iPhone XR 64 GB (Trasig skärm)

Permalänk
Medlem

iPhone XR 64 GB (Trasig skärm)

Hej,

Har en iPhone XR 64 GB med en trasig skärm. Som ni ser på bilderna är det en svart fläck i skärmen uppe till höger samt att det uppstår ränder. Telefonen har inte tappats utan skärmen gick sönder av okänd anledning.

I övrigt fungerar telefonen som den ska. Inte några rapor på baksidan då skal har använts.

Batterihälsa, 89%. Vet inte riktigt vad telefonen kan vara värd men lämna ett bud i tråden så alla kan se.

Kan skickas eller avhämtas. Köparen betalar med Swish innan telefonen skickas. Ev frakt betalas av köparen.

Mvh
Robin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry för offtopic, men är där ingen fysisk åverkan så hade jag försökt få den utbytt med hjälp av allmänna reklamationsrätten, känns ju som ett fabrikationsfel.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

Sorry för offtopic, men är där ingen fysisk åverkan så hade jag försökt få den utbytt med hjälp av allmänna reklamationsrätten, känns ju som ett fabrikationsfel.

Lugnt! Den börjar ju närma sig tre år så jag tänker ett den tiden kanske är förbi.

Permalänk

Börjar med 500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hårvåfflan:

Börjar med 500+frakt

Noterat!

Skulle det inte inkomma några fler bud under dagen så avslutar vi budgivningen då.

Permalänk

fungerar Face-ID så bjuder jag 600:- + frakt

Permalänk
Medlem

Som ovan fungerar Face-ID så bjuder jag 700:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragathol#1:

fungerar Face-ID så bjuder jag 600:- + frakt

Skrivet av gelboy:

Som ovan fungerar Face-ID så bjuder jag 700:- + frakt

Ja, Face-ID fungerar som vanligt. Men jag rekommenderar som sagt att skärmen byts ut.

Permalänk
Medlem

För att förtydliga skärmens skick så kan jag visa ytterligare några bilder hur den ser ut när telefonen startas samt appar som har mörka bakgrunder

https://www.dropbox.com/sh/on2xt48qgxlzzds/AACKLP4sygQncrj4rD...

Permalänk
Medlem

Oj det såg inte kul ut när skärmen är mörk, drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gelboy:

Oj det såg inte kul ut när skärmen är mörk, drar tillbaka mitt bud.

Noterat!