IBM ServeRAID M5015 LSI 9260-8i

Permalänk
Medlem

IBM ServeRAID M5015 LSI 9260-8i

Jag rensar i lägenheten inför flytt, och har hittat, bland annat följande fynd.

Som beskrivning och bild. IBM serverRAID M5015 flashat med LSI 9260-8i firmware.

Tyvärr saknas bracket.

Utgångsbud: 100 kronor exkl. frakt.

Kortet kan hämtas i Göteborg efter överenskommelse.

Budstopp - Torsdag (11/7) 11.00 - Då hinner jag få iväg kortet med posten så att det är framme till helgen.

Alla bud anses vara exkl. frakt, oavsett om du skriver med frakt eller ej

Ev. bud ska föras i tillhörande diskussionstråd.

Frakt: Välj själv. Postens ospårbara blå påse går väl på 40 pengar, så från 40 och uppåt beroende på krav.

Ska den skickas så är det förskottsbetalning via Swish som gäller. Vid avhämtning swishar köparen med fördel.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Ingår några kablar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100kr

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

@LemurenSwe: Kan ev. skicka med en SFF-8087<->SFF-8087 om det är intressant. Tyvärr inga breakouts till SATA.

@Kewmify: Noterat!

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Ibm server raid

@zyberzero: bjuder 300 för det

Visa signatur

Mycke snö, men ingen ficklampa.

Permalänk
Medlem

@Elosh: Tyvärr, du var för sen. Kewmify hämtade upp det i fredags.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem

Nu är det ju ett tag sen jag köpte detta kort och har än inte använt det. Men för att förtydliga så körs den IT-mode? Plug n ply i stort sätt? Ska ta mig an skiten igen snart xD

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |