Permalänk
Medlem

Dell PowerEdge R720

Har ett sista stycke rackserver som inte längre används.

Specifikationer

  • Dell PowerEdge R720 2U

  • Processor: 2 x Intel E5-2660

  • RAM: 32GB DDR3 ECC

  • Raid: H710P mini (8 x 3.5")

  • PSU: 2 x 750W

  • Management: iDrac Enterprise

Skickar med 8st originalvaggor, inga skenor ingår dock.
Servern fungerar utan problem, perfekt för den som vill labba hemma eller har andra behov.

Med tanke på vikten så ser jag helst att den hämtas på plats, frakt kan ordnas men då står köparen för kostnaden plus embalage. Budgivning sker bland kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjena! Ingår det diskar?

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Kan hämta på torsdag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

Tjena! Ingår det diskar?

Det ingår inga diskar, dock följer det med 8st vaggor.

Skrivet av fincken:

1 000 kr Kan hämta på torsdag

Noterat!

Permalänk
Medlem

Kollar man upp serienumret på dells hemsida så levererades servern med dubbla E5-2640 processorer och H710 kontroller.
Stämmer annonstexten att dessa är utbytta mot E5-2660 cpuer och en H710P kontroller?

Visa signatur

Desktop 386 16/SX, 16MB RAM, 160MB Quantum HDD, 3,5" HD FDD, Colorful Soundblaster 16 Compatible, DOS 6.22/Windows 3.11, AOC 14" VGA skärm (Skiftar mot gul tills man slår till den rätt), Keytronic tangentbord, 2 knappars mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av zector:

Kollar man upp serienumret på dells hemsida så levererades servern med dubbla E5-2640 processorer och H710 kontroller.
Stämmer annonstexten att dessa är utbytta mot E5-2660 cpuer och en H710P kontroller?

Det stämmer att dessa har blivit utbytta.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr Hämtas
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop 386 16/SX, 16MB RAM, 160MB Quantum HDD, 3,5" HD FDD, Colorful Soundblaster 16 Compatible, DOS 6.22/Windows 3.11, AOC 14" VGA skärm (Skiftar mot gul tills man slår till den rätt), Keytronic tangentbord, 2 knappars mus