Permalänk
Medlem

Chassi sökes av valfri sort

Hej,
Söker nu chassi till ett nytt projekt där datorn ej kommer vara synligt så har INGA krav på utseende (helt OK med repor/skavanker), helst något som inte kostar skjortan och är rymligt och luftigt.

Krav:
- Måste klara av grafikkort med längd 28.5cm
- Stöd för M-ATX
- Måste ha 1st 3.5" plats för HDD

Hämtar i Göteborg (helst t.o.m Hisingen). Skriv vad ni har och vad ni vill ha för detta

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har en Corsair Carbid 400C Chassi som samlar damm.

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Hej! Jag har en Corsair Carbid 400C Chassi som samlar damm.

Sorry läste fel på avhämtningen...Nevermind...

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_Tool:

Sorry läste fel på avhämtningen...Nevermind...

Mestadels pga kostnaden men beror väl på vad hela kalaset landar på inklusive frakt, har du någon gissning mellan tummen och pekfingret på frakt + begärda priset?

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jon lord:

Mestadels pga kostnaden men beror väl på vad hela kalaset landar på inklusive frakt, har du någon gissning mellan tummen och pekfingret på frakt + begärda priset?

Sorry, men jag agerade lite väll snabbt (läste fel*). Jag åker iväg med jobbet imorgon och är inte hemma förrän om tre veckor. Jag kan återkomma till dig när jag kommit hem om det fortfarande är intressant. Jag kan tänka 500kr inkl frakt för denna isåfall

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hur bråttom har du?
Planerar att byta chassi för min frankenbuild-server å kommer då få ett Fractal Design-chassi till övers i hyggligt skick.
Då jag fick det "nya" chassit gratis här på marknaden så kan jag lika väl ge bort det gamla gratis.
Finns i Majorna med som sagt den enda nackdelen att jag måste lyckas få till skruvandet av alla komponenter.
PM:a om det är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

Hur bråttom har du?
Planerar att byta chassi för min frankenbuild-server å kommer då få ett Fractal Design-chassi till övers i hyggligt skick.
Då jag fick det "nya" chassit gratis här på marknaden så kan jag lika väl ge bort det gamla gratis.
Finns i Majorna med som sagt den enda nackdelen att jag måste lyckas få till skruvandet av alla komponenter.
PM:a om det är intressant.

PM:ar.
Förövriga: Är inte jättebråttom

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair 550D ljudisolerad chassi om det skulle vara intressant. Finns i Göteborg på Hisingen just nu :).

Visa signatur

ASUS B450 Prime Plus| Ryzen 7 3700X| ASUS GTX 1660 TI DUAL OC| HyperX Fury 3200MHz 32GB| Norctua NH-D15| Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD 1TB| EVGA Supernova G3 650w| Fractal Design Define C| ASUS PCE-AX3000 |

Permalänk

Har ett Fractal Design Define R6 med 3 fläktar i bra skick med alla tillbehör, nypris nu ligger på 1500-2000. Vill ha 600 för det. Finns i Mölndal men jobbar på hisingen och kan mötas upp där på vardagar.

https://www.inet.se/produkt/6902536/fractal-design-define-r6-...

Visa signatur

Z590/I9-11900KF@5.3GHz/RTX 3080/32GB 3600MHz CL18/SN850 PCI-E 4.0

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.