Razer Blade Stealth 13'' 120hz, i7, 16gb, 1650 Ti, 512GB NYSKICK

Permalänk
Medlem

Razer Blade Stealth 13'' 120hz, i7, 16gb, 1650 Ti, 512GB NYSKICK

Tjena,

Säljer min Razer Blade Stealth 13 tum 2020 med följande specs: i7 1065g7, 16GB ram, 1650 Ti 4GB, 512GB SSD och 120hz skärm med svenskt tangentbord.

Extremt bra byggkvalitet och MYCKET snygg. Datorn är i nyskick, uppackad för ca 3-4 veckor sedan. Garanti har utgått, inköpt för i princip exakt 1 år sedan och det är 1 års garanti som gäller. Datorn har dock inte varit uppackad fram tills för 3-4 veckor sedan.

Kvitto finns, inköpt på amazon.se

https://www.webhallen.com/se/product/318548-Razer-Blade-Steal...

Finns att hämta söder om Stockholm, ska den skickas står köparen för frakten.

Startbud 7000:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 5 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av robko:

5 500 kr

Tack för ditt bud men ej aktuellt, kommer ej sälja under utgångspris.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ottomanslap:

Tack för ditt bud men ej aktuellt, kommer ej sälja under utgångspris.

Lugnt Hade den haft garanti hade jag gärna gett 7000 men skiter det sig med något på den så är det liksom 7k i sjön.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robko:

Lugnt Hade den haft garanti hade jag gärna gett 7000 men skiter det sig med något på den så är det liksom 7k i sjön.

Förstår, det är en ny maskin som fungerar prima och den har ju bara 1 års garanti oavsett. Sällan de felar så tidigt och priset hade varit betydligt högre med garanti. Kostar trots allt ca 20k ny

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ottomanslap:

Förstår, det är en ny maskin som fungerar prima och den har ju bara 1 års garanti oavsett. Sällan de felar så tidigt och priset hade varit betydligt högre med garanti. Kostar trots allt ca 20k ny

Du kan på allvar inte jämföra med vad du får idag för 20k. Allt runt 8k springer redan om denna. Men jag förstår att du inte vill ge bort den gratis så att säga

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Tjena,

Säljer min Razer Blade Stealth 13 tum 2020 med följande specs: i7 1065g7, 16GB ram, 1650 Ti 4GB, 512GB SSD och 120hz skärm med svenskt tangentbord.

Det är den kraftfullaste 13 tummaren ute på marknaden, extremt bra byggkvalitet och MYCKET snygg. Datorn är i nyskick, uppackad för ca 3-4 veckor sedan. Garanti har utgått, inköpt för i princip exakt 1 år sedan och det är 1 års garanti som gäller. Datorn har dock inte varit uppackad fram tills för 3-4 veckor sedan.

Kvitto finns, inköpt på amazon.se

https://www.webhallen.com/se/product/318548-Razer-Blade-Steal...

Finns att hämta söder om Stockholm, ska den skickas står köparen för frakten.

Startbud 7000:-

Läs hela annonsen här

Vill inte hijacka din annons utan skriver i all välmening:
Jag köpte en Razer i somras, också det på amazon.se, som strulade lite och fick detta till svar av supporten:

Vad gäller returen av datorn så kan det vara bra att veta att du är täckt av våran 3 års garanti på all elektronik. Med det sagt så är ....//... garantin kommer dock alltid vara hos oss, inte hos Razers support.

Med det tolkar jag det som att det är tre års garanti, om nu inte personen på supporten tänkte på konsumentköplagen, men det låter inte som det. I mitt fall löste det sig bra ändå.
Men dubbelkolla garantitiden med amazon.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av robko:

Du kan på allvar inte jämföra med vad du får idag för 20k. Allt runt 8k springer redan om denna. Men jag förstår att du inte vill ge bort den gratis så att säga

Ja, exakt. Du ska ju inte buda på en razer blade om du inte vet vad du köper

Det är som att säga en laptop för 5k på elgiganten är bättre än macbook pro för 15k. Razer är motsvarigheten till Apples Macbook i byggkvalitet, design och även prestandan som är bäst i denna storlek 13 tum.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av payc:

Vill inte hijacka din annons utan skriver i all välmening:
Jag köpte en Razer i somras, också det på amazon.se, som strulade lite och fick detta till svar av supporten:

Vad gäller returen av datorn så kan det vara bra att veta att du är täckt av våran 3 års garanti på all elektronik. Med det sagt så är ....//... garantin kommer dock alltid vara hos oss, inte hos Razers support.

Med det tolkar jag det som att det är tre års garanti, om nu inte personen på supporten tänkte på konsumentköplagen, men det låter inte som det. I mitt fall löste det sig bra ändå.
Men dubbelkolla garantitiden med amazon.se

Tack för den! Jag ska kontakta amazon och se vad de säger

Uppskattas!

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Ja, exakt. Du ska ju inte buda på en razer blade om du inte vet vad du köper

Det är som att säga en laptop för 5k på elgiganten är bättre än macbook pro för 15k. Razer är motsvarigheten till Apples Macbook i byggkvalitet, design och även prestandan som är bäst i denna storlek 13 tum.

Nu har väl Razer ett riktigt ledset kvalitetsrykte och dessutom erkänt dålig support. Jag var inne på att köpa en Razer när Amazon.se typ gav bort dom i våras, men backade efter att jag började läsa på.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Hedersmedlem

*Meningslöst tjafs raderat*

Observera att saklig priskritik, relevanta frågor osv. är ok, meningslösa pikar, tjafs och äpple och päron-jämförelser not so much. Dessutom har annonsören justerat annonstexten.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av lAlAz0r:

7 000 kr Kan hämta

Noterat!

Avslutar budgivningen imorgon kl 22:00

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim