[Elder Scrolls Online] ARN - Nytt svenskt gille söker medlemmar (PC/EU)

Permalänk
Medlem

[Elder Scrolls Online] ARN - Nytt svenskt gille söker medlemmar (PC/EU)

Vi är en nystartad guild för svenskar och svensktalande i Elder Scrolls Online på PC som letar efter fler medlemmar. I skrivande stund är vi ett 40-tal och vi blir fler och fler för varje dag.

Just nu är vi även i full fart med att utse våra två allra första Officerer som kommer att hjälpa till med rekrytering och dylikt.

Vi kommer även inom en snar framtid börja anordna evenemang som zon kompleterringar, raider, dungeons, PvP och mycket mer. Men vi behöver mer folk som är villiga att leda våra olika evenemang

Vi använder oss av Discord för att kommunicera med varandra i och utanför ESO (utöver in-game chatten såklart)

Intresserad? Skriv antingen här eller till mig i spelet (@Nervani) så addar jag dig

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sdhoirm:

Vi är en nystartad guild för svenskar och svensktalande i Elder Scrolls Online på PC som letar efter fler medlemmar. I skrivande stund är vi ett 40-tal och vi blir fler och fler för varje dag.

Just nu är vi även i full fart med att utse våra två allra första Officerer som kommer att hjälpa till med rekrytering och dylikt.

Vi kommer även inom en snar framtid börja anordna evenemang som zon kompleterringar, raider, dungeons, PvP och mycket mer. Men vi behöver mer folk som är villiga att leda våra olika evenemang

Vi använder oss av Discord för att kommunicera med varandra i och utanför ESO (utöver in-game chatten såklart)

Intresserad? Skriv antingen här eller till mig i spelet (@Nervani) så addar jag dig

Hej hej.

Är guilden fortfarande aktiv?
Håller i skrivande stund på att installera spelet. Köpte det när det var nytt men började aldrig spela.
Så är riktigt ny

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem

Hej, började också nyss, men har spelat en del på ps4 innan.
Hänger gärna med om det går för sig:)
Gubben heter Hessor o finns på eu.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com