FormD T1 v2 titanium/svart. Möjligen en v1.1

Permalänk
Medlem

FormD T1 v2 titanium/svart. Möjligen en v1.1

Efter att ha sålt T1 v1.1 är saknade stor.
Letar efter en Formd T1 v2 svart eller i färgen ”titanium”.
Kan möjligen tänka mig en v1.1 om priset är rätt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag har en jag funderar på att sälja. En v1.1 i svart. Dock har chassit blivit skadat här och där efter många resor. Skadorna är enbart kosmetiska där färgen är borta och metallen syns. Inget gigantiskt men de är där. Några skruvhål har blivit dåliga med och fäster ej skruven. Kan de vara intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Tjena! Jag har en jag funderar på att sälja. En v1.1 i svart. Dock har chassit blivit skadat här och där efter många resor. Skadorna är enbart kosmetiska där färgen är borta och metallen syns. Inget gigantiskt men de är där. Några skruvhål har blivit dåliga med och fäster ej skruven. Kan de vara intressant?

Vilka hål fäster skruvar inte i och ungefär antal repor/storlek. Jag är spontant väldigt tveksam.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015