Fel på sök funktionen i marknaden??

Permalänk
Medlem

Fel på sök funktionen i marknaden??

Går jag in på marknaden och väljer kategorin "Komponenter - Grafikkort" och söker med alla orter och allt övrig i bokat så får jag fram 2st annonser från idag.

Men går jag in på ett Grafikkort under marknaden men sen klickar på texten uppe till vänster "Marknad / Grafikkort" som är just ovanför rubriken så ser jag 5st annonser från idag.

Lite udda.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Standardsorteringen i sökfunktionen använder svart magi och är döpt till "Relevans", som sorterar på en rad olika aspekter (inte bara datum). Du kan ändra sorteringsordning till höger om sidnavigeringen för att få datumordning istället. "Relevans" fungerar bäst när man också anger ett sökord, annars kan vissa "nedgraderas" negativt ifall du bara är ute efter kronologiskt flöde.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Vi har sedan igår korrigerat standardordningen och nu blir datum förvalt när du enbart gör en filtrering och inte väljer några sökord. Nu kommer alltså inte dagens listningar att synas på sidan 2 (eller senare) för att svart magin spökar.