PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Riktigt svårt att köpa ifrån mediamarkt, står att man inte kan köpa leverans för det är för många som har gjort det.

Permalänk
Permalänk
Medlem

And its gone

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av shenaswift:

Ehm, finns ju på mediamarkt som du ser på inlägget ovanför

Men, sitter och surar över Webhallen i stället för att refresha. Ser MM, går in, minns inte mitt lösenord, när jag väl fått mejlet med lösenordet så är dem slut. Kanske är ett tecken på att jag ska köpa en dator i stället haha

Permalänk

ja slut för mig också, 3ggr fick jag nästan igenom köpet för att få nekat i sista sekunden 😭

Permalänk
Medlem

Jaha nu var man och damsög igen och missade

Permalänk
Medlem

Kan inte ha varit många enheter som kom ut där. Jag var i sista steget i kassan bara några minuter efter första inlägget här :/

Permalänk

Jag vaknade nyss, gick in till sweclockers att kolla och jag var typ 10 minuter sen, tänkte vakna kl 9 men jag sa ba skit i, nu ångrar jag det

Permalänk
Medlem

Någon mer från Linköping som har jagat PS5 länge?

Permalänk

Orderstatus Webbhallen

Verkar äntligen fått tag på ett PS5 från Webbhallens släpp idag. Valde leveranssätt Postnord express och stått ” Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner.” sedan klockan 10. Någon som fått en uppdatering mer än denna?

Permalänk

Rekommenderar er alla att skaffa någon RSS app med notiser och följ denna tråd. Jag använder feeder till iOS vilket ger notiser nån minut efter ni skriver.

Permalänk
Skrivet av BurensBackman:

Rekommenderar er alla att skaffa någon RSS app med notiser och följ denna tråd. Jag använder feeder till iOS vilket ger notiser nån minut efter ni skriver.

fss reader?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ellieeeen:

Verkar äntligen fått tag på ett PS5 från Webbhallens släpp idag. Valde leveranssätt Postnord express och stått ” Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner.” sedan klockan 10. Någon som fått en uppdatering mer än denna?

Står exakt samma för mig

Permalänk

Var just och hämtade ut en röd-kontroll-bundle hos Webhallen. Beställde till butik och valde "Betala i butik" i onsdags och efter en nervös väntan över att något skulle gå snett så kom mailet i förmiddags att den fanns att hämta.

Så för att slippa krångel i betalningssteget verkar betala i butik-alternativet lira bra!

Tack för insatsen allihop!

Permalänk
Skrivet av Ellieeeen:

Verkar äntligen fått tag på ett PS5 från Webbhallens släpp idag. Valde leveranssätt Postnord express och stått ” Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner.” sedan klockan 10. Någon som fått en uppdatering mer än denna?

"Din order har paketerats och inväntar upphämtning av logistikpartner." Fick jag 10:30.

"Din order har skickats." 10:41. Spänningen är olidlig

Permalänk
Skrivet av Speedstar:

Var just och hämtade ut en röd-kontroll-bundle hos Webhallen. Beställde till butik och valde "Betala i butik" i onsdags och efter en nervös väntan över att något skulle gå snett så kom mailet i förmiddags att den fanns att hämta.

Så för att slippa krångel i betalningssteget verkar betala i butik-alternativet lira bra!

Tack för insatsen allihop!

Den röda kontrollen är underskattad, tycker den ser riktigt najs ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeppson98:

Den röda kontrollen är underskattad, tycker den ser riktigt najs ut!

Den röda är riktigt najs. Skulle dock vilja se en mörkgrön i samma "metallic" färg

Permalänk

Fick tag på ett via MM Clubmedlems bundle verkar det som, fått en orderbekräftelse och enligt MM's hemsida är "Leverans påbörjad", men inget mail med kolli id eller liknande än. Så håller tummarna!

Knappade hem den kl 11.21.

Permalänk

Om någon inte är kräsen så finns det en bundle med PS5 Digital Edition och en Sony 65" TV på webhallen!

https://www.webhallen.com/se/product/336801-Sony-2020-65-KD65...

Permalänk
Skrivet av UltrahBuddah:

Om någon inte är kräsen så finns det en bundle med PS5 Digital Edition och en Sony 65" TV på webhallen!

https://www.webhallen.com/se/product/336801-Sony-2020-65-KD65...

kanske mer ps5 lager också snart?

Permalänk
Skrivet av BeratMost:

kanske mer ps5 lager också snart?

Låt oss hoppas

Permalänk
Medlem
Skrivet av UltrahBuddah:

Om någon inte är kräsen så finns det en bundle med PS5 Digital Edition och en Sony 65" TV på webhallen!

https://www.webhallen.com/se/product/336801-Sony-2020-65-KD65...

Jag tänkte du skulle säga "Om någon inte är kräsen så finns det Xbox Series X i lager"

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Jag tänkte du skulle säga "Om någon inte är kräsen så finns det Xbox Series X i lager"

asså det finns fortfarande lager på xbox series x i amazon.se, tror inte någon vill ha xbox series x haha

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

asså det finns fortfarande lager på xbox series x i amazon.se, tror inte någon vill ha xbox series x haha

Finns på Webhallen också: https://www.webhallen.com/se/product/302846-Xbox-Series-X

Skrevs i Dagens Fynd-tråden 13:04 att det fanns 43 i lager.
Är 42 st nu....

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk

ps5?

Permalänk

Finns inte i lager i webbshoppen hos mig.... någon som ser något annat?

Permalänk
Skrivet av UltrahBuddah:

Finns inte i lager i webbshoppen hos mig.... någon som ser något annat?

Aa jag ser bundle i lager men går inte lägga till varukorg

Permalänk
Medlem
Skrivet av UltrahBuddah:

Finns inte i lager i webbshoppen hos mig.... någon som ser något annat?

Finns för mig men försvinner varannan F5 eller så, och så kommer det tillbaka. Försök om ni ids.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Finns för mig men försvinner varannan F5 eller så, och så kommer det tillbaka. Försök om ni ids.

Finns för mig men kan inte lägga till varukorg