Permalänk
Medlem

Battlefield 5 värdekupong

Hej,

Säljer en BF5 kod. Bara tuta o köra på nvidias hemsida.
bud!

Över 50 annonser här på swec med bara goda marknadsreferenser!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Är 350kr okej?

Permalänk

300kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

släpper den för högsta bud innan jag ska decka.. eller efter intresse har svalnat..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joste:

Är 350kr okej?

Skrivet av trimmer95:

300kr

Skickades från m.sweclockers.com

glömde citera er..
Men 350 leder givetvis

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

360kr

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

Höjer till 375kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av OceanK:

heheh tjena Kim!
Funkar gasarmen bra? Skön känsla med den på pg348q va!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ja kommer lägga mig snart känner jag.. pumpa upp lite bud nu grabbar så får vi detta överstökat och ni kan lira battlefield hela natten!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Tjena!!!@Nima2001:

Den fungerar underbart bra! Sjuk bra setup! Mycket nöjd

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

390kr

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av OceanK:

Tjena!!!@Nima2001:

Den fungerar underbart bra! Sjuk bra setup! Mycket nöjd

ahh fifan gött att höra! kul att den kommer till användning och uppskattas hos dig!
Jag saknar verkligen den setupen.. Oslagbart!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av OceanK:
Skrivet av Joste:

jag orkar knappt hålla ögonen öppna mer..
21:35 stänger jag buden..
2 minuter till..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ja verkligen jag tar hand om den fröjd o kunna höja o sänka utan ansträngning samt fint med mer plats på skrivbordet @Nima2001:

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

410

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

usch nästan dåligt samvete.. känns som jag stressar er..
Borde inte lagt ut en annons såhär sent när jag va så trött..
Men samtidigt när jag la ut den vill jag inte vänta till imorgon heller.. Jag fattar att man vill gejma direkt om man planerat köpa ett spel hellre än o vänta en hel natt...

sorry grabbar

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

nu är den 21:35

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Kim vinner. PM kommer

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sweet tack@Nima2001:

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem

Dangit, får vara snabbare nästa gång! Tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joste:

Dangit, får vara snabbare nästa gång! Tack ändå!

Sorry man..
Det va mitt fel med stressigt utförande.. tror jag har 60+ annonser här och detta var första jag gjort såhär stressig.. Ångra mig dirket efte rjag la upp den

Du får första prio om det dyker upp en till spelkod under julen. Annars dyker dom upp här emellanåt.

Trevlig kväll, godnatt!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Sorry man..
Det va mitt fel med stressigt utförande.. tror jag har 60+ annonser här och detta var första jag gjort såhär stressig.. Ångra mig dirket efte rjag la upp den

Du får första prio om det dyker upp en till spelkod under julen. Annars dyker dom upp här emellanåt.

Trevlig kväll, godnatt!

Skyller inte på någon, men tack för erbjudandet! Ska hålla ögonen öppna tills vidare

Godnatt till dig med!