Wrath of the Lich King Classic återvänder 26 september

Permalänk
Medlem

Blev trött på wow när min shadowmourne blev en piss i Nissan.. alla sprang runt med legendariska saker efter..

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

<Uppladdad bildlänk>

En bild säger mer än tusen ord

Dagens Remakes/Remasters av redan existerade helt klart.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Blev trött på wow när min shadowmourne blev en piss i Nissan.. alla sprang runt med legendariska saker efter..

Med 500 pers på varje server farmandes SM vad trodde du skulle hända?
Lyckades till och med få till en på min palla, som bara tankade ^^
Valnyr var tuffare, ingen verkar ju vilja raida för att hjälpa helare.

Men visst, det blev ju trist med inflationen av legendarys.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Svensktiger:

Håller med, WOTLK var bra.
Tyvärr var WOTLK även den expansion där blizzards designteam verkligen såg till att varje raid tier som släpptes helt gjorde den förra menlös.
T.ex. raidar du Ulduar så finns det ju ingen anledning till att även köra Naxx, och så vidare.
Dagen ICC släpps så dör ju TOC och Ulduar för progression raiders.
Hoppet i ilvl (=stats) är helt enkelt för stort.

Stämmer inte alls men okej XD

Du kör still Ulduar för Legendary mace och trinket från Vezax
Du kör still ToGC för BIS cloak från sista bossen för alla Meles och Deathchoice från mele trinket BIS för alla mele och hunter tills Ruby sanctum trinket och även då är Deathchoice BIS för DKs.

Så stämmer inte och healing trinkets även BIS från ToGC i ICC som droppas från HC och normal.
[Solace of the Fallen]
[Death's Choice]

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av m4gnify:

Det roliga med "Min tanke är ju att de snart lägger till mists of pandaria igen och alla skiter ner sig extra mycket", är att de som faktiskt spelade Mists of Pandaria istället för att bli "omg kung fu panda LUL" gillade spelet väldigt mycket. Mists var en av de bättre expansionerna.

Mist hade top tier PVE scen helt galet bra gjort och väldigt svårt senare raidsen.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Min tanke är ju att de snart lägger till mists of pandaria igen och alla skiter ner sig extra mycket…

Skrivet av Whitepilledoomer:

MoP < Legion < Wrath

Längtar till denna, men främst till MoP!

Det är väl delvis spelarna som avgör hur många fler expansioner som Blizzard gör om till Classic-versioner. Blizzard skickade ut enkäter till Classic-spelare för att fråga om de ville ha TBC Classic, och nu WotLK Classic. Jag skulle gissa att intresset kommer sjunka när det gäller Cataclysm Classic.

Alternativt om Blizzard skulle försöka att behålla "Classic"-känslan genom att ta bort LFD, LFR och liknande för att göra expansionerna mer sociala, färre teleporteringar till instancer osv.

Personligen är jag bara intresserad av TBC (som jag spelar nu) och WotLK.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Med 500 pers på varje server farmandes SM vad trodde du skulle hända?
Lyckades till och med få till en på min palla, som bara tankade ^^
Valnyr var tuffare, ingen verkar ju vilja raida för att hjälpa helare.

Men visst, det blev ju trist med inflationen av legendarys.

Legendary kändes inte legendariska längre. Legendariska saker var ju något man inte visste fanns eller man blev så imponerad när man såg något legendariskt

Thunderury var ju något magiskt, man blev så imponerad när man såg den i battlegrounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Fast blir det verkligen samma sak, alltså samma typ av upplevelse? När alla idag är ultrametayolo och alla vet hur man spelar sedan 15 år tillbaka.. Classic för många kändes ju inte alls lika kul pga detta. Folk steamrollar allt och tröttnar efter 2 veckor.

Folk som steamrollar och tröttnar efter två veckor gör det i andra spel med.
Kör i en casualguild och vi är nästan framme vid Illidan. Hade velat ha några månader eller kanske ett halvår till så vi hade betat av Sunwell också. Det roliga ligger i inte bara i att döda bossarna utan resonemang om hur vi ska få levererat vin till en i guilden för att få höra finsk rap eller diskussioner om vad muffin juice egentligen är

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Spelade Vanilla för 100 år sen, hardcore raids UBRS-AQ40 PvP etc och tog ett brake till Wotlk kom ut. Testade det men kom aldrig in i det igen.. Dock för ca 5 år sen fick jag ett infall och gick privat server WOTLK och älskade varje sekund, satt fast i ca 3-4 år men tyvärr "dog" servern pga minskande population. Jag ser väldigt mycket fram emot att nöta WOTLK på riktigt igen med guilden jag spelade med fast utan alla problem en privatserver har! (Dock kommer jag sakna transmogging jävligt mycket som dom fick att fungera med wotlk-clienten hehe)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Stämmer inte alls men okej XD

Du kör still Ulduar för Legendary mace och trinket från Vezax
Du kör still ToGC för BIS cloak från sista bossen för alla Meles och Deathchoice från mele trinket BIS för alla mele och hunter tills Ruby sanctum trinket och även då är Deathchoice BIS för DKs.

Så stämmer inte och healing trinkets även BIS från ToGC i ICC som droppas från HC och normal.
[Solace of the Fallen]
[Death's Choice]

För att inte tala om alla ilvl226 set och offpieces man fick grinda för att få Herald of Titans titeln eller dedicated insanity Feat of Strength i ToGC 25inga dödsfall tillåtna!^^

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Tauri85:

För att inte tala om alla ilvl226 set och offpieces man fick grinda för att få Herald of Titans titeln eller dedicated insanity achivment i ToGC 25inga dödsfall tillåtna!^^

Yepp

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Stämmer inte alls men okej XD

Du kör still Ulduar för Legendary mace och trinket från Vezax
Du kör still ToGC för BIS cloak från sista bossen för alla Meles och Deathchoice från mele trinket BIS för alla mele och hunter tills Ruby sanctum trinket och även då är Deathchoice BIS för DKs.

Så stämmer inte och healing trinkets även BIS från ToGC i ICC som droppas från HC och normal.
[Solace of the Fallen]
[Death's Choice]

Ja om du har extrem otur och de grejerna inte droppar under ett par månaders splitruns så visst, då kanske man fixar bonus raids.
Men enligt min erfarenhet så slutar det oftast med att hälften av helarna springer runt med typ en Deathbringer's Will och Glorenzelg.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Svensktiger:

Ja om du har extrem otur och de grejerna inte droppar under ett par månaders splitruns så visst, då kanske man fixar bonus raids.
Men enligt min erfarenhet så slutar det oftast med att hälften av helarna springer runt med typ en Deathbringer's Will och Glorenzelg.

Jag kört flera privat servers och varit top 1-2 guilderna och man kör still dom raidsen du har 1 chans på 6 items per vecka it ToGC få rätt cloak som 12 pers vill ha så du kan ju tänk dig hur många veckor det är sen ska 5-6 healers ha dubbla togc trinkets så det blir 10-12 trinkets alla ska skaffa och sen helst 2-4 valanyr och runt 10+ deathcoice sen om man väljer att inte skaffa dessa i ICC är ju ett aktivt val men att säga att Itemlvl gör så att alla raids dör ut är inte sant och dks kör 4 set TOGC hela ICC

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Jag kört flera privat servers och varit top 1-2 guilderna och man kör still dom raidsen du har 1 chans på 6 items per vecka it ToGC få rätt cloak som 12 pers vill ha så du kan ju tänk dig hur många veckor det är sen ska 5-6 healers ha dubbla togc trinkets så det blir 10-12 trinkets alla ska skaffa och sen helst 2-4 valanyr och runt 10+ deathcoice sen om man väljer att inte skaffa dessa i ICC är ju ett aktivt val men att säga att Itemlvl gör så att alla raids dör ut är inte sant och dks kör 4 set TOGC hela ICC

Fast jämför inte PS med hur riktiga WOLK var, eller kommer att bli
Vill minnas att redan under LK tiden så körde top guildsen upp mot 50 splits varje vecka.
Då ökar ju oddsen att main raiders för sina prylar ganska så rejält.
Mitt guild orkade inte med mer än 5, men ändå så drunknade man i gear rätt snart.

Men om du menar att "alla" skall lyckas få sin BIS så visst, det kräver ju såklart ett extremt nötande.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Svensktiger:

Fast jämför inte PS med hur riktiga WOLK var, eller kommer att bli
Vill minnas att redan under LK tiden så körde top guildsen upp mot 50 splits varje vecka.
Då ökar ju oddsen att main raiders för sina prylar ganska så rejält.
Mitt guild orkade inte med mer än 5, men ändå så drunknade man i gear rätt snart.

Men om du menar att "alla" skall lyckas få sin BIS så visst, det kräver ju såklart ett extremt nötande.

Såklart kan jämföra mot PS dom jag spelade va även mycket svårare än retail bossarna.

Folk körde inte 50 ToGC 25 man splits i veckan som alla klarade 50 tries
^^
Jag spelade top top top i Wrath tiden så har rätt bra koll.
Alla vill inte spela 4-5 gånger i veckan.
Sen kommer retail wrath va mycket enklare så kommer bli lättare splitrunna.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Såklart kan jämföra mot PS dom jag spelade va även mycket svårare än retail bossarna.

Folk körde inte 50 ToGC 25 man splits i veckan som alla klarade 50 tries
^^
Jag spelade top top top i Wrath tiden så har rätt bra koll.
Alla vill inte spela 4-5 gånger i veckan.

Själv körde jag helare präst och tank paladin.
Så ingen av mina gubbar hade någon kritisk gear man bara var tvungen att ha.
Förrutom valnyr såklart, men det var ju alltid bara en tidsfråga.
Minns att paladinen fick lägre max HP än andra tanks tack vara den passiva ardent defender.
Sen gjorde dom ardent defender till en aktiv skill (=nerf) men återställde inte HP.
Sen fick DK's exakt samma passiva skill med ett annat namn ....

LK tanking handlade ju nästan till 100% om att taunta vid rätt tillfälle och inte dö, d.v.s poppa dina CD's vid rätt tidpunkt.
TPS var i princip ett icke problem.
Var innerligt less på rotationen (6-9-6...) efter ett tag.

Prästen däremot var riktigt rolig att spela.
Otroligt mäktig i många situationer.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Svensktiger:

Håller med, WOTLK var bra.
Tyvärr var WOTLK även den expansion där blizzards designteam verkligen såg till att varje raid tier som släpptes helt gjorde den förra menlös.
T.ex. raidar du Ulduar så finns det ju ingen anledning till att även köra Naxx, och så vidare.
Dagen ICC släpps så dör ju TOC och Ulduar för progression raiders.
Hoppet i ilvl (=stats) är helt enkelt för stort.

Jo, kan tänka mig att detta var ett problem om man var lite sen på tåget.

En annan körde mer eller mindre varenda klass från start redan och samtliga healers var alltid current-content-geared (var krav i våran guild att alla skulle ha minst 3 klasser för sin raid-roll, och dessa skulle vara geared nog för att delta i prog-raids eller vid alt-runs/second team). Men igen, förstår att för någon som var lite "sen på bollen" blev det lite tråkigt att senaste raiden var enda relevanta.

Med det sagt hoppas jag att WoW och andra PvE-baserade MMO-spel framöver kan lära sig från ESO. Det spelet gör det hela fantastiskt bra i min mening, där det mesta skalar med spelaren inklusive end-game till en viss grad. Ingen content är "irrelevant" och man behöver endast köpa expansionen/DLC:n som krävs för just det settet man vill ha (som visserligen kan krävas för en viss build).

Merparten av spelet är rent horisontalt innehåll, vilket gör det gångbart att spela väldigt fint solo många gånger, likväl som att det är enkelt att hitta spelare för svårare innehåll då mer eller mindre vem som helst kan delta bara de nått level 50 åtminstone (även om CP spelar roll till viss grad är det inte ett super hård krav många gånger).

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Galet jävla taggad. Har spelat Warmane on and off sedan 2012 och när de körde seasonal raidade jag rätt hardcore fram till och med Ulduar, loggade av när jag fick min mace. Ska bli kul att köra det på retail. Har dock förstått det som att Warmane är overtuned och baserat på reddit verkar flera raids bli en barnlek på classic.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Json_81:

Folk som steamrollar och tröttnar efter två veckor gör det i andra spel med.
Kör i en casualguild och vi är nästan framme vid Illidan. Hade velat ha några månader eller kanske ett halvår till så vi hade betat av Sunwell också. Det roliga ligger i inte bara i att döda bossarna utan resonemang om hur vi ska få levererat vin till en i guilden för att få höra finsk rap eller diskussioner om vad muffin juice egentligen är

Grejjen med steamroll är att det inte riktigt var möjligt då för den stora massan, utan bara de få som spelade closed beta.

Permalänk
Medlem

Personligen vill jag köra vanilla igen utan att de pre nerfar content som de gjorde i classic och inget season of mastery skräp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Grejjen med steamroll är att det inte riktigt var möjligt då för den stora massan, utan bara de få som spelade closed beta.

Precis lika möjligt då som nu?
Skillnaden är väl snarare att den stora massan nu spelat spelet massor, det hade inte alla då.
Bästa spec, gear och taktik till bossarna fanns tillgängligt förr med.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inaktiv

Snart får de släppa classic 2.0 eftersom classic blir samma som det vanliga wow

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Json_81:

Precis lika möjligt då som nu?
Skillnaden är väl snarare att den stora massan nu spelat spelet massor, det hade inte alla då.
Bästa spec, gear och taktik till bossarna fanns tillgängligt förr med.

Läs hela meningen. Sedan repeterar du bara vad jag sa.

Halva spelarbasen klickade på abilities och vände sig med tangentbordet. Idag är alla svettiga och har läst igenom varenda detalj om allting.

Permalänk
Medlem

Been there done that...

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk
Medlem

Lite gratis marknadsföring här.

Är ni sugna på att spela i en helt okej Classic guild inför wrath? Vet du vad du håller på med och är sugen på att pusha HC's? Släng gärna iväg ett meddelande till mig här på Sweclockers. Ni kan se lite hur det har gått för oss i tråden jag har här på Sweclockers nedan:

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1567175-gehennas-allia...

Vi har funnits dag 1 av Classic, clearar allt snabbt och är numera grymt stabila.

Annars - Grymt kul med Wrath. Antagligen blir det sista exp av wow någonsin med mig. Men man vet aldrig.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Läs hela meningen. Sedan repeterar du bara vad jag sa.

Halva spelarbasen klickade på abilities och vände sig med tangentbordet. Idag är alla svettiga och har läst igenom varenda detalj om allting.

Det var fortfarande möjligt för dem.
Är väl inte så konstigt att Classic inte drar till sig spelare som aldrig sett ett mmo förut.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

spelade lite i början när classic tbc släpts då jag gillade/ar karazan raiden men kom inte äns till lvl 70 innan jag hade tröttnat på hur toxic hela classic comunityn var...

va du inte bäst på allt hade den senaste fräshaste gearen fick du inte äns göra dungeons... ville du göra dungeon så fick man punga ut 250g/clear för att bli bostad igenom den tills du hade den gear du vill ha där...

brorsan spelar fortfarande på servern och han säger den är ännu värre nu sen de släpte pvp gearen för endast pvp honor.

nu förutsätter de att du ska ta på dig full merciless pvp gear så fort du slår i lvl 70 om du vill hänga med till något pve öht knappt de äns accepterar kara/grul gearen längre för raids/daily dungeons...

typ ingen som vill göra något på servern längre folk typ spelar pvp eller bara står och glor i shattrath typ omöjligt att levla upp en ny karaktär idag om du inte har typ 100000+g på ditt konto redan så du kan bli boostad för att få något bättre än grönt quest shit...

slutade spela vanliga wow strax innan de släpte ruby sanctum i lich king efter vår guild hade tagit ner arthas från tronen ett par gånger och jag hade testspelat cath betan och tyckte de va rent skräp och ansåg att spelserien var slut där.

så nej jag tänker inte äns ta i lich classic med tång även om jag lätt hade kunnat tänka mig att köra det igen om det inte varit så toxic comunity i classic.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Sötast
Skrivet av Nozomi:

Fast blir det verkligen samma sak, alltså samma typ av upplevelse? När alla idag är ultrametayolo och alla vet hur man spelar sedan 15 år tillbaka.. Classic för många kändes ju inte alls lika kul pga detta. Folk steamrollar allt och tröttnar efter 2 veckor.

Fast en fördel med mmo's är ju att det finns literally tusentals guilds och ännu fler tusentals spelare, du kan alltså välja ditt sällskap.

Är du inte intresserad av 'ultrametayolo' så finns det ingen anledning till att joina ett sådant guild.

Permalänk
Medlem

Tycker bara att det är otroligt tråkigt att dom inte gick samma väg som Old school Runescape. Dvs nya uppdateringar och content som bygger vidare på vanilla. Allt framröstat av communityn själva precis som OSRS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackbob:

Tycker bara att det är otroligt tråkigt att dom inte gick samma väg som Old school Runescape. Dvs nya uppdateringar och content som bygger vidare på vanilla. Allt framröstat av communityn själva precis som OSRS.

Då erkänner Blizzard fel och de är inte direkt kända för att göra de. Dem påstod dessutom att de släppte classic med ”no changes” men faktum är att vi fick gear med stats från 1.12 och bossarna var nerfade a’la catch up. De var ändå roligt och se twitchfolk som asmongold wipa på Naxxramas i över en månad när de snackat om hur enkelt de är, trots att de fått allt serverat på ett fat och med massa guider online.