Permalänk
Medlem

Billigt grafikkort KÖPES

Mitt R9 390 har gått och dött, så jag behöver något tillfälligt tills Navi kommer ut.

Jag har inte råd med mer än 200-300 kr inklusive frakt, men kraven är inte så höga heller: förutom det självklara (PCI-E, klarar vanlig användning, fungerar felfritt) så vill jag kunna spela Factorio, som är lättdrivet, och om möjligt Heroes of the Storm.

Vore smidigast om vi kunde mötas i Lund.

Om du inte har något för det priset kanske jag kan låna eller "leasa" ett kort tills jag uppgraderar till ett permanent?

Tack på förhand! <3

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bor i Lund och har ett, om jag inte missminner mig, r7 360 som ligger och samlar damm. Funktionstestades i höstas men kan såklart prova att det funkar innan du köper

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

Din CPU har kanske integrerad grafik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Bor i Lund och har ett, om jag inte missminner mig, r7 360 som ligger och samlar damm. Funktionstestades i höstas men kan såklart prova att det funkar innan du köper

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, nice. Hur mycket kan du tänka dig att släppa den för?

Skrivet av AGI:

Din CPU har kanske integrerad grafik?

Nej, tyvärr inte. Jag har en Ryzen 5 1600.

Permalänk

@Hìthae:
Har ett MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II

Testat och fungerar felfritt, inga missljud, inga konstigheter. Kan du få för 300:- inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hìthae:

Okej, nice. Hur mycket kan du tänka dig att släppa den för?

Nej, tyvärr inte. Jag har en Ryzen 5 1600.

Låter 270 rimligt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoilInBagRis:

Låter 270 rimligt?

Skickades från m.sweclockers.com

PM skickat