det är svårt att hitta någon bra produkt.

Pris, kanske upp till 2000 kr fast kanske helst runt 1000 kr

Permalänk
Medlem

Liten uppdatering
Fick tips om Logitech G Pro X Lightspeed som ska vara bra, ca 1400 kr
De har dock även trådbunden för 700 kr, nu sökte jag efter trådlös men ska erkänna priset på 700 kr är småsugen på

/Update

M3 hade bland annat rek för Sennheiser GSP 670, Sennheiser brukar inte göra dåliga saker.

Permalänk
Medlem

Bryr du dig om ljudet så köper du inte ett gaming headset. Kan rkeommendera Sennheiser 560s + någon enkel mic.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~