**Söker Chromecast Audio samt tangenter till Corsair K70 lux tangentbord**

Permalänk
Medlem

**Söker Chromecast Audio samt tangenter till Corsair K70 lux tangentbord**

Hej kära SweC!
Söker ett Chromecast audio till ett rimligt pris. Släng iväg ett pm med pris ifall du ha en.

Söker även tre tangener till mitt tangentbord Corsair K70 lux. Tangenterna i fråga är "Delete", "Home", och "windows-knappen"

Allt gott
//Quiki

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej!

Vet inte hur gamalt ditt tangentbord är men testa att gå genom Corsair! Gjorde det när några av mina tangenter gav upp och dem skickade nya helt kostnadsfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Hej!

Vet inte hur gamalt ditt tangentbord är men testa att gå genom Corsair! Gjorde det när några av mina tangenter gav upp och dem skickade nya helt kostnadsfritt

Tack för svar!
Ska kolla med Corsair!
@CorsairJohan

Permalänk
Medlem

Jag har en Chromecast Audio i obruten originalförpackning. Vad är en rimlig pris för dig?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quiki:

Tipps: För att nå användare med mellanslag i namnet måste du använda " kring namnet:
@Corsair Johan

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Jag har en Chromecast Audio i obruten originalförpackning. Vad är en rimlig pris för dig?

Först, Tack för hjälpen med taggen!
Nu till Chromecast Audion, jag vet inte vad ett rimligt pris är exakt, är 400kr rimligt?
Jag fattar inte riktigt vad man ska sätta för pris för ett sådant. Vet inte ens om det kommer att lösa mitt problem med att få min högtalare att bli "smart" så den kan bli en del av en större högtalargrupp som jag har.