Skrattkungen Juan Joya Borja aka ”El Risitas" har gått ur tiden :/

Permalänk
Hedersmedlem

Skrattkungen Juan Joya Borja aka ”El Risitas" har gått ur tiden :/

Juan Joya Borja aka ”El Risitas (fnittrat)" gick tyvärr bort igår efter att ha legat på sjukhus i Sevilla sedan september 2020. Naturligtvis förtjänar denna legenden en egen minnes/hyllningstråd! Vilket är ditt favoritklipp med den storskrattande spanjoren?

Här är originalvideon som har gjorts om otaliga gångar för att driva med Nvidia, AMD, Intel, Apple och många flera:

5 april 1956 - 28 april 2021

Min favorit som handlar om 970 3.5GB-fadäsen:

Apples prissättning av Mac Pro stand:

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Herregud vad många gånger man skrattat för sig själv med alla Risitas-videor! Ett av de mest hysteriskt roliga meme-fenomenen har gått ur tiden.

Det finns så många bra, men det här är en personlig favorit. Antar att den är extra rolig för mig då jag var på Computex i Taiwan och fick se bajset träffa takfläkten IRL.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tack för alla garv, rip.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Herregud vad många gånger man skrattat för sig själv med alla Risitas-videor! Ett av de mest hysteriskt roliga meme-fenomenen har gått ur tiden.

Det finns så många bra, men det här är en personlig favorit. Antar att den är extra rolig för mig då jag var på Computex i Taiwan och fick se bajset träffa takfläkten IRL.
https://www.youtube.com/watch?v=ozcEel1rNKM

Haha detta är min favorit också.. Kommer ihåg när jag såg den första gången, kunde inte andas på typ en minut för att jag skrattade så mycket!

RIP

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk

Lever för evigt digitalt.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Medlem

Undrar om han själv visste om att han var en internet-meme?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

KEKW kommer leva vidare i flera år till. Vila i fred

Permalänk
Medlem

Inte för något men ibland känns det som att i ett flertal artiklar jag läser här så får jag direkt en deja vu känsla i artiklar som inte handlar om kärnan i SweClockers förmedlande av teknik.

I de flesta fallen klickar det direkt. Men ibland får man tänka efter då man läser mycket på WWW

Men uppenbarligen hänger en hel del av skribenterna på SweClockers på FEBER

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

Den då han garvar läppen av sig åt AMD är bäst,

Permalänk
Inaktiv

Fortfarande favoriten med, eller någon variant på temat. Kan också ha varit en av de första jag såg av denna meme:

Edit: Whoops, redan postad.

Permalänk
Medlem

Det här var väl ändå igår?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nucky:

Inte för något men ibland känns det som att i ett flertal artiklar jag läser här så får jag direkt en deja vu känsla i artiklar som inte handlar om kärnan i SweClockers förmedlande av teknik.

I de flesta fallen klickar det direkt. Men ibland får man tänka efter då man läser mycket på WWW

Men uppenbarligen hänger en hel del av skribenterna på SweClockers på FEBER

Hehe, jag såg nyheten imorse via Aftonbladet, av alla ställen, som länkade till Vice. Var på väg att posta ett inlägg men kom av mig. Sedan såg jag att Feber postat efter lunchen men kom av mig igen.

Underbart klipp, underbart skratt. Definitivt en av favoriterna. Speciellt när man inte kan spanska så "funkar det" att använda till allt möjligt. Bunker-scenen i Das Untergang gillar jag med men kan tillräckligt med tyska för att den ska tappa effektivitet. Men fortfarande underbar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jacob:

Herregud vad många gånger man skrattat för sig själv med alla Risitas-videor! Ett av de mest hysteriskt roliga meme-fenomenen har gått ur tiden.

Det finns så många bra, men det här är en personlig favorit. Antar att den är extra rolig för mig då jag var på Computex i Taiwan och fick se bajset träffa takfläkten IRL.
https://www.youtube.com/watch?v=ozcEel1rNKM

Wait, what? Har det gått nästan TRE ÅR sedan det där?! Inte typ... Ett?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Det här var väl ändå igår?

Och?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Masen666:

Förstår du inte? Han är gudalik och tornar över oss andra plebs som inte ens får reda på nyheter DIREKT när de sker. Hans e-peen är enorm och han är standardiserade Adonis First.

Permalänk
Medlem

Aldrig sett förut märkligt nog. RIP.

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4

Permalänk
Musikälskare

Vila i frid

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

För alla oss utvecklare. 😄

Permalänk

Fantastiskt skatt

Permalänk
Medlem

R.I.P
Gud vad man skrattat till alla dessa klipp! Lika roligt varje gång!
Kollade igenom alla klipp som länkades här i tråden nu och skrattade ihjäl mig åter igen.
Ja, han kommer verkligen leva vidare digitalt. Det är nog inte sista gången vi ser en meme
med denna man och skratt.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Ja, hans skratt lär leva vidare för evigt . Första gången jag ser/hört om honom... :-). Svårt att garva åt texten (engelska) då jag förstår vad han säger, och han är mycket roligare då..Lol

Visa signatur

Hejdå

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Jacob:

Herregud vad många gånger man skrattat för sig själv med alla Risitas-videor! Ett av de mest hysteriskt roliga meme-fenomenen har gått ur tiden.

Det finns så många bra, men det här är en personlig favorit. Antar att den är extra rolig för mig då jag var på Computex i Taiwan och fick se bajset träffa takfläkten IRL.
https://www.youtube.com/watch?v=ozcEel1rNKM

Så sant som det var sagt! KEKW BibleThump

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Vila i frid och tack för alla skratt ❤️ min personliga favorit är nog den om Nvidias 3.5GB minne på 970. Kanske för att det var en av de första jag såg.

Ja jag vet, han är inte upphovsman till någon av de menes han är med i, men hans härliga skratt och pondus är vad som gjorde det möjligt så all kärlek till honom och varma tankar till hans anhöriga.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Såg originalklippet nyligen. Helt underbart.

Vila i frid <3

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hehe, jag såg nyheten imorse via Aftonbladet, av alla ställen, som länkade till Vice. Var på väg att posta ett inlägg men kom av mig. Sedan såg jag att Feber postat efter lunchen men kom av mig igen.

Underbart klipp, underbart skratt. Definitivt en av favoriterna. Speciellt när man inte kan spanska så "funkar det" att använda till allt möjligt. Bunker-scenen i Das Untergang gillar jag med men kan tillräckligt med tyska för att den ska tappa effektivitet. Men fortfarande underbar.

De två bästa helt klart! De har ju båda ett antal år på nacken, så frågan är om framtiden kan trumfa med något, hoppas ju på det?

Permalänk
Medlem

Fan så sorgligt. Rip.

Visa signatur

AMD RYZEN 5 5600X | RTX 3060Ti | MSI B450 GAMING PRO CARBON AC

I ett tidigare liv:
AMD 2600X | AMD 8350 | AMD Phenom II X2 555 Black edition | AMD Athlon 64 3700+ | Intel® Pentium® II | Intel® 486DX2-66

Permalänk
Avstängd

Legendar. RIP.
Använder bara stickers med hans ansiktsuttryck i Telegram.

Permalänk
Medlem

Tyvärr dör folk.
Men till skillnad från Hitler klippen från filmen. Downfall. De var roliga, inte alla så klart. Finns nog fler än någon kan se.
Men denna killen "Juan Joya Borja" viste inte namnet, börjar skratta så är det att inte skratta med, även om man tycker att det är pinsamt.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Kommer fortsätta att skratta med dig, ditt klipp gör mig alltid glad och det är omöjligt att hålla sig för skratt. Vila i frid!

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro