Permalänk
Medlem

MacBook Pro 15" (Mid 2015)

MacBook Pro 15" (Mid 2015) Retina i fint skick säljes med kartong och laddare. Har en liten diskret tryckning på ovansidan (kan skymtas på bild 5), i övrigt jättefin utan kantstötningar och liknande. 84 battericyklar på batteriet i detta nu. Fabriksåterställd och uppdaterad till senaste macOS, Catalina. Köpte denna begagnad själv för några år sen, men den hamnade snabbt i lådan, jag håller mig till Windows/Linux

Specifikationer:
2,2GHz Quad core i7
256GB SSD
16GB Ram
Intel Iris Pro Graphics
MagSafe 2 laddare
2 x Thunderbolt 2 portar
2 x USB 3 ports
HDMI port
3.5 mm headphone jack
SDXC card slot

Pris: 10000 kr

Föredrar upphämtning i Karlskrona, men kan skickas mot fraktkostnad

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

frågan är mer om man kan äns få 10000kr 2015 laptop

Permalänk

@ResarXam: Svar nej, vill inte smutskasta annonsen men jag har märkt att det uppkommer fler och fler "blocket" annonser här på SweC..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

frågan är mer om man kan äns få 10000kr 2015 laptop

Skrivet av philip421:

@ResarXam: Svar nej, vill inte smutskasta annonsen men jag har märkt att det uppkommer fler och fler "blocket" annonser här på SweC..

Kan inte säga att jag gjort någon djupare analys av andrahandsvärdet på macbook pro's, och är som framgår av annonsen inte så bevandrad i Apple-världen, men en snabbkik från mig pekar ändå på att det är ungefär här som marknadsvärdet ligger för den här modellen. Kan ju kanske ha med att göra att Apples priser är uppblåsta redan från början. Priset är inte hugget i sten från min sida.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ResarXam:

frågan är mer om man kan äns få 10000kr 2015 laptop

Nu handlar det inte om en vanlig dator utan en Apple, Pro modellen dessutom. Äpple datorer håller värdet extremt länge i pöbelns ögon. Macbook Air 13'' 2015 går på 5k i snitt. Efterfrågan är enorm. Har sålt över 10 st bara senaste två månaderna. Sålde en Macbook Pro 2013 (16GB/i7) för 8k för en och halv månad sedan...

Permalänk
Medlem

@SuLioS: jag antar the gyllne äpplet är inte helt rutet än