Permalänk
Medlem

Deltaco gaming stolar?

Någon som har erfarenhet av Deltacos gamingstolar? MediaMarkt har en nu på rea för 990kr.

Sitter idag på en Markus från Ikea som jag tycker är rätt värdelös. Framför allt avsaknaden av justerbara armstöd!

Så jobbigt att typ varenda butik säljer gamingstolar, är ju rena rama djungeln där ute!

Väl medveten om att Deltaco är budget. Har hanterat massor av prylar från Deltaco på jobbet men aldrig deras stolar!

Visa signatur

Fractal Desgin Define R4 | Intel i7 4790k | Asus Z97-A | Crucial DDR3 24GB | Samsung Evo 850 SSD 500gb | Asus GeForce 970GTX | Hyper X Cloud II | Qpad MK50 | 27" Samsung PLS LCD | | AOC 32" 4K | XBOX Series X | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av trifix:

Någon som har erfarenhet av Deltacos gamingstolar? MediaMarkt har en nu på rea för 990kr.

Sitter idag på en Markus från Ikea som jag tycker är rätt värdelös. Framför allt avsaknaden av justerbara armstöd!

Så jobbigt att typ varenda butik säljer gamingstolar, är ju rena rama djungeln där ute!

Väl medveten om att Deltaco är budget. Har hanterat massor av prylar från Deltaco på jobbet men aldrig deras stolar!

Jag skulle nog tro att som alla stolar, att de slits eller blir nedsuttna med tiden, och budgetstolar ännu snabbare. Dessutom så sitter man ju totalt värdelöst i en gamingstol då inte en vinkel är rätt för kroppen i den.
Jag har haft allt från jysk, ikea och gamingstol (den senaste), men till sist för en månad sen bestämde jag mig att investera i min kropp och i en ergonomisk stol, så det blev en Kinnarps 6000, ångrar det inte en sekund.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7