Efterlyser bt lurar för bra peng.

Permalänk
Medlem

Efterlyser bt lurar för bra peng.

Som rubriken hintar om. Finns det ens några hyggliga bt-lurar i segmentet 500-700 kr eller måste man kliva upp 300-400 kr minst? Ljudbilden har inte ett starkt krav men battertiden bör räcka åtminstone 2 dagar.

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

@hakan78: testade farsans marshall bluetooth lurar som han köpte begagnade för ett par hundringar och dom lät suveränt.

Permalänk
Medlem

Ett par beggade gear icon x?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Tänkte om man köpte nytt. De är till min dotter och vill gärna ha mina momentum ifred då hennes mobil inte har en stereoutgång.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

Tänkte om man köpte nytt. De är till min dotter och vill gärna ha mina momentum ifred då hennes mobil inte har en stereoutgång.

Skickades från m.sweclockers.com

Kika på ditt lokala Ica Maxi om de har något par uJays Wireless kvar för 5-600. Riktigt bra för det priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Kika på ditt lokala Ica Maxi om de har något par uJays Wireless kvar för 5-600. Riktigt bra för det priset.

Vilken modell syftar du på?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

Som rubriken hintar om. Finns det ens några hyggliga bt-lurar i segmentet 500-700 kr eller måste man kliva upp 300-400 kr minst? Ljudbilden har inte ett starkt krav men battertiden bör räcka åtminstone 2 dagar.

Jbl E65BTNC brukar få för 890:- emellanåt (tex nu på Webhallen) väldigt trevliga lurar. Har för tillfället storebro JBL Everest Elite 750NC. Jag uppfattar dem som exakt samma lurar som E65BTNC men med adaptiv brusreducering (som jag inte använder öht).

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av hakan78:

Vilken modell syftar du på?

Skickades från m.sweclockers.com

Finns som sagt i vissa Maxi-butiker: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4118759
Rätt mycket ljud för pengarna.

Även https://www.fyndborsen.se/horlurar/xtz-headphone-divine är ganska prisvärda, fast lite klumpiga.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

Vilken modell syftar du på?

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: Pucktvåa.

De brukar även ha vanliga uJays med kabel för 299kr och det är också ett kap. Kostar lika på Netonnet om man klarar sig med vit/silver. På Ica Maxi har de bara svarta om jag inte missminner mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Edit: Pucktvåa.

De brukar även ha vanliga uJays med kabel för 299kr och det är också ett kap. Kostar lika på Netonnet om man klarar sig med vit/silver. På Ica Maxi har de bara svarta om jag inte missminner mig.

Kabel går bort. Min dotters mobil är utan 3.5 mm kontakt. Dessutom glapp i laddporten så det går inte heller att använda adapter.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig inear, jag köpte ett par OnePlus Bullets Wireless och jag är rätt nöjd. Lite klen över basen (jämfört med mina Beoplay H7 så inte snäll jämförelse) men fungerar smärtfritt, har usb typ c för laddning, bra batteritid, har ett klart ljud med en rapp bas, ett nackband med magneter på lurarna som fäster och stänger av headsettet när de är ihopsatta och återkopplar snabbt (android och ios) men ett minus är att man inte kan backa till föregående låt..! Tydligen fortfarande lite svåra att få tag på men ändå: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4805899

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakan78:

Som rubriken hintar om. Finns det ens några hyggliga bt-lurar i segmentet 500-700 kr eller måste man kliva upp 300-400 kr minst? Ljudbilden har inte ett starkt krav men battertiden bör räcka åtminstone 2 dagar.

Såg precis denna i dagens fynd.
https://www.webhallen.com/se/product/290413-JayBird-X4-Black-...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME