Permalänk

Lyckades beställa disk-versionen på Elgiganten precis. Fattar ingenting.
Efter att ha försökt men missat Elgiganten 09:00, Power 10:00 och hoppats på Amazon 12:00 (som uteblev då de randomdroppade 23:55 igår istället)

Permalänk

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA äntligen lyckades jag boka en från EG.Kommer in i lager 2020-12-04

Permalänk

Fick också igenom beställning på EG. Tycker ändå att det är lite för bra för att vara sant, när vi var så många som fick igenom precis nu.. bara att hoppas de hela går vägen då!

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk
Medlem

Att det står att den kommer in i lager 4 december betyder knappast att alla som lägger en order nu kommer få den det datumet.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

YES!!!! Även jag fick på EG nu

Tack till er som skrev här :DDDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Samma här. Det står dock "Kommer i lager 2020-12-04" i beställningsbekräftelsen, så vi får väl se.

Var då, det gör det inte på min?

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk
Medlem

fick jag med igenom EG =/

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Min ligger som en reservation och står inte som skickad än. Står det skickad på din under ”spåra paket”?

Nej den ligger precis mitt mellan Beställd idag och Skickad. Beloppet står fortfarande som Reserverat på swedbank. Ringde dem och allt är i sin ordning.

Permalänk
Medlem

Nu har jag ordrar från 3 ställen, hoppas inte alla skickar samtidigt så man hinner avboka...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk

Lmao, känns som att lite väl många av oss fick turen nog på Elgiganten helt plötsligt. Man blir nästan lite misstänksam om allt gått rätt till. Vi håller tummarna antar jag.

Permalänk
Medlem

Beställde också en nu men tror knappast man får en så tidigt som 4e dec.

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Fick också igenom en på EG nu. Står beräknas lager 4 december så man kan ju hoppas. Jag fyller år den 5 december så det skulle ju vara en perfekt födelsedagspresent.

/Sweex

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico:

Nej den ligger precis mitt mellan Beställd idag och Skickad. Beloppet står fortfarande som Reserverat på swedbank. Ringde dem och allt är i sin ordning.

Som min då

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av RobbZ:

Var då, det gör det inte på min?

I mejlet under "Lagersaldo". Står även på produktens sida. Sen om det stämmer återstår att se.

Permalänk
Medlem

haha ja, detta känns inte bra helt plötsligt, gick för lätt denna gången. finns fortfarande kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

Samma här. Det står dock "Kommer i lager 2020-12-04" i beställningsbekräftelsen, så vi får väl se.

Jag lyckades också beställa en men det stod inget gällande lagerstatus...

Permalänk
Medlem

Välsigne dig som pekade ut EG. Lyckades beställa nu

Permalänk
Medlem

Ser ut som att många lyckades med elgiganten för deras december restock och inte lika många som kunda kl 9 tidigare idag, vill bara påpeka att i lager 04-12-20 inte betyder leverans inom detta, känns som att många fick igenom sin order nu och förvänta ingen garanti då elgiganten kan meddela att det kan bli senare än detta datum samt att ta bort er order ifall det blev något fel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bagg3:

haha ja, detta känns inte bra helt plötsligt, gick för lätt denna gången. finns fortfarande kvar

Håller med men ändå skönt att man fick igenom EN beställning. Nu slipper man sitta som en jävla uggla och uppdatera varje hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon259415:

I mejlet under "Lagersaldo". Står även på produktens sida. Sen om det stämmer återstår att se.

I mitt mail står det "I lager i varuhus" under lagersaldo. Vad nu det innebär igentligen.

Permalänk
Medlem

Haha undra hur många tusen enheter som precis sålts via EG.... lär ju inte bli någon leverans 4 dec.

Permalänk
Medlem

nu verkar de vara slut, skulle 4e' december stämma är jag nöjd! innan jul är det viktiga för mig

Permalänk
Inaktiv

Tror faktiskt även jag lyckades få tag i en från Elgiganten. 12:22 eller något sådant, fått beställningsbekräftelse, vilket jag antar ska räknas som orderbekräftelse. Inte sådär superimpad över Elgiganten efter 3080-lanseringen så får se hur det går nu.

Första gången jag lyckats köpa något denna höst. Bommat varenda större lansering, haft kort i korgen men snuvad varje gång. Om jag nu får den så blir det en ny genomspelning av Days Gone och en första genomspelning av Ghosts of Tsushima.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trocian:

I mitt mail står det "I lager i varuhus" under lagersaldo. Vad nu det innebär igentligen.

Mitt fält är helt tomt...

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk

Nu när det verkar som man får en konsol innan jul i alla fall, var köper man extra handkontrollers osv billigast?

Edit: Och vad behöver man? Kamera, remote osv också?

Permalänk

Fick också köpa nu en från EG... jag är lite misstänksam men vi hoppas för det bästa. Jag har följt denna tråd sen kl.8 och missat Netonnet, EG, Power, etc., men nu gjorde jag ett konto bara för att skriva här och tacka till er som behöll resten av oss uppdaterade genom dagens gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweex:

Fick också igenom en på EG nu. Står beräknas lager 4 december så man kan ju hoppas. Jag fyller år den 5 december så det skulle ju vara en perfekt födelsedagspresent.

/Sweex

Fick också genom en på EG, vart står det Beräknad till 4e Dec?

Permalänk
Avstängd

kunde inte beställa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doomfarer:

Nu när det verkar som man får en konsol innan jul i alla fall, var köper man extra handkontrollers osv billigast?

Edit: Och vad behöver man? Kamera, remote osv också?

amazon.se hade bäst pris tror jag, vet inte om det finns kvar dock

Permalänk
Skrivet av anon259415:

Håller med men ändå skönt att man fick igenom EN beställning. Nu slipper man sitta som en jävla uggla och uppdatera varje hemsida.

Samma. Jag satt till klockan 04:30 på jäkla NetonNet eftersom Amazon redan hade sålt slut när jag började uppdatera klockan 00:00. (och misslyckades med de fåtal som sen gick att norpa om man hade tur)

Det räcker för den här konsolgenerationen tycker jag. Min F5-tangent och jag behöver vila nu. Man får ju karpaltunnelsyndrom.