Permalänk
Avstängd

Hjälp Fortnite dropps

Spelar fortnite har väldiga dropps, går inte att spela änns, har haft över 200fps på maxat inställning och nu kan man ha 20-50fps laggar som tusan. Dator har varit på service finns inget fel på den
Jag har en bra dator, i7 8700k gtx1080ti

Permalänk
Medlem

@Jorgen75: hur är det i andra spel? 3d mark etc?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Avstängd

Owerwatch låg jag på 50-120fps cs.go gjorde bara ett snabb test tycker inte att det laggar så mycke inte som fortnite

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Och vad är 3D mark som jag ska kolla på kan inte så mycke om datorer. Grabben är upprörd tycker att det är en skitdator😀
Internet uppkopplingen är bra har 200/200 Telia

Jag är ochså upprörd att det ska lagga

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Drops till 50fps i overwatch låter inte normalt. När du lämnade in den på service, testade dom ens spelen då? Eftersom det är där skon verkar klämma?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Avstängd

Dom kunde inte se något

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Vad är 3D mark för något är det något program man ska ladda ner eller. Har asus x hero och asus grå 1080ti har dom 3D mark som man ska ladda ner.

Förlåt att jag är så okunnig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Jorgen75:

Vad är 3D mark för något är det något program man ska ladda ner eller. Har asus x hero och asus grå 1080ti har dom 3D mark som man ska ladda ner.

Förlåt att jag är så okunnig

Skickades från m.sweclockers.com

Har du uppdaterat nyligen drivertiner till grafikkort som kom för bara nån dar sen?
Det kan även komma från spelen som nyligen har fått uppdaterat sig.

Permalänk
Avstängd

Har uppdaterat allt som det går

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Jag har avinstallerat spelet och laddade ner den igen blev lite bättre. Men är inte nöjd
Har fortfarande väldigt dåligt fps ligger på snitt70-90fps har liggat på 200fps
Skickades från m.sweclockers.com