Kringutrustning & hörlurar – GSP350, Fidelio L2 mm.

Permalänk
Testpilot

Kringutrustning & hörlurar – GSP350, Fidelio L2 mm.

Tjena!

Dags att rensa ur garderobsgömmorna lite i förmån för annat – Det kommer säkert mer alldeles snart framöver så håll utkik, passa på att kolla in mina andra köpes/bytes-annonser också

Det är fasta utsatta priser och först till kvarn som gäller. Swish gäller som betalmedel och ska det skickas står köparen för frakten samt förskottsbetalning. Vid möte kan det ske mellan 15.30 – 19:00, mask är krav!

Allt är begagnat och inköpt här på forumet om inte annat anges. Samtliga artiklar är i gott till nyskick. Allt är även rengjort inför försäljning, men kan följa med ett och annat dammkorn som jag bjuder på.

Det som syns på bild är det som medföljer! Original-lådor kan finnas och skickas med om jag får tiden att gräva i källaren. Skickas annars väl emballerat i annan förpackning.

-------------------------------------

Sennheiser GSP 350 – Ett USB-headset från välkända Sennheiser med riktigt bra ljud, mikrofon i topp-klass och knappt använt då det inte passade min huvudbonad speciellt bra.
Pris: 700kr

Philips Fidelio L2 – Redligt fina hörlurar som har en varm ljudprofil. Säljes då jag har alldeles för många lurar och dessa bara blir liggandes i dagsläget. Finns tecken på slitage precis i mitten av huvudbandet, men inget märkvärt.
Pris: 350kr

Corsair Glaive RGB Pro – Bastant mus från Corsair som tyvärr är för stor för mina händer, är därmed knappt använd. Medföljer utbytesplatta för annat grepp som sitter på sidan av musen.
Pris: 200kr

Monster Nokia Purity HD – Stilrena hörlurar som levererar en klar punsch i det lägre registret, väldigt trevliga för rock & metal-musik. Inte speciellt välkända, men fick topp-betyg när de lanserades.
Pris: 75kr

Jays u-Jays (iPhone) – Ungdomliga och samtidigt stilrena lurar från svenska Jays som definitivt tar upp kampen i ljuddepartementet mot en högre viktklass än sin prislapp. Dessa är nästan obefintligt oanvända p.g.a. felköp – medföljande kontaktdon är menad för iPhones och kan därmed inte korrekt styra volymen genom in-line kontrollen på en Android (finns konverter kabel/adapter man kan köpa för ett par tior).
Pris: 75kr

Razer Kraken (trådlösa) – Ett gaming-headset från Razer. Osäker på revision, men har något år på nacken. Finns mindre tecken på slitage, men inte något man lägger märke till om man inte aktivt kollar efter det.
Pris: 150kr

-------------------------------------

Frågor? Funderingar?
Tveka inte på att skriva en kommentar eller skicka ett PM!
Kommer uppdatera kommentatorfältet löpande med vad som blivit sålt och inte.

Fortsatt trevlig vecka
//André – Yatagarasu

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Testpilot

::RESERVERAT FÖR SÅLDA PRODUKTER::

Sålt:

  • Philips Fidelio L2

  • Monster Nokia HD

  • Jays u-Jays (iPhone)

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Testar med 400 ink frakt för Philips Fidelio L2 om det går för sig.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av MrWhizeguy:

Testar med 400 ink frakt för Philips Fidelio L2 om det går för sig.

350kr + frakt så har du en deal
Du kan skicka ett PM så tar vi det vidare därifrån om det låter intressant.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Bjuder 150kr + frakt för Razer Kraken